Institutul Mamei și Copilului a lansat linia verde și registrul pentru reclamații

În cadrul IMSP Institutul Mamei și Copilului, la solicitarea conducerii spitalului, a fost lansat serviciul Linia Verde.

separator

Numărul de telefon 022 781296 va funcționa începând cu data de 15.01.2018, în zilele de lucru, între orele 8:00 și 17:00, pentru a oferi răspunsuri la sesizările pacienților legate de acordarea asistenței medicale în cadrul tuturor subdiviziunilor IMSP Institutul Mamei și Copilului, inclusiv Clinica „Emilian Coțaga”.

În același timp, a fost aprobat un nou ordin privind mecanismul de gestionare a Registrului de reclamații în cadrul IMSP Institutul Mamei și Copilului. Astfel, pacienții sînt îndemnați să solicite angajaților secției în care sunt examinați și să utilizeze acest registru, pentru a nota toate reclamațiile sau sugestiile.

Începând cu finele acestei luni, se va iniția desfășurarea unui șir de instruiri care vizează acordarea asistenței medicale calitative, precum și respectarea de către angajații Instituției, a protocoalelor și regulamentelor în vigoare, dar și a normelor de etică și deontologie, se arată în comunicatul instituției.

alte Articole interesante