Cristina Maxim: “Pentru a face pantofi ai nevoie mai mult decât de vocaţie.”

Cristina Maxim este o creatoare de pantofi din Republica Moldova, care se bucură de succes și în România. Pornind de la un vis, aceasta a reușit să-și deschidă un magazin și să facă fericite mii de femei din întreaga lume. Află cum e să ai o afacere peste Prut, cum au arătat primele ei creații și ce surprize le pregătește clientelor pentru sezonul toamnă – iarnă 2016-2017!

separator

  • unicamd unica.md Când ai descoperit că designul e vocația ta și că vrei să creezi anume încălțăminte?
  • Cristina

    Primii pantofi Cristina Maxim au apărut în 2013. Cred cu toată certitudinea că pentru a face pantofi ai nevoie mai mult decât de vocaţie. Ai nevoie în primul rând de multă perseverență, muncă, învățare. Şi toate acestea îţi aduc atât ţie, cât şi echipei cu care lucrezi rezultate frumoase şi vizibile.

    De la început am stabilit un set de valori pe care le promovez și împărtășesc. În primul rând, respectul pentru oameni și admirația pentru crearea pantofilor. Am ales să lucrez cu oameni care au pasiune pentru crearea încălțămintei, care știu să transforme inspirația, persuasiunea și dorința în produse de înaltă calitate.

    Echipa Cristina Maxim este formată deopotrivă de oameni cu experiență , dar și de tineri care abia au început a deprinde secretele artei de a crea încălțăminte. Noi, la Cristina Maxim credem că succesul unui brand este rezultatul muncii unei echipe unite, împletirea armonioasă a tradiției, experienței, creativității și inovației, dedicației și dorinței de a oferi încălțăminte comodă, elegantă și frumosă.

  • unicamd unica.md Cum au arătau primele tale creaţii?
  • Cristina Perfecţiunea vine în timp. Prima mea experiența a început cu crearea probelor şi prototipurilor. Aşa începe, în mod natural, viaţa oricărei perechi de pantofi. Lecţiile învăţate mai apoi s-au materializat în câteva modele unice de sandale de vara cu toc şi fără toc.

  • unicamd unica.md Câte colecții ai acum? Ce le pregătește femeilor în colecția de toamnă – iarnă 2016-2017?
  • Cristina

    Flexibilitatea şi diversitatea sunt două mari principii pe care le-am adoptat, de aceea nu m-am limitat niciodată la colecții cu număr fix de modele. În fiecare sezon, o dată la câteva săptămâni, lansăm modele noi.

    Momentan lucrăm la modele pentru sezonul toamnă-iarnă 2016-2017 şi putem spune, cu siguranţă, că vom crea atât modele clasice de botine, oxford, cizmuliţe, dar şi modele inedite într-o diversitate de culori care să pună în valoare personalitatea fiecărei cliente, dar în acelaşi timp să îi satisfacă nevoile de comfort, stil şi comoditate.

IMG_0176

  • unicamd unica.md Cărui tip de cliente te adresezi? Cum e femeia care alege pantofii Cristina Maxim?
  • Cristina Nu ştiu dacă pot creiona un portret generalist al femeilor care aleg pantofii noştri. Pot spune că o mare parte din clientele noastre sunt persoane active, care țin foarte mult la modul cum arată și cum se simt, care înțeleg avantajele unei ținute și încearcă să scoată în evidență eleganța și feminitatea.

  • unicamd unica.md Ții cont de tendințe atunci când faci o pereche nouă de încălțări?
  • Cristina Tendinţele în modă sunt niște repere generale. Fiecare designer hotărăște dacă vrea să le urmeze, să le reinventeze sau să le creeze pe ale sale proprii. Tendințele brandului Crstina Maxim sunt definite de solicitările, dorințele şi necesitățile clienților. Noi întotdeauna ținem să scoatem în evidență individualitatea şi unicitatea fiecărei persoanei şi aceasta pentru noi este mai curând o valoare şi parte a filosofiei brandului nostru.

IMG_4014

  • unicamd unica.md Pentru ce persoane publice de la noi și din România ai creat încălțăminte?

  • Cristina

    Fiecare client sau clientă Cristina Maxim este apreciată, indiferente de statut, reședință sau preferințe. Ceea ce credem este că nu brandul definește omul, contează cum asortezi hainele, pantofii, accesoriile, ce atitudinea porți şi ce inspiri celor din jur.

    Noi ne mândrim cu fiecare clientă care ne-a ales şi păstrăm cu maximă discreție şi grijă alegerea fiecărei persoane în parte.

    Pentru că pantofii noștri au dansat împreună cu cele mai fericite mirese, balerinii noștri au făcut cele mai lungi și memorabile călătorii, sandalele noastre s-au bucurat de zilele fierbinți și atmosferă de la plajă, gențile noastre au dus cele mai importante acte, portofelele noastre au atras cele mai fascinante priviri, am decis să creăm clubul Happy CM Customer, prin care vrem să le mulţumim într-un mod aparte clientelor care au ales Cristina Maxim.

IMG_3524IMG_3641IMG_5876


IMG_0924
IMG_9697IMG_9721

  • unicamd unica.md Cât de accesibile sunt prețurile pentru o femeie obișnuită?
  • Cristina Accesibilitatea este un lucru relativ, ca şi gusturile sau preferinţele. Tindem să credem că ne poziţionăm pe un segment de piaţă în care oferim valoare pentru bani.

  • unicamd unica.md Cum e să menții o afacere pe piața din România?
  • Cristina Indiferent că începi o afacere în Romania, Moldova, SUA sau Algeria, îţi asumi anumite riscuri şi trebuie să fii pregătit să înfrunţi dificultăţi şi provocări. Succesul unei afaceri ţine în primul rând de multă muncă, dedicație şi perseverență. Iar dacă depui efort continuu şi consecvent, rezultatele nu vor aștepta să apară.

IMG_0227

  • unicamd unica.md Cum sunt clientele din România?
  • Cristina Femeile care aleg să poarte pantofii Cristina Maxim vin din diverse domenii, grupuri şi ţări. Doamne şi domnișoare din Franţa, Anglia, Italia, România, Republica Moldova poartă la serviciu, petreceri şi în călătorii pantofii noştri. Toate femeile iubesc pantofii la fel de mult, indiferent de naționalitate, statut sau vârstă. 

DSC_0631

  • unicamd unica.md Cum arată o zi din viața ta?

  • Cristina Ziua mea este oglinda planurilor şi aspiraţiilor mele. Activităţile mele zilnice oscilează între  atelier, magazin, depozite de materiale, studio foto, show-room-uri, birou, oameni interesanți și multe altele, nu neapărat în ordinea aceasta. La sfârşitul fiecărei zile, trag linia şi indiferent de rezultate, mă bucur pentru oportunitățile, provocările şi lecţiile învăţate.

IMG_0310

Maioneza din comerț, un cocktail de chimicale! Nu o cumpăra dacă are aceşti aditivi, menţionaţi pe etichetă
Articolul anterior
Şocant! Savanţii americani au descoperit că, de fapt, chimioterapia sporeşte creşterea tumorală
Articolul următor
Alte articole interesante