Fiica Madonei este noua imagine a brandului Marc Jacobs

Fiica Madonei, Lourdes Leon, în vârstă de 24 de ani, este noua imagine de primăvară a mărcii Marc Jacobs. Designerul a numit alegerea modelului un nou capitol din istoria mărcii, care leagă trecutul și viitorul, deoarece Madonna a fost și ea în trecut muza lui Marc Jacobs.

Mark are o lungă istorie cu Madonna și, prin urmare, era de așteptat să o facă pe Lourdes fața campaniei, întrucât ea ,,întruchipează perfect spiritul tineresc și sentimentul individualității fără compromisuri”, a declarat designerul.

În imagini, Lourdes pozează extravagant, dovedind că dragostea de a epata a fost cu adevărat moștenită de ea.

Pentru Lourdes, cooperarea cu Marc Jacobs a marcat, de asemenea, o nouă etapă în dezvoltarea carierei sale de model.

Ea a mai lucrat anterior cu Stella McCartney, Miu Miu, Gypsy Sport și Converse.

Tânăra îi calcă pe urme mamei sale în privința frumuseții și modelingului.

Șofer moldovean, amendat cu peste 5 mii de euro în Italia. Ce nereguli a constatat poliția
Articolul anterior
Locuitorii Capitalei sunt rugați să evite supraîncărcarea mijloacelor de transport, pentru a nu fi sancționați. Anunțul RTEC
Articolul următor
Alte articole interesante