Moda se transformă în fast-food!

Este vorba despre o nouă colecție a casei de modă Moschino, alcătuită din haine pe care este printat logo-ul McDonald’s, litera M colorată în nuanțe de galben, precum și genți sub forma cutiilor Happy Meal sau a băuturilor răcoritoare.

separator

Ținutele au fost inspirate din uniformele specifice angajaților McDonald’s. Piesa vedetă a colecției este rochia asemănătoare afișului cu valorile nutriționale ale produselor fast-food.

Moda se transformă în fast-food!Moda se transformă în fast-food! moschino+fall+2014+3qw0oay_ud9l

Prețul unei carcase pentru telefon se ridică la 48 de euro, iar o poșetă din piele, roșie, cu sigla companiei de fast-food  costă 599 euro.

Moda se transformă în fast-food!moschino+fall+2014+nc-zsqpggwklmoschino+fall+2014+qrrd8d6kcrolmoschino+fall+2014+qv-5qxmuhrdluegdfkl
yjdftu

Sursa

De ce Natalia Gordienko a devenit Наташа Ростова!
Articolul anterior
Lilu: ”Cum să faci față celor două roluri: Familie și Carieră”!
Articolul următor
Alte articole interesante