Propaganda televiziunii ruse a pierdut teren pe fondul difuzărilor meciului de la Cupa Mondială FIFA 2022 din Qatar, anunță proiectul jurnalistic „Ne putem explica” cu referire la datele unui sondaj Mediascope.
Numărul de fani ai programelor moderate de propagandiștii Irada Zeinalova de pe canalul NTV și Dmitri Kiseliov a scăzut. La grupa de vârstă între 18 și 54 de ani, programul lui Zeinalova a ocupat locul 11, cu o cotă de 8,9%, iar showul lui Kiseliov a ocupat locul 22 (7,3%).
„Canalele TV din Rusia nu au anulat propaganda, care au fost lansată concomitent cu finala Campionatului Mondial de Fotbal. Și, firește, au pierdut, pierzându-și audiența”, au explicat anchetatorii.
Programul „Sunday Time” s-a clasat pe locul 44 ca popularitate, iar „60 de minute” a Olga Skabeeva s-a clasat pe locul 57.
Difuzarea finalei Cupei Mondiale „Franța – Argentina” a ocupat locul 1. Meciul a fost urmărit de un sfert dintre telespectatorii cu vârsta peste 4 ani (24,5%) și o treime la categoria 18-54 ani.

La începutul lunii septembrie, programele lui Kiseliov și Zeinalova se aflau în primele zece, în ambele grupe.
Din septembrie, emisiunea lui Soloviov care era la 21,55%, dar a scăzut la 12,5%.