Din Inimă! De 7 ediții moldovencele se îmbracă acasă.

În acest an, tradiționalul „Din Inimă Fashion Walk” a luat amploare, devenind „Fashion Weekend”. Astfel, două zile la rând fashionistele au putut admira, iar vedetele prezenta brandurile autohtone.

separator

150 de politicieni, femei de afaceri, interpreți și jurnaliști au defilat în creațiile a 33 de designeri autohtoni.

Femeile din politică și business, în sfârșit, au scăpat de dress code-ul de la serviciu și nu s-au abținut să cocheteze ca niște adevărate modele.

Olia Tira s-a simțit foarte bine în rol de model pentru că participă de ani buni la acest eveniment.

1743639_1110282342335101_117483566379994258_n

Diana Brescan a urcat în premieră pe podium și a reușit să atragă privirile tuturor bărbaților din jur datorită unui decolteu generos.

Natalia Gordienko a cucerit publicul într-o rochie de mireasă brodată manual.

Lilu este obișnuită și cu luminile reflectoarelor, și cu rolul de model. Prezentatoarea tv a ieșit de nenumărate ori pe scenă ca un adevărat profesionist.

Băieții de la Brio Sonores au avut o misiune mai grea deoarece au defilat cântând.

10898184_714070398712545_8338855415443284382_n

Cristina Scarlat, Olia Tira, Lilu și alte vedete autohtone s-au întors acasă cu pungile pline cu haine made in Moldova. Potrivit lor, sunt ținute de calitate la prețuri accesibile.

12889_1110278889002113_2655006970245974584_n 13519_1110277165668952_100759597131844347_n 14049_470113106475522_5527804530002210153_n 14708_10200338691307297_5766323076707146734_n
16401_1110281619001840_3788251503986966089_n 16900_470113279808838_7501715359921616810_n 19097_828902713813159_3741204777831109154_n 21793_1110282329001769_4020402024887533565_n 603829_470113153142184_8921065987321859904_n
1383416_1110279879002014_4524229852940688644_n 1456614_358835254310100_4576192051403107074_n 1507624_1110279065668762_3164631873491280085_n 1517439_1022122561135391_2399363891576082836_n 1546121_1110279012335434_8176430024085480441_n
1743639_1110282342335101_117483566379994258_n 1920144_358705894323036_6064407380522457575_n 1969141_1110282339001768_552701453535218004_n 10167993_470113243142175_6171629159210147211_n 10172816_614343138710518_7786013232234888523_n
10172835_614343148710517_7464550271778913396_n 10306076_1110281215668547_3173443267773363698_n 10308484_614343065377192_5171985678608693075_n 10308484_1110281682335167_2259356746848973021_n 10313980_714070525379199_5659298503339251747_n
10322844_614343142043851_3848695603466530911_n 10341521_1110282215668447_2873492199859405957_n 10343494_714070658712519_1624618328783237698_n 10347423_828902877146476_8677665712515121959_n 10354940_1110281265668542_70079844822909568_n
10363083_10200338689667256_7787577146276543592_n 10392364_664285093701686_6083081130230685582_n 10403060_1110276752335660_867921020265162009_n 10407037_1110281115668557_6247526403517981407_n 10407867_358835237643435_3100448177254308102_n
10408763_1022122534468727_4639689127455446039_n 10420168_470113013142198_5029426242504627473_n 10421103_1110280172335318_555577152473998949_n 10421318_614343005377198_8617212950735752576_n 10423281_10200338690107267_1130920792879988902_n
10429297_916028838417268_5852721293901273240_n 10436217_1110282072335128_7463894676545191304_n 10440208_10205298691203245_2059408802335284273_n 10441409_1110277532335582_3902528152321939276_n 10452355_714072312045687_4962016174149221705_n
10482368_1110274832335852_606544187151734617_n 10492166_1110278089002193_1625834298994711399_n 10492288_1110280912335244_6814531936271277436_n 10518857_470113216475511_5510194708609080585_n 10553625_1110275232335812_5730044546143771627_n
10574489_1110274875669181_4423648706626220721_n 10636154_10153668028888852_4523078865839962573_n 10645301_1110279529002049_8796145793441911866_n 10649434_1110275149002487_8057054845719401201_n 10649434_1110275172335818_1462909354473723944_n
10670023_1110277792335556_6157330328970262857_n 10676370_1110275479002454_2920517867943273901_n 10686793_1110279395668729_277208268685698748_n 10711013_828902683813162_84164900094575049_n 10847986_1110279672335368_2530373799714456264_n
10898184_714070398712545_8338855415443284382_n 10929156_1110281922335143_7979786711474996331_n 10941518_358824357644523_614388301285935029_n 10942419_1110281325668536_5825551046806247499_n 10949748_1110278229002179_8501872475167671735_n
10955381_1110278732335462_2928453232651006024_n 10957141_1110281069001895_1547019594937323421_n 10981658_828927250477372_1012210009516953174_n 10983825_1110279332335402_6789492716364484269_n 10989737_10200338690787284_1476658440090884726_n
10994873_1110281319001870_8460479853879601876_n 11011873_714071535379098_5258300883387746312_n 11015106_1110281202335215_5368389290998508664_n 11017165_828902750479822_1092471038923127109_n 11024628_1110274869002515_1365892653792950669_n
11024641_714070638712521_4165952134965312245_n 11037474_469582929861873_5858300090824442970_n 11043122_358824334311192_2300130087692801224_n 11050116_714070948712490_4240342398200362291_n 11051999_828902850479812_7020271174209343468_n
11052527_470113039808862_6440704122968762118_n 11052547_10206016328709658_7373857057620864229_n 11052879_1110281822335153_983361766667808420_n 11053516_614343052043860_5425858068034758929_n 11054414_1110282109001791_1596820495843438026_n
11054521_1110281035668565_3449740164380631242_n 11059930_10206016409471677_4065951554169544535_n 11060845_10200335440586031_5339688872952431772_n 11061656_1110281025668566_5110033931539159283_n 11064447_10206016210786710_365697645_o
11064798_470113073142192_2761136735418700431_n 11066816_470112989808867_3959308190358879012_n 11069787_1110281732335162_7873901631950306021_n 11069861_358835214310104_3727526114388578824_n 11070191_10200335440626032_8471274743827969397_n
11070742_614343062043859_2154732546298499825_n 11071096_1110274872335848_6269069014567495776_n 11071159_1110281979001804_1452509958372338895_n 11071520_358657364327889_5110679599531354169_n 11071527_10152737406993587_5602395985034027957_n
11071788_828902790479818_5715743804962751272_n 11071926_993168690701001_359611071168734283_n 11072114_10206016324709558_784066132_n ce-purtam-in-aceasta-primavara-vara (1) ce-purtam-in-aceasta-primavara-vara (2)
ce-purtam-in-aceasta-primavara-vara (3) ce-purtam-in-aceasta-primavara-vara 10376835_824526517596861_8970969699060277335_n 10941518_358824357644523_614388301285935029_n
11008065_824528740929972_2430656766295450074_n 11010300_947205505323780_4152824781854522260_n 11013021_947203085324022_2837725051087720003_n 11038873_947203255324005_6462848275957400727_n 11050789_947203878657276_8113992034487919041_n
11051990_824526510930195_2021883053884801445_n 11058656_824504254265754_2878232687443892741_n 11060267_947206385323692_5247804264784708372_n 11062330_947206281990369_8011083498805927460_n 11073577_858839784189176_4386144130614041579_n
11074296_947206388657025_618187362072246114_n 1897726_947206405323690_633602219214456488_n - копия 10277747_947205935323737_1345063653361683783_n - копия 10357467_916745068369568_1997420905348106989_n - копия 1010152_947196795324651_2242777775849199998_n - копия

Sursa foto: Din Inima, Madein.md, Anatolie Tomșa/Facebook

Carolina Herrera, declarații neașteptate despre femeile de peste 30 ani. Ce articol vestimentar ar trebui evitat?

Creatoarea de modă Carolina Herrera a stârnit o dezbatere aprinsă în industria modei cu afirmația sa arogantă potrivit căreia purtarea blugilor după vârsta de 30 de ani și păstrarea părului lung după 40 de ani este considerată “lipsită de clasă”.

Carolina Herrera, declarații neașteptate despre femeile de peste 30 ani. Ce articol vestimentar ar trebui evitat?

Cunoscută pentru modelele sale elegante și pentru gustul său rafinat, remarca lui Herrera a aprins o discuție aprinsă despre hainele adecvate vârstei și stilul personal. Ea emană o eleganță inconfundabilă și o grație fără efort, care a devenit sinonimă cu brandul ei de modă de peste trei decenii.

Parcursul ei remarcabil către vârful industriei extrem de competitive a modei a început odată cu lansarea brandului său la New York. În prezent, Carolina are o colecție de modă distinsă, o linie de mireasă, parfumuri rafinate și accesorii. Cu o mulțime de magazine în întreaga lume, afacerea ei generează venituri de miliarde de dolari.

Carolina este sigură că nimic nu îmbătrânește mai mult o femeie decât să se prefacă tânără. Ea subliniază importanța cultivării stilului personal după ce se ajunge la o anumită vârstă.

„Nu cred în tendințe, pentru că tendințele te fac să pari că porți o uniformă. Apare un anumit articol vestimentar și dintr-o dată toată lumea arată la fel. Nu purtați niciodată fuste mini. O fustă mini este pentru fetele tinere. În ceea ce privește bikinii, i-am lăsat în urmă când aveam între 40 și 50 de ani”, a declarat Carolina Herrera, scrie Avantaje, conform Bright Side.

De asemenea, ea consideră că purtarea blugilor după 30 de ani „nu arată bine”, ceea ce a provocat o reacție destul de dură din partea colegelor sale.

Carolina crede că femeile de peste 40 de ani ar trebui să aibă părul scurt, altfel par „fără clasă”.

„O femeie trebuie să îmbătrânească cu grație și să nu încerce să aibă o vârstă pe care nu o are, altfel va arăta ridicol. Văd multe femei pe stradă și, din spate, arată foarte bine cu părul lor lung și cu fustele lor scurte. Dar când se întorc – aargh, sunt bătrâne!”, a mai explicat ea, potrivit sursei citată anterior.

Stăpânirea stilului personal nu este atât de greu pe cât pare. Deși moda are o mulțime de reguli, nu trebuie neapărat să le urmăm. Cel mai important lucru este să ne simțim confortabil în corpul nostru și să iubim ceea ce vedem în oglindă.

Sandro Livv – primul magazin de haine bărbătești în Chișinău, produse în Italia

Sandro Livv a fost înființată în Republica Moldova la 24 februarie 2017. Fondatorii companiei sunt un cuplu căsătorit, Alexandru și Natalia Cornitel.

Istoria companiei începe cu pasiunea lui Alexandru (pe atunci fotograf profesionist) pentru proiectarea cravatelor pentru bărbați realizate în conformitate cu tehnicile tradiționale italiene. La originea acestei pasiuni se află o cunoștință personală cu unul dintre croitorii din Roma, specializat în confecționarea de cravate făcute manual.

Ulterior, Alexandru a petrecut mai multe luni în Napoli, cunoscând și învățând producția de haine de la producătorii locali de îmbrăcăminte tradițională pentru bărbați.

Ca urmare, la Chișinău a fost deschis primul magazin de haine bărbătești produse în Italia, Sandro Livv. Toate hainele și accesoriile pentru magazin au fost confecționate în Italia la comanda personală și la alegerea lui Alexandru.

Încă din prima zi fondatorii Sandro Livv și-au ales misiunea de a aduce în Moldova cultura tradițională a modei clasice italiene pentru bărbați. Începând de la cravată și terminând cu pantofii – toate articolele vestimentare și accesoriile trebuiau să corespundă celor mai exigente cerințe ale iubitorilor de stil și tradiție napoletană, de la alegerea țesăturilor și materialelor până la tehnologia de cusut.

Încă de la începuturi, Sandro Livv a devenit vestimentația preferată a vedetelor pop și TV din Moldova, a politicienilor și a oamenilor de afaceri.

Gama de produse oferite de Sandro Livv este cât se poate de largă, de la pălării, cravate, curele, accesorii și pantofi, până la paltoane, costume, cămăși și eșarfe de mătase rafinate de design propriu.

Sandro Livv își menține constant statutul de magazin de îmbrăcăminte de autor. Costumele pentru bărbați sunt confecționate în maximum 6 bucăți, fiecare cravată în maximum 2 bucăți, iar eșarfele de mătase pentru femei în 7 bucăți de culori nerepetabile.

În prezent, pe lângă magazinul din Moldova, se planifică deschiderea unor magazine la Roma și Paris în 2024. De mai bine de 3 ani, Sandro Livv își vinde online hainele și accesoriile pe piața nord-americană și europeană. Din 2023, noul punct de interes al vânzărilor online va fi piața asiatică, în primul rând Japonia și Coreea de Sud.

Strategia de marketing a Sandro Livv se bazează pe cooperarea cu bloggeri și jurnaliști celebri. Abordarea Sandro Livv se caracterizează, de asemenea, prin filmarea unor spoturi publicitare de imagine extrem de profesioniste, la limita schițelor de artă vizuală.

Filozofia mărcii Sandro Livv este profund înrădăcinată în valorile umane, tradiție, calitate și artă. Sandro Livv este un brand de lux cunoscut pentru designul său sofisticat, materiile prime de calitate, un echilibru între vechea tradiție de producție și noile tehnologii.

Cea mai importantă dimensiune și cel mai important factor în procesul de lucru la noile colecții ale Sandro Livv sunt oamenii. Compania colaborează numai cu producții de familie, unde viața este inseparabilă de artă.

În activitatea sa, Sandro Livv profesează principiul sustenabilității. În producție sunt folosite numai materii prime naturale, care sunt adesea readuse la viață de către al doilea proprietar și apoi reciclate complet pentru o nouă producție. Se alege întotdeauna cea mai bună lână de la cei mai buni producători italieni, pentru a crea un produs cu adevărat special. Impecabilitatea sa este subliniată de finisarea manuală și de edițiile limitate.

Familia Cornitel își dedică toată pasiunea pentru a-și crea produsele, făcându-le unice și urmând viziunea și valorile brandului.

Adidas și Gucci prezintă o nouă colecție vibrantă SS23

Adidas și Gucci prezintă o nouă colecție vibrantă SS23. Aceasta include acum 11 noi modele de încălțăminte, scrie tabuhighlife.ro.

adidas și Gucci continuă succesul colaborării lor pline de viață, cu o selecție de articole complet noi pentru sezonul primăvară/vară 2023.

Bazându-se pe siluetele de îmbrăcăminte și încălțăminte cu monogramă ale duoului, noul sezon aduce noi variante de culoare pieselor mult iubite și oferă o explorare în noi țesături și texturi. 

În gama sa de îmbrăcăminte, SS23 prezintă fermoare din nailon de marcă, treninguri monograme complete, jachete din velur și tricouri grafice adidas x Gucci. Accesoriile completează oferta, alcătuite din pălării tip găleată cu logo, șepci de baseball și genți de călătorie supradimensionate.

Cu toate acestea, probabil cele mai captivante despre noul sezon sunt cele 11 noi stiluri de încălțăminte care includ revenirea râvnitului adidas x Gucci Gazelle. Adidașii mult iubiți sosesc în patru noi nuanțe de gri, negru, albastru și verde, complet cu monograma familiară a lui Gucci. 

În altă parte, încălțămintea din acest sezon include adidas ZX 8000, care vine în patru variante de culoare – dintre care unul aduce un omagiu iterației originale „Aqua” a pantofului. În cele din urmă, încălțămintea SS23 este completată cu trei perechi de pantofi cu talpă groasă, care vin în alb-negru, maro și o variantă translucidă.

Surorile Croitor, incurabile! Iar au făcut scandal la Românii au Talent
Articolul anterior
Ksenia Sobceak părăsește Rusia! A fost atenționată!
Articolul următor