Campanii fashion bazate pe sexualitate!

Poate părea oarecum ciudat faptul că mai marii industriei fashion încearcă să vândă haine prin campanii publicitare în care modelele apar mai degrabă dezbrăcate.

separator
campanii-fashion-sexualitate

Se ştie însă faptul că sexul vinde, iar cele mai mari fashion brand-uri din lume şi-au axat pe sexualitate multe dintre campaniile publicitare, atrăgând astfel controverse, dar şi un succes răsunător! Iată în continuare 15 astfel de campanii fashion!

Se ştie că sexul vinde întotdeauna, iar acesta este motivul pentru care marile case de modă ale lumii realizează campanii fashion bazate pe sexualitate, încercând astfel să atragă controverse, acestea aducând automat după ele un grad mai mare de publicitate!

Emporio Armani Underwear Spring 2009 (David si Victoria Beckham)

campanii-fashion-sexualitate1

 

Gucci Spring 2003 (Carmen Kass)

campanii-fashion-sexualitate2

 

Calvin Klein Underwear Spring 2009 (Eva Mendes si Hamie Dornan)

campanii-fashion-sexualitate3

 

Dior Spring 2003 (Gisele Bundchen)

campanii-fashion-sexualitate4

Dolce & Gabbana Spring 2007 (Shannon Click)

campanii-fashion-sexualitate5

 

Dona Karan Hosiery Fall 1991

campanii-fashion-sexualitate6

Burberry Body Fall 2011 (Rosie Huntington-Whiteley)

campanii-fashion-sexualitate7

 

Guess Spring 1990 (Claudia Schiffer)

campanii-fashion-sexualitate8

 

Marc Jacobs (Dakota Fanning)

campanii-fashion-sexualitate9

 

Emporio Armani Underwear Fall 2011 (Rihanna)

campanii-fashion-sexualitate10

 

Brian Atwood Fall 2012 (Candice Swanepoel)

campanii-fashion-sexualitate11

campanii-fashion-sexualitate12

campanii-fashion-sexualitate13 campanii-fashion-sexualitate14
campanii-fashion-sexualitate15

 

 

Sursa 

Cum a evoluat moda sprâncenelor din antichitate până în zilele noastre
Articolul anterior
Nu fi o mireasă demodată, vezi tendinţele machiajului în 2015!
Articolul următor
Alte articole interesante