Poșta Moldovei informează că activitatea întreprinderii a fost restabilită parțial, după atacul cibernetic de acum trei zile.
De asemenea, reprezentanții întreprinderii au specificat ce servicii sunt disponibile și care nu funcționează temporar.
Vă informăm că la moment, în oficiile poștale sunt prestate următoarele servicii:
Servicii poștale:
Naționale
– Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor;
Internaționale
– Expedierea/recepționarea scrisorilor, coletelor;
– Serviciul EMS;
– Serviciul Curier Rapid;
Servicii financiare:
– Sisteme internaționale de transferuri bănești
– Eliberarea pensiilor și îndemnizațiilor
– Mandate poștale
– Încasare și eliberare plăți
– Sume bănești indexate
Serviciul de abonare și vânzare:
– Distribuirea edițiilor periodice.
De asemenea, Poșta Moldovei menționează că, despre sosirea trimiterii în oficiul poștal, cetățenii vor fi informați printr-un SMS sau aviz oficial.
„Sunt în proces de restabilire serviciile de comercializare a mărfurilor ( timbre, plicuri, cărți poștale) și serviciul de urmărire a trimiterilor. Ne cerem scuze pentru incomoditatea creată și vă mulțumim pentru înțelegere și răbdare. Cu informații actualizate vom reveni pe parcurs”, se mai arată în anunț.
Amintim că Poșta Moldovei a fost supusă unui atac cibernetic la data de 20 februarie curent. Reprezentanții întreprinderii au menționat că se confruntă cu probleme tehnice ale sistemului informațional.