5 filme pentru fiecare fashionistă

Ce poate fi mai frumos decât un film despre viața designerilor preferați, despre lucrul într-o redacție de modă sau despre o fată care nu poate trăi fără shopping? Dacă ești fascinată de lumea modei, trebuie să savurezi aceste pelicule.

separator

1. Confessions Of A Shoppaholic

În lumea luxoasă din New York, Rebecca Bloomwood  este o fată iubitoare de distracții, a cărei pasiune este shoppingul excesiv. Ea visează să lucreze pentru revista ei preferată de modă, dar nu știe cum să se afirme. Se angajează la o revistă financiară publicată de aceeași companie ca și revista ei preferată. Ușor, ușor se apropie de visul ei, însă trecutul e pe cale să-i ruineze viitorul.

2. The Devil Wears Prada

Filmul ilustrează viața într-o redacție de modă de top și compromisurile pe care trebuie să le faci pentru a reuși în acest mediu. Filmul cuprinde replici memorabile, personaje colorate, situații spumoase și haine fabuloase.

3. Valentino: The Last Emperor

Un portret intim  al legendarului designer Valetino Garavani. Filmul prezintă un an din cariera creatorului de modă, cu show-urile couture, deciziile de business și creațiile aferente, precum și  relația lui Valentino cu iubitul și partenerul său de afaceri de peste 40 de ani, Giancarlo Giammetti.

4. Coco Avant Chanel

La câțiva ani după ce părăsește orfelinatul în care a crescut, Gabrielle lucrează într-un bar provincinal ca interpretă și croitoreasă pentru performeri. O aventură cu un bărbat înstărit îi deschide ușile înaltei societăți și o șansă de a-și dezvolta un talent unic. Este vorba despre povestea ascensiunii lui Coco Chanel, din obscuritate până pe culmile lumii modei.

5. Lagerfeld Confidential

Un documentar care îl are drept figură centrală pe Karl Lagerfeld, fashion icon și directorul casei Chanel. Deși filmul a fost realizat din materiale surprinse de regizorul Rudolphe Marconi pe parcursul a nu mai puțin de 3 ani, personalitatea misterioasă și ermetică a lui Lagerfeld rămâne impenetrabilă.

Sandro Livv – primul magazin de haine bărbătești în Chișinău, produse în Italia

Sandro Livv a fost înființată în Republica Moldova la 24 februarie 2017. Fondatorii companiei sunt un cuplu căsătorit, Alexandru și Natalia Cornitel.

Istoria companiei începe cu pasiunea lui Alexandru (pe atunci fotograf profesionist) pentru proiectarea cravatelor pentru bărbați realizate în conformitate cu tehnicile tradiționale italiene. La originea acestei pasiuni se află o cunoștință personală cu unul dintre croitorii din Roma, specializat în confecționarea de cravate făcute manual.

Ulterior, Alexandru a petrecut mai multe luni în Napoli, cunoscând și învățând producția de haine de la producătorii locali de îmbrăcăminte tradițională pentru bărbați.

Ca urmare, la Chișinău a fost deschis primul magazin de haine bărbătești produse în Italia, Sandro Livv. Toate hainele și accesoriile pentru magazin au fost confecționate în Italia la comanda personală și la alegerea lui Alexandru.

Încă din prima zi fondatorii Sandro Livv și-au ales misiunea de a aduce în Moldova cultura tradițională a modei clasice italiene pentru bărbați. Începând de la cravată și terminând cu pantofii – toate articolele vestimentare și accesoriile trebuiau să corespundă celor mai exigente cerințe ale iubitorilor de stil și tradiție napoletană, de la alegerea țesăturilor și materialelor până la tehnologia de cusut.

Încă de la începuturi, Sandro Livv a devenit vestimentația preferată a vedetelor pop și TV din Moldova, a politicienilor și a oamenilor de afaceri.

Gama de produse oferite de Sandro Livv este cât se poate de largă, de la pălării, cravate, curele, accesorii și pantofi, până la paltoane, costume, cămăși și eșarfe de mătase rafinate de design propriu.

Sandro Livv își menține constant statutul de magazin de îmbrăcăminte de autor. Costumele pentru bărbați sunt confecționate în maximum 6 bucăți, fiecare cravată în maximum 2 bucăți, iar eșarfele de mătase pentru femei în 7 bucăți de culori nerepetabile.

În prezent, pe lângă magazinul din Moldova, se planifică deschiderea unor magazine la Roma și Paris în 2024. De mai bine de 3 ani, Sandro Livv își vinde online hainele și accesoriile pe piața nord-americană și europeană. Din 2023, noul punct de interes al vânzărilor online va fi piața asiatică, în primul rând Japonia și Coreea de Sud.

Strategia de marketing a Sandro Livv se bazează pe cooperarea cu bloggeri și jurnaliști celebri. Abordarea Sandro Livv se caracterizează, de asemenea, prin filmarea unor spoturi publicitare de imagine extrem de profesioniste, la limita schițelor de artă vizuală.

Filozofia mărcii Sandro Livv este profund înrădăcinată în valorile umane, tradiție, calitate și artă. Sandro Livv este un brand de lux cunoscut pentru designul său sofisticat, materiile prime de calitate, un echilibru între vechea tradiție de producție și noile tehnologii.

Cea mai importantă dimensiune și cel mai important factor în procesul de lucru la noile colecții ale Sandro Livv sunt oamenii. Compania colaborează numai cu producții de familie, unde viața este inseparabilă de artă.

În activitatea sa, Sandro Livv profesează principiul sustenabilității. În producție sunt folosite numai materii prime naturale, care sunt adesea readuse la viață de către al doilea proprietar și apoi reciclate complet pentru o nouă producție. Se alege întotdeauna cea mai bună lână de la cei mai buni producători italieni, pentru a crea un produs cu adevărat special. Impecabilitatea sa este subliniată de finisarea manuală și de edițiile limitate.

Familia Cornitel își dedică toată pasiunea pentru a-și crea produsele, făcându-le unice și urmând viziunea și valorile brandului.

Adidas și Gucci prezintă o nouă colecție vibrantă SS23

Adidas și Gucci prezintă o nouă colecție vibrantă SS23. Aceasta include acum 11 noi modele de încălțăminte, scrie tabuhighlife.ro.

adidas și Gucci continuă succesul colaborării lor pline de viață, cu o selecție de articole complet noi pentru sezonul primăvară/vară 2023.

Bazându-se pe siluetele de îmbrăcăminte și încălțăminte cu monogramă ale duoului, noul sezon aduce noi variante de culoare pieselor mult iubite și oferă o explorare în noi țesături și texturi. 

În gama sa de îmbrăcăminte, SS23 prezintă fermoare din nailon de marcă, treninguri monograme complete, jachete din velur și tricouri grafice adidas x Gucci. Accesoriile completează oferta, alcătuite din pălării tip găleată cu logo, șepci de baseball și genți de călătorie supradimensionate.

Cu toate acestea, probabil cele mai captivante despre noul sezon sunt cele 11 noi stiluri de încălțăminte care includ revenirea râvnitului adidas x Gucci Gazelle. Adidașii mult iubiți sosesc în patru noi nuanțe de gri, negru, albastru și verde, complet cu monograma familiară a lui Gucci. 

În altă parte, încălțămintea din acest sezon include adidas ZX 8000, care vine în patru variante de culoare – dintre care unul aduce un omagiu iterației originale „Aqua” a pantofului. În cele din urmă, încălțămintea SS23 este completată cu trei perechi de pantofi cu talpă groasă, care vin în alb-negru, maro și o variantă translucidă.

Un designer moldovean și-a prezentat colecția de rochii la Săptămâna Modei de la Londra

Designerul moldovean Evghenii Hudorojcov, pe podium la Săptămâna Modei de la Londra! Creatorul de modă a strălucit cu noua sa colecție de rochii, iar publicul a apreciat ținutele cu ropote de aplauze.

„Zi de amintit, 18 februarie 2023”, a comentat Evghenii Hudorojcov, pe pagina sa de Instagram, unde a publicat un video de la eveniment.

Creațiile lui Evghenii Hudorojcov sunt apreciate atât de publicul din Republica Moldova, cât și de cel din afara țării.

sursa video: Instagram/eho.dress

Scrisoarea unei prostituate către o soție înșelată!
Articolul anterior
Cele mai amuzante, dar și ridicole poze de la nuntă!
Articolul următor