Evgheni Hudorojcov a creat 23 de rochii în 30 de zile!

Colecția „Afrodita” a designerului Evgheni Hudorojcov a fost și de această dată cireașa de pe tort la Fashion Weekend. Femeile au “savurat” fiecare rochie în parte și l-au scăldat în aplauze pe creator.

separator

În rochiile de seară au defilat Sanda Filat, Cristina Moldovanu, Felicia Sîrbu, Natalia Gordienko, Irina Negară și alte persoane publice.

Pentru că este luna femeilor, Evgheni a prezentat 23 de ținute, create în exact 30 de zile, care aduc un omagiu sexului frumos și anume femeii soție, femeii mama, femeii îndrăgostite și femeii rebele.

Chiar dacă designerul susține că Fashion Weekend-ul este un show și nu un concurs, este evident că această colecție se numără printre cele mai așteptate și îndrăgite de public.

“Investiția a fost multă muncă, dedicare de sine și emoții de neuitat. Sunt mândru când piesele mele vestimentare sunt purtate de femei frumoase!”, a menționat Evgheni Hudorojcov.

12929_1027741733921373_9022937643001422397_n - копия 18294_1027742027254677_344999993177304862_n - копия 21135_1027740767254803_7875774720639141656_n - копия 22686_1027742777254602_1759095090625460918_n 10247267_1027740857254794_2297703435301186704_n - копия
10247267_1027741213921425_7155842710281144136_n - копия 10336774_1027740483921498_3567657942187638839_n 10424321_1027742323921314_5175877286884912920_n 10426158_1027741847254695_700568535294803924_n 10574481_1027740743921472_1587024554577766018_n
10845990_1027742540587959_524927017466998963_n 11015117_1027740997254780_8406601089219720563_n 11041865_1027742403921306_689360226452441908_o 11046781_929454883754858_3868867013512470490_n 11048623_1027741113921435_3098898618655575834_o
11049664_1027740693921477_1524024091479689136_n 11053093_1027741790588034_422519350657926276_n 11058619_1027741363921410_4202169021781059388_n 11059298_1027741430588070_4984045523242445107_n 11061659_1027740947254785_932774898647071913_n
11062724_1027740477254832_296024620112124484_o 11063855_1027741290588084_4578540710097730623_n 11070211_1027741907254689_3771888908426232673_n 11070480_1027742873921259_7536782731264227367_n 11071422_1027740480588165_7879851848541372902_n
11071422_1027741043921442_229854160797732932_n 11072538_1027741513921395_267847514029088106_n 11073353_1027742947254585_683105054466103124_n 11075214_1027741653921381_2903040649018796794_n 11075306_1027742650587948_7956036856114970192_n

Pantone a anunțat culoarea anului 2024. Ce simbolizează ,,Peach Fuzz”

Culoarea anului 2024 de la Pantone este ,,Peach Fuzz”, o nuanţă de piersică blândă şi hrănitoare, care ne aminteşte să încetinim ritmul şi să avem grijă de noi înşine şi de ceilalţi.

Numele acestei culori romantice reflectă senzualitatea tactilă asociată cu această nuanţă: piersicile catifelate, penele moi de marabou, satinul şi mătăsurile netede de epocă, toate acestea ne vin în minte când ne gândim la combinaţia de roz şi portocaliu.

Pentru Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute, „Peach Fuzz” este o culoare potrivită pentru momentul pe care îl trăim, o reflectare a nevoilor şi dorinţelor umane de bază pe care mulţi le pot simţi în mijlocul unor vremuri dificile, scrie News.ro.

„Pe măsură ce intrăm în 2024, unele dintre lucrurile care au devenit deosebit de evidente pentru noi este conceptul de stil de viaţă care capătă un nou sens”, a declarat Leatrice Eiseman pentru Time. „Am trăit în această perioadă de agitaţie în multe aspecte ale vieţii noastre şi, ca urmare a acestui fapt, nevoia noastră de îngrijire, empatie şi compasiune continuă să devină tot mai puternică pe măsură ce ne imaginăm un viitor mai paşnic”.

Eiseman subliniază că nuanţa delicată cheamă privitorii la experienţa umană, punând accentul pe importanţa sănătăţii şi a bunăstării pentru minte, trup şi suflet. De la culorile calde ale unui răsărit sau apus de soare până la confortul unei pături pufoase, culoarea afirmă momentele de linişte interioară cu nevoia profundă de comunitate şi conexiune.

„Ni s-a reamintit că o parte vitală a unei vieţi bune şi a unei vieţi pline este să ai sănătatea, rezistenţa şi puterea de a te bucura de ea”, a declarat Eiseman. „Într-o lume care adesea pune accentul pe productivitate şi pe realizări externe, este important să recunoaştem nevoia de a ne promova sinele interior şi de a găsi momente de răgaz, creativitate şi conexiune umană”.

Pentru Laurie Pressman, vicepreşedinte al Pantone Color Institute, selecţia de culori din acest an este deosebit de semnificativă, având în vedere că este cea de-a 25-a aniversare a programului Pantone Color of the Year. Pentru Pressman, selecţia unei culori care este sinonimă cu conexiunea umană este simbolică nu numai pentru acest an, ci şi pentru obiectivul general al programului în sine.

Mancollini silk scarves

With a heart full of anticipation and excitement, I had the privilege of participating in a unique and ephemeral experience in the world of art and fashion. The Mancollini Silk Scarves Exhibition was an ephemeral event, open for only one day, but it was enough to unveil the rich and captivating history behind each Mancollini scarf.

Inside this magical exhibition, we witnessed a true feast for the eyes and soul. The original drawings and sketches that gave birth to the scarves were displayed in all their splendor, revealing the creative process and meticulous details that make each scarf a work of art in its own right.

Each scarf had a story to tell, and we had the chance to listen to these fascinating tales. The hidden messages in each design were revealed with passion and wisdom, adding depth and significance to each creation. It was an immersion into an artistic universe where fashion and art seamlessly intertwined in sublime harmony.

The evening was dedicated exclusively to silk scarves and their storytelling drawings. We had the joy of trying on these wearable works of art, and the masterclasses taught us creative ways to integrate them into our own personal style. We discovered the secrets of how these scarves can become a unique expression of our personality.

In a space dedicated to art, we witnessed a private presentation of the most luxurious accessories, each one a rare treasure in the world of fashion. Scarves sewn in a single copy shone like stars, and the sketches for the next 10 scarves in the 2024 collection provided an intriguing preview of the future.

What made this experience even more memorable was the live soundtrack. A woman’s voice and the guitar chords complemented the atmosphere perfectly, bringing the stories of each scarf to life in a unique way.

This evening was a journey into the world of Mancollini, where each scarf was a work of art, and every moment was a story. It was an ephemeral experience, but one that will remain vivid in my memory and once again confirmed that fashion can be an authentic and emotionally resonant form of art.

Motivul pentru care nasturii cămășii pentru bărbați sunt pe partea opusă decât nasturii de pe cămășile pentru femei

Nasturii de pe cămășile de bărbați sunt plasați pe partea dreaptă, iar nasturii de pe cămășile femeilor sunt plasați pe partea stângă a hainei. De unde vine această tradiție de plasare a nasturilor pe părți diferite ale cămășii?

Cămașa cu nasturi datează din anii 1200, făcând-o una dintre cele mai vechi piese de vestimentație din lume.

Cămașile inițiale erau purtate de bărbați și erau îmbrăcate direct peste pielea goală. În secolele următoare, femeile au început să poarte cămăși cu nasturi, dar acestea erau confecționate diferit.

În timp ce cămășile bărbaților erau confecționate fără fustă, adică cu tăietură dreaptă, cămășile femeilor aveau o fustă ușor evazată pentru a se potrivi lor. Acest lucru implica amplasarea nasturilor diferit la nivelul bustului și taliei.

Diferențele în astfel de confecții sunt încă existente astăzi în vestimentația bărbaților și a femeilor și acesta este motivul pentru care nasturii sunt poziționați diferit. 

De ce nasturii sunt poziționați diferit la cămășile bărbaților și femeilor

Există multe teorii care încearcă să explice de ce nasturii sunt poziționați în mod diferit.

Una dintre cele mai populare teorii este aceea că bărbații ar fi purtat arme în mână dreaptă și, prin urmare, cadea mai ușor să deschidă nasturii din partea dreaptă în timp ce își mențineau armele în poziție.

În același timp, femeile ar fi avut nevoie de ajutor pentru a se îmbrăca și, prin urmare, ar fi fost mai ușor pentru ele să își încheie nasturii de pe partea stângă.

O altă teorie interesantă este că nasturii poziționați diferit permiteau ca persoana care își îmbrăca hainele să se uite cu ușurință la interiorul hainei.

Această tradiție datează din perioada medievală, când cămășile erau purtate cu un lant de bijuterii peste partea stângă. Așa cum mulți bărbați au fost stângaci, purtatul unor astfel de bijuterii a făcut mai ușor să se deschidă nasturii. În timp, acest obicei a persistat și astăzi, cămășile femeilor și ale bărbaților posedă nasturi poziționați diferit.

O altă teorie, care explica poziționarea diferită a nasturilor, este aceea că nasturii de pe câmașile bărbaților se aflau pe partea dreaptă pentru a preveni lovirea piciorului în timpul călăriei, astfel încât haina să nu fie deschisă accidental în timpul parcursului.

Indiferent de motivul real, diferența poziționării nasturilor între cămășile bărbaților și a femeilor rămâne o trăsătură distinctivă în moda vestimentară. Este o tradiție veche, dar importanta pentru oameni și reflectă evoluția și transformarea modei.

sursa

Secretele unui masaj erotic făcut ca la carte!
Articolul anterior
Cuplul steril şi şansele de a avea copii!
Articolul următor