Irina Madan are un motiv de împlinire și fericire! După mai mulți ani de muncă, designerul și-a împlinit un mare vis legat de cariera sa. Irina Madan a participat la Fashion Week San Diego, în California, acolo unde și-a prezentat noua ei colecție de paltoane preferate. Mai mult, colecția „Young Lioness, Love” este inspirată din poezia preferată a designerului „Leoaica tânără, iubirea”, de Nichita Stănescu.
Irina Madan a comunicat vestea cea mare pe pagina sa de facebook:
,,Un vis care AZI, în sfârșit, a devenit realitate! Am lansat colecția de paltoane pictate manual YOUNG LIONESS, LOVE în cadrul Fashion Week San Diego! Câte emoții ascunde această colecție, știu doar eu și, dacă ar avea simțuri, ar ști și acești zeci de metri de stofă pictată manual. Am visat cu ochii deschiși această colecție, mi-am imaginat-o timp de 3 ani încoace, am gândit și simțit fiecare tușă de culoare aplicată în mii de straturi. Creația presupune sacrificiu, ea se naște din sentiment și dăruire… ”Oamenii sunt păsări cu aripi crescute înlăuntru.” (N.S.)”, a scris Irina Madan.
Iată cum arată noua colecție creată de Irina Madan:
Carolina Herrera, declarații neașteptate despre femeile de peste 30 ani. Ce articol vestimentar ar trebui evitat?
Creatoarea de modă Carolina Herrera a stârnit o dezbatere aprinsă în industria modei cu afirmația sa arogantă potrivit căreia purtarea blugilor după vârsta de 30 de ani și păstrarea părului lung după 40 de ani este considerată “lipsită de clasă”.
Cunoscută pentru modelele sale elegante și pentru gustul său rafinat, remarca lui Herrera a aprins o discuție aprinsă despre hainele adecvate vârstei și stilul personal. Ea emană o eleganță inconfundabilă și o grație fără efort, care a devenit sinonimă cu brandul ei de modă de peste trei decenii.
Parcursul ei remarcabil către vârful industriei extrem de competitive a modei a început odată cu lansarea brandului său la New York. În prezent, Carolina are o colecție de modă distinsă, o linie de mireasă, parfumuri rafinate și accesorii. Cu o mulțime de magazine în întreaga lume, afacerea ei generează venituri de miliarde de dolari.
Carolina este sigură că nimic nu îmbătrânește mai mult o femeie decât să se prefacă tânără. Ea subliniază importanța cultivării stilului personal după ce se ajunge la o anumită vârstă.
„Nu cred în tendințe, pentru că tendințele te fac să pari că porți o uniformă. Apare un anumit articol vestimentar și dintr-o dată toată lumea arată la fel. Nu purtați niciodată fuste mini. O fustă mini este pentru fetele tinere. În ceea ce privește bikinii, i-am lăsat în urmă când aveam între 40 și 50 de ani”, a declarat Carolina Herrera, scrie Avantaje, conform Bright Side.
De asemenea, ea consideră că purtarea blugilor după 30 de ani „nu arată bine”, ceea ce a provocat o reacție destul de dură din partea colegelor sale.
Carolina crede că femeile de peste 40 de ani ar trebui să aibă părul scurt, altfel par „fără clasă”.
„O femeie trebuie să îmbătrânească cu grație și să nu încerce să aibă o vârstă pe care nu o are, altfel va arăta ridicol. Văd multe femei pe stradă și, din spate, arată foarte bine cu părul lor lung și cu fustele lor scurte. Dar când se întorc – aargh, sunt bătrâne!”, a mai explicat ea, potrivit sursei citată anterior.
Stăpânirea stilului personal nu este atât de greu pe cât pare. Deși moda are o mulțime de reguli, nu trebuie neapărat să le urmăm. Cel mai important lucru este să ne simțim confortabil în corpul nostru și să iubim ceea ce vedem în oglindă.
De ce nu trebuie încărcat telefonul pe timp de noapte? Greșelile fatale făcute zi de zi
Este aproape un gest reflex să verificăm gradul de încărcare al telefonului și de multe ori să-l lăsăm în priză pe tot timpul nopții, pentru că pare cât se poate de firesc. Ei bine, specialiștii susțin că facem o mare greșeală, dacă ținem la durata de viață a aparatului.
Unul dintre cei mai mari producători chinezi nu recomandă acest lucru, potrivit USA Today.
Mai mult, nici măcar încărcarea 100% nu este benefică pentru aparat, gradul optim fiind între 30-70%. Explicația este cât se poate de simplă: încărcarea la capacitate maximă creează un stres mai mare asupra elementelor chimice din baterie și îi uzează mai rapid capacitatea de reîncărcare.
Acest lucru se accentuează dacă, să spunem, bateria a ajuns la 100% după o oră, dar aparatul va mai sta în priză încă 6-7 ore, până dimineață. Este ca și cum ați continua să mâncați după ce v-ați săturat. Dacă vreți să scurtați și mai mult viața bateriei, puneți telefonul sub pernă sau pe o suprafața care păstrează căldură, în loc să o absoarbă. Căldura accelerează și ea uzura, potrivit The Guardian.
La polul opus, descărcarea completă a bateriei îi prelungește viața, pentru că îi permite momente de respiro.
Sandro Livv – primul magazin de haine bărbătești în Chișinău, produse în Italia
Sandro Livv a fost înființată în Republica Moldova la 24 februarie 2017. Fondatorii companiei sunt un cuplu căsătorit, Alexandru și Natalia Cornitel.
Istoria companiei începe cu pasiunea lui Alexandru (pe atunci fotograf profesionist) pentru proiectarea cravatelor pentru bărbați realizate în conformitate cu tehnicile tradiționale italiene. La originea acestei pasiuni se află o cunoștință personală cu unul dintre croitorii din Roma, specializat în confecționarea de cravate făcute manual.
Ulterior, Alexandru a petrecut mai multe luni în Napoli, cunoscând și învățând producția de haine de la producătorii locali de îmbrăcăminte tradițională pentru bărbați.
Ca urmare, la Chișinău a fost deschis primul magazin de haine bărbătești produse în Italia, Sandro Livv. Toate hainele și accesoriile pentru magazin au fost confecționate în Italia la comanda personală și la alegerea lui Alexandru.
Încă din prima zi fondatorii Sandro Livv și-au ales misiunea de a aduce în Moldova cultura tradițională a modei clasice italiene pentru bărbați. Începând de la cravată și terminând cu pantofii – toate articolele vestimentare și accesoriile trebuiau să corespundă celor mai exigente cerințe ale iubitorilor de stil și tradiție napoletană, de la alegerea țesăturilor și materialelor până la tehnologia de cusut.
Încă de la începuturi, Sandro Livv a devenit vestimentația preferată a vedetelor pop și TV din Moldova, a politicienilor și a oamenilor de afaceri.
Gama de produse oferite de Sandro Livv este cât se poate de largă, de la pălării, cravate, curele, accesorii și pantofi, până la paltoane, costume, cămăși și eșarfe de mătase rafinate de design propriu.
Sandro Livv își menține constant statutul de magazin de îmbrăcăminte de autor. Costumele pentru bărbați sunt confecționate în maximum 6 bucăți, fiecare cravată în maximum 2 bucăți, iar eșarfele de mătase pentru femei în 7 bucăți de culori nerepetabile.
În prezent, pe lângă magazinul din Moldova, se planifică deschiderea unor magazine la Roma și Paris în 2024. De mai bine de 3 ani, Sandro Livv își vinde online hainele și accesoriile pe piața nord-americană și europeană. Din 2023, noul punct de interes al vânzărilor online va fi piața asiatică, în primul rând Japonia și Coreea de Sud.
Strategia de marketing a Sandro Livv se bazează pe cooperarea cu bloggeri și jurnaliști celebri. Abordarea Sandro Livv se caracterizează, de asemenea, prin filmarea unor spoturi publicitare de imagine extrem de profesioniste, la limita schițelor de artă vizuală.
Filozofia mărcii Sandro Livv este profund înrădăcinată în valorile umane, tradiție, calitate și artă. Sandro Livv este un brand de lux cunoscut pentru designul său sofisticat, materiile prime de calitate, un echilibru între vechea tradiție de producție și noile tehnologii.
Cea mai importantă dimensiune și cel mai important factor în procesul de lucru la noile colecții ale Sandro Livv sunt oamenii. Compania colaborează numai cu producții de familie, unde viața este inseparabilă de artă.
În activitatea sa, Sandro Livv profesează principiul sustenabilității. În producție sunt folosite numai materii prime naturale, care sunt adesea readuse la viață de către al doilea proprietar și apoi reciclate complet pentru o nouă producție. Se alege întotdeauna cea mai bună lână de la cei mai buni producători italieni, pentru a crea un produs cu adevărat special. Impecabilitatea sa este subliniată de finisarea manuală și de edițiile limitate.
Familia Cornitel își dedică toată pasiunea pentru a-și crea produsele, făcându-le unice și urmând viziunea și valorile brandului.