Uită de crampele musculare!

Crampele musculare –  sunt neplăcute, în special dacă trăieşti această experienţă în timp ce dormi. De mici am fost învăţaţi să masăm regiunea unde simţim  durerea. E un sfat valoros, căci doar în acest mod poţi trece de aceste secunde dureroase. Totuşi, cunoşti care este cauza crampelor  musculare şi cum poţi scăpa de acestea? Dacă nu, atunci e bine să ştii că…

separator

Rada Baltag,
instructor shaping

Crampele musculare sau cârceii sunt un indice alarmant despre starea sănătăţii şi anume despre circuitul sangvin din organism. Acestea se manifestă prin contracţii involuntare şi bruşte a muşchiului. Gambele, coapsele şi muşchii braţelor sunt cele mai afectate grupe de muşchi.

Dacă îţi petreci zilele aşezată în faţa computerului, atunci eşti în grupa primară a suferinzilor de crampe musculare. Însă, chiar şi cei care au un mod de viaţă activ şi merg la sală, nu sunt feriţi de aceste contracţii dureroase. Totul începe din lipsa de minerale şi vitamine în organism. Factorii externi care predispun apariţia crampelor musculare sunt: poziţia incorectă la birou cum ar fi poziţia picior peste picior şi ţinuta incorectă a spatelui. Rezultă un aport insuficient de sânge şi oxigen către muşchi.

Te întrebi care este cauza apariţiei crampelor în timpul somnului? S-ar părea că nimic nu dereglează circuitul sanguin, iar muşchii sunt relaxaţi. În acest caz, motivul cârceilor este o suprasolicitare a muşchiului în timpul zilei cum ar fi: efort mărit în timpul antrenamentului sau mersul pe jos îndelungat, fie pe tocuri sau pe talpă plată.

Crampe musculare în timpul antrenamentelor

Mergi la sală, ai început să te îngrijeşti de sănătatea ta, dar apare o durere complită în timpul antrenamentului, de ce ? Aici trebuie să fii atentă şi să ştii că în timpul oricărui efort fizic, sângele este pompat spre zonele care sunt antrenate, iar către extremităţi (picioare şi braţe) nu este transportat suficient sânge. Aceasta este cauza primară a crampelorr musculare în timpul antrenamentului. Primul lucru pe care trebuie să-l faci în acest moment este să te opreşti şi să masezi zona afectată. De asemenea este indicat să faci şi întinderi.

Însă nu uita, alimentaţia echilibrată şi sportul te ajută să uiţi de crampe musculare.

Text: Rada Baltag

Cele mai cool nuanţe de ruj pentru toamna 2012!
Articolul anterior
Pentru a oferi servicii sexuale cere 1.000 de dolari!
Articolul următor
Alte articole interesante