Fii în formă de Anul Nou! Meniu de 1500 calorii

12233143_956423754450398_696899081_n

Alina Ghelețchi,
instructor Unica Sport,
filiala Shape+

Sunt convinsă că ai investit bani în abonamentul de la sală, în antrenorul personal sau pur și simplu în mâncare de calitate, pentru a arăta bine de sărbători. Cu siguranță, nu îți dorești să te trezeşti în 2017 cu kilograme în plus. De aceea, instructorul Unica Sport Alina Ghelețchi îți oferă un meniu de Revelion cu puține calorii.

Sâmbătă, 31 decembrie = 1487 calorii

  •  7:00 – terci din mei cu seminţe de susan și in ( 200gr)  =  230 calorii
  • 11:00 – bostan copt cu scorţisoară (150 gr) =  50 calorii
  • 15:00 – Bio chefir  (30 gr) = 15 calorii
  • 19:00 – Orez cu porumb şi broccoli (200 gr) =  203 calorii

Total: 497 calorii

12325187_966828220076618_668277119_n

Noaptea de Revelion (nu fă exces de alcool):

  • 21:30 –  Salată din creveţi, rucola, castraveţi, grapefruit şi rodie (200 gr) = 126 calorii
  • 24:00 – fileu de iepure copt în marinadă (150 gr) = 156 calorii
  • salată din cous-cous, frunze de valeriană, ardei copţi, roşii cherry (200 gr) = 331 calorii
  • 02:30  – banane sotate în miere, suc de lamâie cu fulgi de cocos  (200 gr) = 316 calorii

Total: 929 calorii

12351037_966828223409951_137751206_n

Duminică, 1 ianuarie = 964 calorii

  • 9:00   – fulgi de ovăz cu mere uscate (150 gr) = 272 calorii
  • 11:00 – gutuie coaptă cu nucă (150 gr) = 204 calorii
  • 13:00 – supă cremă din broccoli (250 gr) = 90 calorii
  • 16:00 – salată din fructe (kiwi, pară, ananas) (200 gr) = 132 calorii
  • 18:30 – peşte copt în sos de roşii (150 gr) = 137 calorii
  • salată cu midii, ardei copţi, capere şi măsline (150 gr) = 129 calorii

            Total: 964 calorii

12325204_966828313409942_2126870997_n

 Luni, 2 ianuarie

  • zi de detoxifiere – 1,5 kg de kiwi

A slăbit 18 kilograme. Cum a reuşit această performanţă şi cu ce s-a ales după

-15 kg sunt rezultatele celei care a ajuns pe piedestal în proiectul Slăbește Sănătos. Însă ne putem lăuda cu rezultate frumoase la toate participantele proiectului.
Iar noi am ajuns la final de proiect. Cu rezultate de toată mândria participantelor, a ambasadorilor și desigur a nutriționistei Galina Tomaș.

#sfatuldeslăbit: nutriționiștii îți spun de ce nu e bine să combini cafeaua cu lactatele

Suntem pe ultima sută de metri până când vom afla cine este cea care va fi desemnată Miss Slăbește Sănătos Online. Sunt deja 4 luni de când 6 femei muncesc zilnic pentru ași vedea visul cu ochii – un corp frumos sculptat, sănătate de invidiat și un mod sănătos de viață. 4 luni care a făcut din 6 femeie din toată țara să devină un exemplu că totul este posibil atunci când este dorință. Dar, rezultatele vin doar atunci când este susținere, când sunt oamenii sunt gata să-ți ofere un sfat și ajutor la orice oră, iar această susținere au fost ambasadorii centrului de Nutriție Galina Tomaș. Ce combinații alimentare sunt excluse în un proces de slăbire, ce înseamnă o motivație corectă și ce să faci pentru a uita de kilogramele nedorite afli chiar de la participantele proiectului și ambasadorii lor!

#sfatuldeslabit: cele 4 Analize de care ai nevoie ca sa slăbești sănătos

Te-ai întrebat de ce oare orice medic (inclusiv nutriţionistul) îţi cere chiar de la prima consultaţie să faci o listă lungă de analize? Și la sigur dacă vine vorba de medicul de familie sau la un specialist în domeniu, este de înţeles, are nevoie de informaţii „din interior” pentru un diagnostic… Dar medicul nutriţionist de ce ar avea nevoie de ele pentruați face regimul alimentar?

Ei bine, pentru nutriţionist, analizele reprezintă „cărămizile” care construiesc fundaţia şi pereții de rezistență al unui regim alimentar personalizat. Iar în acest video am decis să îţi prezint cele 4 analize extrem de necesare şi motivele pentru care fiecare dintre ele este atât de importantă.

Alfa Diagnostica – https://alfalab.md/ro/

10 seriale pentru vacanța de iarnă!
Articolul anterior
O profesoară din Anenii Noi bătea o elevă minoră și o închidea în subsolul gimnaziului
Articolul următor