10 ani de nota 10: Shopping MallDova celebrează un deceniu de la fondare

„Ne vedem la mall!” este fraza care acum un deceniu lipsea din vocabularul moldovenilor. Impunătoarele centre comerciale puteau fi văzute doar în filme, reviste de modă sau în străinătate, unde cu greu ajungeai fără viză. Pe 16 noiembrie 2008 Shopping MallDova a adus în țară conceptul de „lifestyle center”, integrând cumpărăturile și distracția sub acoperișul primului centru comercial de nivel european din țară, construit în inima Chișinăului, pe o suprafață de 70.000 de metri pătrați.

separator

Se prea poate că la bowling-ul Shopping MallDova ai sărbătorit cu gașca absolvirea facultății, iar în zona „food court” ai gustat „bucate delicioase” din primul tău salariu. Și cu siguranță, ai avut un „rendez-vous” romantic în una dintre sălile de cinema de la Shopping MallDova, poate chiar cu viitoarea soție!

Au fost atâtea momente frumoase, faine, nebune, amuzante în cei 10 ani de Shopping MallDova, trăite împreună cu cei peste 46 de milioane de vizitatori – au fost 10 ani de nota 10!

Natalia Rogovschii – Director de Marketing și PR:

„Ne mândrim cu faptul că acum 10 ani am reușit să dăruim moldovenilor primul centru comercial modern la nivel internațional. Deși competiția s-a intensificat pe parcursul acestei perioade, suntem și astăzi cel mai popular mall în ochii locuitorilor capitalei. De 10 ani, suntem un reper urban și un trendsetter în ceea ce privește shoppingul și activitățile de petrecere a timpului liber. Astăzi Shopping MallDova găzduiește 100 de branduri, iar în ultimul an ne-am extins cu 14 magazine/restaurante. Pentru a fi mereu la înălțimea așteptărilor vizitatorilor am investit în acest centru comercial 60 milioane de euro. Și pentru că aceste performanțe ar fi fost imposibile fără oamenii care ne pășesc pragul, vrem să împărtășim bucuria aniversarării a 10 ani de la fondarea Shopping MallDova anume cu ei.”

Cumpărături și branduri de nota 10

Am fost cei care te-au convins că shoppingul poate fi plăcut, comod și civilizat, oferindu-ți o alternativă decentă și accesibilă gheretelor din piețe. Am ținut mereu mâna pe pulsul modei mondiale, aducând în Moldova cele mai în vogă branduri din Occident. Astăzi, pe o suprafață închiriabilă de 25.000  m², găzduim 100 de magazine moderne, spațioase, luminoase și cu o deservire excelentă, iar numărul lor se extinde anual.

Am demonstrat că shoppingul poate fi distractiv, organizând în premieră pentru țara noastră „Noaptea Reducerilor” – o sărbătoare a cumpărăturilor, cu prețuri senzațional de mici, premii valoroase și muzică bună, de care se bucură anual zeci de mii de vizitatori ai centrului comercial Shopping MallDova.

Te-am ajutat să fii în pas cu tendințele, organizând defileuri de modă și master-class-uri cu designeri vestimentari, pentru ca tu să te simți de milioane în ținutele oferite de magazinele noastre.

Distracție de nota 10 pentru toată familia

De 10 ani suntem destinația nr.1 de weekend pentru vizitatorii de orice vârstă care vor să evadeze din cotidian. Am deschis primul cinematograf multiplex, oferindu-ți premiere cinematografice mondiale la calitate ireproșabilă și prima zonă food-court, unde milioane de familii au redescoperit farmecul unei mese savurate alături de cei dragi.

Sute de mii de copii au îndrăgit spațiile noastre de joacă sigure, cu tobogane, labirinturi, trambuline, mașinuțe și Rollerdrome. Iar grație expozițiilor tematice interactive, vizitele la Shopping MallDova au devenit nu doar distractive, dar și educative. Peste 30 de mii de pici curioși au acceptat cu entuziasm invitația de a explora misterele Cosmosului, ale Egiptului Antic, ale Epocii de Piatră, ale Lumii Animalelor sau ale Organismului Uman.

Fiecare sărbătoare a fost mai frumoasă cu Shopping MallDova, care, de fiecare dată, a creat atmosferă festivă prin concerte cu celebrități, concursuri, ateliere de creație, tombole cu premii, programe culturale și târguri de meșteșugărit.

Responsabilitate socială corporativă de nota 10

Suntem convinși că mult mai important decât succesul comercial este respectul societății în cadrul căreia activăm și contribuția la dezvoltarea acesteia. Shopping MallDova a spus mereu „da” inițiativelor nobile, găzduind numeroase târguri de caritate și susținând, inclusiv financiar, zeci de proiecte de colectare a donațiilor pentru cei aflați în impas: „Fii Moș Crăciun pentru un copil orfan!”, „Cadou pentru elev”, „Serviciul de primire a copilului în regim de urgență”, „De la Mame pentru Mame”, „Plant a hope” etc.

Mândria noastră este proiectul „Zâmbete de copil la Shopping MallDova”, o inițiativă dedicată copiilor din centre de plasament, școli auxiliare și instituții de tip internat, cărora le-am oferit posibilitatea de a trăi o aventură plină de bucurie, jocuri și experiențe noi. Zeci de grupuri de copii au fost invitate să-și petreacă o zi la Shopping MallDova cu activități educative, jocuri distractive, dansuri, activități de cunoaștere și delicii culinare, deoarece considerăm că socializarea, dezvoltarea abilităților de comunicare și încurajarea curiozității contribuie la incluziunea socială a copiilor defavorizați.

În dorința de a oferi un oraș verde vizitatorilor noștri, ne-am alăturat campaniei de plantare a copacilor în Chișinău. Și nu în ultimul rând, am reușit să dezvoltăm relații frumoase cu angajații noștri, prin oferirea unor condiţii de muncă civilizate și sigure.

Aniversare de nota 10!

E lucru cert – avem ce sărbători! Începând cu 16 noiembrie, Shopping MallDova dă startul unei serii de evenimente aniversare, prin care vrem să-ți mulțumim pentru fidelitatea ta. Și pentru știm să te surprindem, nu-ți oferim multe detalii, ci doar o invitație la concertul trupei „The Motans”, care va avea loc chiar pe 16 noiembrie, când Shopping MallDova împlinește 10 ani. Fii cu ochii pe rubrica „Noutăți” de pe site-ul nostru și pe pagina noastră de Facebook, ca să afli ce surprize ți-am mai pregătit. Ne așteaptă experiențe memorabile!

Ce s-a decis în cazul mega-orașului demn de SF care va costa un trilion de euro. Lucrările au început deja de câțiva ani. FOTO

Proiectul ”NEOM” pe care Arabia Saudită voia să îl termine până în 2030, nu va mai fi gata în timp util, scrie digitalsport.ro

Mega-orașul în care se va investi circa un trilion de euro va avea o infrastructură unică în lume, denumită „Linia” – marginile sale vor fi formate dintr-un lanț de zgârie-nori, de peste 100 de kilometri lungime!

Lucrările au început deja de câțiva ani, dar recent arabii și-au dat seama că proiectul lor este, așa cum credeau mulți, prea ambițios. „Linia” este imposibil de terminat în cei aproape cinci ani rămași, din cauza situației economice a țării. 

Mai exact, pentru anul 2024 se estimează un deficit la buget de peste 21 miliarde de euro, iar liderii statului au redus masiv cheltuielile pentru „NEOM” și vor păstra această măsură timp de câțiva ani, până când țara va fi din nou pe plus. 

Astfel, din cei 100 de kilometri propuși, abia 2,5 vor fi finalizați până în 2030, iar din populația de 1,5 milioane pe care și-au propus-o arabii peste aproape cinci ani, noua estimare este de nici măcar 300.000 de locuitori. 

Spectaculos! Așa ar trebui să arate cele 15 superstadioane din NEOM construite special pentru Cupa Mondială 2034

Tot în „NEOM” ar urma să aibă loc Cupa Mondială 2034. Arabii sunt singurii care și-au depus candidatura, iar pe 11 decembrie FIFA ar urma să confirme oficial că turneul final va avea loc în Golf. 

O parte din investiția masivă o reprezintă construirea a 15 superstadioane, care vor avea design-uri nemaivăzute până acum, în spiritul orașului ultramodern. 

Oficiali din România vor discuta cu reprezentanți ai platformei TikTok la Bruxelles

Comisia Europeană va organiza o reuniune cu autorităţile române şi TikTok. Aplicaţia deţinută de chinezi este supusă unei presiuni tot mai mari pentru a explica modul în care a gestionat conţinutul politic înainte de votul din România, scrie POLITICO citat de digi24.ro.

Votul din primul tur de duminică l-a propulsat pe Călin Georgescu, ultranaţionalist şi pro-rus, către o victorie şocantă, în parte datorită popularităţii sale subite pe TikTok, notează sursa citată.

Bucureştiul a cerut Comisiei Europene să lanseze o investigaţie oficială asupra aplicaţiei, în conformitate cu normele blocului comunitar referitoare la reţelele sociale, iar un deputat european de top a cerut marţi ca directorul executiv al TikTok să se prezinte în faţa Parlamentului European pentru a răspunde la întrebări.

Într-o scrisoare văzută de POLITICO joi dimineaţă, TikTok – deţinut de gigantul tehnologic chinez ByteDance – a respins acuzaţiile că ar fi fost folosit pentru a influenţa alegerile din România.

„Până în prezent, nu am găsit nicio dovadă a unei operaţiuni de influenţă sub acoperire pe platforma noastră, în ultimele câteva săptămâni, pentru alegerile prezidenţiale în curs de desfăşurare din România, nici dovezi ale unei influenţe străine”, a declarat platforma în scrisoarea adresată autorităţilor române. Aceasta a adăugat că a „eliminat peste 150 de conturi de impostură” legate de Georgescu şi peste 650 de conturi legate de alţi candidaţi.

Purtătorul de cuvânt al Comisiei Europene, Thomas Regnier, a confirmat săptămâna aceasta că executivul UE a primit o solicitare de a deschide „o investigaţie oficială cu privire la rolul TikTok în alegerile din România”, în temeiul legii emblematice a UE privind social media, Digital Services Act. Masa rotundă între reprezentanţii Comisiei, autorităţile române şi oficialii TikTok este programată să aibă loc înainte de turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din 8 decembrie, a declarat Regnier, joi.

TikTok respinge acuzaţiile că ar fi jucat un rol nepotrivit în victoria lui Georgescu. Purtătorul de cuvânt Paolo Ganino a declarat că „relatările extrem de speculative cu privire la alegerile din România sunt inexacte şi înşelătoare”.

O țară europeană interzice rețelele sociale pentru tinerii sub 16 ani

Camera Reprezentanților din Parlamentul Australiei a adoptat un proiect de lege care interzice accesul pe rețelele sociale pentru persoanele sub 16 ani, o măsură care ar putea transforma Australia într-una dintre primele țări din lume cu o astfel de legislație. Proiectul, promovat de prim-ministrul Anthony Albanese, obligă platformele populare precum X (fost Twitter), TikTok, Facebook și Instagram să implementeze măsuri pentru a preveni accesul tinerilor sub vârsta de 16 ani, scrie voceabasarabiei.md.

Miercuri, proiectul a fost aprobat cu 102 voturi pentru și 13 împotrivă, iar acum va fi discutat și în Senat, unde va trebui să obțină și aprobarea finală. În cazul nerespectării noilor reglementări, companiile de tehnologie riscă amenzi semnificative, care pot ajunge până la 31 de milioane de euro. Conform proiectului, platformele vor avea un termen de un an pentru a implementa filtrele necesare pentru a respecta legislația.

Deși inițiativa a fost întâmpinată cu entuziasm de unele cercuri, a stârnit și critici din partea deținătorilor de platforme, care au semnalat „îngrijorări serioase” legate de „consecințele neprevăzute” ale acestei decizii rapide. Alte țări, precum Statele Unite (în statul Florida) și Spania, au adoptat măsuri similare, iar China impune deja restricții stricte privind utilizarea rețelelor sociale de către minorii sub 14 ani.

Principele Nicolae și aleasa inimii sale au ales pentru dansul mirilor piesa „Gramofon” a lui Eugen Doga!
Articolul anterior
Vera Terentiev a revenit la TV!
Articolul următor