Ce încălțăminte de la noi a devenit marca anului 2013?!

Pe 30 ianuarie 2014, la Chișinău, în cadrul programului de afaceri al Expoziției naționale „Fabricat în Moldova”, a avut loc ceremonia oficială de premiere a învingătorilor Concursului „Marca comercială a anului 2013”.

separator
Ce încălțăminte de la noi a devenit marca anului 2013?!

În cadrul ceremoniei de înmânare, compania Zorile a fost apreciată cu cel mai înalt trofeu – Mercuriul de Aur,  în nominaţia „Favoritul Anului 2013”.

Ce încălțăminte de la noi a devenit marca anului 2013?!

Concursul „Marca comercială a anului” este organizat de Camera de Comerț și Industrie împreună cu Agenţia de Stat pentru Proprietatea Intelectuală.

Începând cu 13 ianuarie 2014 a luat start sondajul în rândul consumatorilor, referitor la mărcile comerciale participante la concurs, studiu  realizat pe un eşantion de 1200 de respondenţi, în regiunile de Nord, Centru şi Sud ale ţării, precum şi în mun. Chişinău.

Pentru ca rezultatul să fie unul obiectiv şi corect, atunci când are loc stabilirea învingătorilor se ţine cont atât de rezultatele sondajului, cât şi de evaluarea dată de către experţi, conform criteriilor de profesionalism.

Pentru compania Zorile această distincţie este un motiv de mare mândrie, care anual depune eforturi pentru a pune la dispoziţia clienţilor săi produse şi servicii de calitate.

“Mulţumim Clienţilor noştri, care ne-au ales pe parcursul anului 2013 –  acest premiu este în mare parte meritul lor.

La rândul nostru, promitem şi pe parcursul anului 2014 să punem la dispoziţia consumatorului autohton încălţăminte de calitate”, a spus unul din reprezentanţii Companiei.

Reamintim tuturor că până în data de 28 februarie în reţeaua de magazine Zorile se desfăşoară promoţia 1+1=3, la procurarea a două perechi de încălţăminte, a treia pereche o primeşti gratis. 

Ce încălțăminte de la noi a devenit marca anului 2013?!
 

MC Gootsa s-a apucat de gătit deserturi!
Articolul anterior
Lucia Roșca a devenit mămică
Articolul următor
Alte articole interesante