„DININIMĂ” renaște magazinul Unic din Chișinău

Fiecare capitală din lume are câte un magazin universal legendar: „Harrods” din Londra, „Galeries Lafayette” din Paris, „Macy’s” în New York, „GUM” în Moscova sau „ȚUM” în Kiev. Iar în fiecare dintre acestea, pe parcursul istoriei, au fost vândute haine de producție locală. Magazinul „UNIC”, anterior cel mai important magazin universal din țară, renaște acum datorită celor mai bune mărci autohtone, unite sub brandul „DININIMĂ”, care pot fi găsite la etajul 3.

separator

din-injima-unic-3

Pe 25 octombrie, în ziua deschiderii oficiale a magazinului „DININIMĂ”, fiecare client care va face cumpărături în valoare de minim 200 de lei, va obține un card de reduceri de 5%, scrie locals.md.

Anume aici, la un singur etaj, pot fi descoperite noile colecții semnate de 40 de branduri autohtone, printre care EHO, Ionel, Ludmila Storojuc, Shram, Georgette, Alina Bradu, Vistline, Gloria, Olsa, Special Baby, Crème Brulee, Lia Fia și multe altele.

Pentru că este un magazin universal adevărat, cei 2000 de metri pătrați utilizați de către „DININIMĂ” pentru comercializare sunt un spațiu deschis.

din-inima-unic-26

Etajul trei al magazinului UNIC este nu doar un spațiu comercial mare și confortabil, dar și o platformă care va uni, în sfârșit, producătorii autohtoni cu potențialii cumpărători locali și va oferi unui investitor străin o imagine clară despre industria ușoară din Moldova.

La acest etaj este amenajat, de asemenea, un teren de joc pentru copii.

din-inima-unic-30

Urcând cu escalatorul, ajungeți într-o sală spațioasă. Deplasându-vă spre stânga, veți putea face shopping de vestimentație pentru dame și bărbați, iar spre stânga – haine pentru copii.

Motivele naționale interpretate modern pot fi descoperite în colecția semnată de Alina Bradu, paltoanele pentru femei – Vistline, rochiile și hainele pentru tinere de la Brio, EHO, Georgette, Portavita, Premiera Dona, Shram, Stis, Ludmila Storojuc. Obiectele vestimentare de bază și lenjeria pot fi găsite la Croitor, Tricot, Vasconi, Ponti și Ravetti. Gențile sunt prezentate de mărcile Arillu, Maalex și Vitalie Burlacu. Hainele pentru copii sunt create de Bombonici, Lenicris Miss Vivien Vivi Art Boutique, Magvi, Creme Brulee, Lia Fia și accesorii pentru copii de la Perna Mea, Special Baby, Baby Co. Blănurile — Artizana și Milabrega. Încălțăminte – Olsa Shoes, Floare, IscoPrim, Tiras și Tabita. Costume pentru bărbați – secția Ionel.

Pe data de 25 octombrie va avea loc deschiderea oficială a etajului cu mărcilor locale, unite sub brandul „DININIMĂ”. Este important de reținut că oaspeții sunt așteptați de la ora 15:00 până la 20:00. În această perioadă, pe tot etajul trei vor fi reduceri de până la 20% la colecțiile noi, iar pentru a alege vestimenația potrivită, cumpărătorii vor fi ajutați de stiliștii personali Natalia Mitireva, Irina Novikova și Ylianna Danko. Unele mărci pregătesc pentru UNIC colecții capsulă cu prețuri mai mici, care se vor comercializa doar la etajul „DININIMĂ”.

din-inima-unic-1

Magazinul „DININIMĂ”, situat în centrul comercial UNIC, a adunat 40 de branduri autohtone, 36 dintre care s-au extins pe piața internațională, unite sub brandul național „DININIMĂ – Branduri de Moldova”. Printre aceste mărci sunt: Alina Bradu, Arillu, Artizana, Bombonici, Brio, Croitor Tricot, EHO, Georgette, Ionel, Isco-Prim, Lenicris, Lia Fia, Magvi, Maalex Bags, Milabrega, Miss Vivien, Olsa Shoes, Ponti, Portavita, Premiera Dona, Ravetti, Shram, Stîș, Storojuc, Tabita & Floare, Tiras, Vitalie Burlacu, Vasconi, Creme Brulee, Vestiti, Vistline, Vivi Artbutic, Gloria, Artizana Factory și NAAN.

În noul magazin vor fi prezentate patru companii noi, care așteaptă cu nerăbare cumpărători pentru a „testa” producția lor: Mily Mia, Special Baby, Daos și Baby Co. Ei vor aprecia orice feedback, de aceea vă îndemnăm să îi găsiți și să evaluați produsele pe care le creează.

Proiectul a fost realizat datorită investițiilor comune ale companiilor locale din industria modei, membrilor Asociației Patronale din Industria Ușoară (APIUS) și a partenerilor strategici – Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova.

din-inima-unic-11

din-inima-unic-19

din-inima-unic-46

A decedat o interpretă din Moldova!
Articolul anterior
Minus 200 kilograme în 5 luni! Noul scop al instructorilor Unica Sport
Articolul următor
Alte articole interesante