Îți mai amintești rochiile senzaționale purtate de vedetele autohtone la Fashion Walk-ul din Inimă? Acum, brandurile din Moldova vin cu un nou val de trenduri.

La 15 septembrie 2013 va avea loc cea de-a IV-a ediție FASHION SHOW DIN INIMĂ, unde vor fi prezentate 25 de branduri autohtone. Pe podium vor urca 55 de modele, printre care vedete TV, interpreți și femei de afaceri.
Primăvara trecută, evenimentul Moldova Spring Fashion Walk 2013 a fost deschis de către prima doamnă, Margareta Timofti. Soția președintelui a ținut un discurs, în care a subliniat că poartă un costum de la un producător autohton, marca Tricon.
„Am ales acest costum singură, pentru că vine primăvara şi este momentul potrivit să îmbrac nuanţe mai deschise, mai vesele”, a precizat doamna Timofti.
Vitalie Dani, Veaceaslav Ioniţă, Olia Tira, Natalia Gordienco, Lilu, Lili Lozan, Nata Albot şi alte vedete, precum şi soţii de ambasadori şi politicieni au urcat pe podium purtând articolele din creațiile designerilor moldoveni. Scopul acestora a fost să promoveze mărcile locale și să încurajeze moldovenii să opteze pentru produsele de vestimentație, încălțăminte și accesorii fabricate în Moldova.
Deputatul Veaceaslav Ioniţă a făcut un adevărat spectacol pe scenă. „Sunt în această postură pentru a doua oară şi-mi place această experienţă. Am acceptat provocarea, pentru că politicienii ar trebui în primul rând să promoveze ceea ce se realizează la noi. Din colecţiile pe care le-am prezentat, am reuşit să-mi şi aleg câte ceva”, a declarat Ioniţă.
Şi interpretul Cătălin Josan şi-a făcut timp pentru a participa la defilare. „Produsele realizate aici sunt de o calitate foarte bună şi cred că ar trebui să afle şi cei din străinătate despre ele. Am reuşit să aleg câteva haine, destul de accesibile la preţ.”
Au fost prezentate colecțiile a peste 30 de branduri locale de haine, încălțăminte și accesorii.
Show-ul a fost încheiat de către studenţii de la facultatea de design a UTM. Aceştia au prezentat o colecţie de haine prêt-a-porte, care a fost întâmpinată cu aplauze de cei prezenţi în public.
Banii colectați în cadrul evenimentului au fost utilizați pentru susținerea educației în industria ușoară din Moldova.
Acest eveniment caritabil a fost organizat de CIFM în parteneriat cu Proiectul USAID CEED II și Asociaţia APIUS.