O turistă din Statele Unite a trecut printr-o experiență de nedorit în aeroportul din Frankfurt, din cauza unui șir de anulări, amânări și servicii proaste din partea companiilor aeriene.
Carlin Haidinger a relatat, pentru Business Insider, cum călătoria sa din Washington în Italia s-a transformat dintr-o experiență plăcută în ore de stat la coadă. Inițial trebuia să zboare prin Bruxelles la Florența, însă ambele zboruri au fost anulate, din cauza unei greve a linie Brussels Air, care le opera. Agenția de turism a transferat-o apoi la Lufthansa, cu escală în Frankfurt.
Dar, când a aterizat în aeroportul german, a aflat că zborul său spre Italia a fost anulat. Haidinger a contactat linia aeriană prin care făcuse rezervarea iar aceasta i-a făcut rebooking la un zbor Frankfurt-Roma. I s-a spus însă că are nevoie de un tichet de îmbarcare nou și trebuie să se asigure că bagajul ei va fi transferat la nou zbor.
Doar că, spune ea, la ghișeul Lufthansa erau doar doi angajați, așa că a trebuit să stea 5 ore la coadă. Ca să poată să meargă la baie, a rugat alți pasageri să îi țină rând. În final, la ghișeu i s-a spus că nu va avea probleme cu bagajul și a primit chiar și o chitanță.
Zborul spre Roma a fost apoi amânat cu o oră, dar în final a ajuns în capitala italiană. În acel moment a descoperit însă că nu au ajuns și bagajele. Le-a recuperat, spune Haidinger, abia 20 de zile mai târziu, la întoarcerea în Statele Unite.
Reprezentanții Lufthansa au acuzat presiunile pe sectorul de handling din cauza lipsei de personal. Ei au reconoscut că pot apărea situații de întârziere a sosirii bagajelor, dar pasagerii sunt anunțați din timp privind aceste probleme.