Diana Matei a fost însărcinată cu tripleți, dar a fost nevoită să avorteze: „Am suferit foarte tare.”

Diana Matei a fost însărcinată cu tripleți, dar a fost nevoită să facă avort. Se întâmpla la șase luni după ce artista l-a adus pe lume pe fiul ei, Ianis. Soția lui Marian Cleante a trebuit să facă întrerupere de sarcină, la sfatul medicului, pentru că riscurile erau prea mari. Celebra cântăreață a suferit foarte mult atunci, mai ales că-și mai dorea un copil.

Diana Matei a fost însărcinată cu tripleți, dar a fost nevoită să facă avort. Artista i s-a confesat Mirelei Vaida în podcast-ul prezentatoarei TV de pe YouTube. Soția lui Marian Cleante și-a deschis sufletul și a vorbit despre episodul dureros, unul care i-a marcat viața. Deși a suferit foarte mult la acea vreme, a reușit să zâmbească din nou de dragul fiului ei, Ianis, în vârstă de 6 ani.

Diana Matei și Marian Cleante formează unul dintre cele mai apreciate cupluri din showbiz-ul autohton. Rodul iubirii lor e fiul lor, Ianis, în vârstă de șase ani. Puțini știu însă că după ce artista a adus pe lume primul copil, cântăreața a rămas însărcinată cu tripleți, natural. Din păcate, însă, nu a putut ține sarcina și a fost nevoită să o întrerupă.

Diana Matei a fost însărcinată cu tripleți, dar a fost nevoită să facă avort

Potrivit spuselor Dianei Matei, deși își dorea cu ardoare încă un copil, medicul a sfătuit-o să facă întrerupere de sarcină, din cauza riscurilor. Astfel, vedeta a făcut avort din cauză că, medical vorbind, nu putea duce sarcina.

„După ce l-am născut pe Ianis, la şase luni am rămas însărcinată cu tripleţi. Natural. Nu am putut să țin sarcina, nu a fost posibil medical vorbind, nu s-a putut. Noi ne-am gândit atunci cât de frumos ar fi să mai facem un copil, să fie unul după altul.

Imediat a venit această informaţie. Nu s-a întâmplat. Am suferit foarte tare. Eram într-o perioadă în care munceam foarte mult, îmi era foarte rău. Am încercat să țin sarcina, dar nu s-a putut. La un moment dat a trebuit să fac întrerupere de sarcină pentru că doctorul a decis să o fac şi am ascultat de el, fiindcă a fost foarte riscant’, a povestit Diana într-un podcast.

„Dacă ar veni un copil, ar fi primit cu mare drag’

În ciuda experienței traumatizante, Diana Matei nu a renunțat definitiv la ideea de a deveni din nou mamă, în viitor.

„Am spus că mai bine mă opresc. Dacă ar veni un copil ar fi primit cu mare drag. Un copil este o binecuvântare uriașă. Copilul vine la pachet cu mult noroc și cu multă fericire’, a adăugat ea.

Diana Matei, despre căsnicia cu soțul ei, Marian Cleante

Diana Matei și soțul ei, Marian Cleante, sunt căsătoriți de aproape două decenii, mai exact de 18 ani. Fire deschisă, artista a recunoscut că și-n relația lor mai există unele cumpene, mai ales în privința vieții profesionale. Cei doi fac echipă și pe scenă, căci bărbatul e violonist în formația cu care cântă artista.

„Noi avem o relație de complementaritate în multe situații pentru că așa e și firesc să fie. Dacă vorbim de lucruri profesionale, să știi că nu știm deloc să comunicăm. Acolo ne aprindem că făcând amândoi aceeași profesie, lucrurile nu sunt așa ușoare. Probleme au fost și au fost multe și nu ușoare. Nu cred că vreodată s-a pus problema cu adevărat să punem punct relației noastre.

Panourile fotovoltaice nu mai sunt în trend? A apărut o nouă pentru captarea energiei solare

Panourile fotovoltaice nici n-au apucat bine să producă energie ieftină, că au şi ieşit din trend. Asta pentru că a apărut o nouă metodă pentru captarea energiei solare.

Aproape o jumătate de milion de sisteme solare conectabile (plug-in) sunt instalate în Germania, cele mai multe dintre ele ocupând un loc perfect pe balcoanele clădirilor.

Ce sunt balcoanele solare?

Balcoanele solare sunt doar un element al procesului mai amplu de tranziție solară din Europa, explică Jan Osenberg, consultant de politici la asociația SolarPower Europe.

Balcoanele solare se deosebesc de acoperișurile solare prin dimensiune. În principiu, sistemele care se montează pe balcon constau într-un panou sau două care se conectează la priză.

Aceste unități produc cam 10% din energia pe care o furnizează panourile fotovoltaice clasice montate pe acoperiș.

Până acum, au fost montate 50.000 de dispozitive fotovoltaice noi. Acest boom provine din „cultura solară foarte puternică” a Germaniei, potrivit unui expert consultat de Euronews.

Cum se instalează

„Le considerăm niște elemente ale acoperișurilor solare, dar și ceva diferit. Practic, le privim ca pe un trend pentru toată infrastructura posibilă de generare a energiei solare”, a completat expertul.

Panoul fotovoltaic pentru balcon e mult mai ușor de instalat: cumperi online kitul și n-ai nevoie de un instalator pentru a-l monta, spre deosebire de panourile pentru acoperiș, pe care doar tehnicienii autorizați le pot monta pentru a evita riscurile de incendiu.

Germania este una dintre primele țări care au investit în tehnologia solară, iar acum are cea mai mare producție de energie solară din Europa.

Lista structurilor potrivite pentru panourile solare plug-in include trenurile, autostrăzile, parcările, plafoanele mașinilor, fațadele clădirilor – aproape orice structură poate capta energie solară.

Avantajele balcoanelor solare

-au acumulatori pentru stocarea energiei produse, care se montează între panou și invertor

-dispun de aplicații care se instalează în telefon

-în cazul chiriaşului dintr-un apartament, dacă se mută, omul nu pierde investiția, ci o ia cu el.

sursa

Dubai va investi 35 de miliarde de dolari pentru construirea celui mai mare aeroport din lume

Conducerea din Dubai a aprobat un proiect de 128 de miliarde de dirhami (35 de miliarde de dolari) pentru construirea unui nou terminal de pasageri la Aeroportul Internaţional Al Maktoum din emirat, care îl va face de cinci ori mai mare decât principalul aeroport internaţional din Dubai şi cel mai mare din lume, scrie G4Media.ro.

”Aeroportul Internaţional Al Maktoum se va bucura de cea mai mare capacitate din lume, ajungând până la 260 de milioane de pasageri”, potrivit şeicului Mohammed bin Rashid Al Maktoum, conducătorul Dubaiului şi prim-ministrul Emiratelor Arabe Unite.

Aeroportul Internaţional Dubai a deservit anul trecut 86,9 milioane de pasageri, fiind al doilea cel mai mare din lume după Aeroportul Internaţional Hartsfield-Jackson din Atlanta, SUA.

Toate operaţiunile de pe Aeroportul Internaţional Dubai, în prezent al doilea cel mai aglomerat din lume ca trafic de pasageri, vor fi transferate acestuia în următorii ani, se arată în comunicat, adăugând că noul aeroport va avea 400 de porţi de avioane şi cinci piste paralele.

”Noile tehnologii aviatice vor fi folosite pentru prima dată în sectorul aviaţiei”, a adăugat acesta.

Centrul de presă din Dubai a distribuit redări digitale ale aeroportului planificat, care au arătat imagini futuriste ale infrastructurii aeroportuare extinse, terminale enorme şi design-uri cu aspect de era spaţială.

Aeroportul se va afla în Dubai South, la capătul sudic al strălucitoarei capitale comerciale a Emiratelor Arabe Unite, care este în curs de dezvoltare imobiliară şi logistică.

În jurul aeroportului va fi construit un oraş complet nou, despre care conducătorul Dubaiului a spus că va crea cerere de locuinţe pentru un milion de oameni.

Actualul aeroport internaţional principal din Dubai se află la capătul de nord al emiratului, ceea ce înseamnă o schimbare dramatică probabilă a modelelor de trafic şi a planurilor de transport pentru călători, odată ce noul hub de călătorie va deveni complet funcţional.

Noul oraş din jurul aeroportului ”va găzdui companiile de top din lume în sectorul logisticii şi al transportului aerian. Construim un nou proiect pentru generaţiile viitoare, asigurând o dezvoltare continuă şi stabilă pentru copiii noştri şi copiii lor. Dubai va fi aeroportul lumii, portul său, nodul său urban şi noul său centru global”, a spus şeicul Maktoum.

Şeicul Ahmed bin Saeed Al Maktoum, CEO al companiei aeriene emblematice din Dubai, Emirates Airline, a postat imagini pe X cu el însuşi, cu conducătorul Dubaiului, privind planurile pentru noile dezvoltări.

”Al Maktoum International va fi noua casă a @emirates, @flydubai şi a tuturor companiilor aeriene partenere care conectează lumea către şi dinspre Dubai. Investim pentru a oferi cele mai bune experienţe de călătorie viitoare, cele mai bune capacităţi logistice din lume şi pentru a contribui la agenda economică D33 a Dubaiului”, a scris el, referindu-se la Emirates Airline şi la filiala sa low-cost FlyDubai.

Agenda D33 a Dubaiului îşi propune să dubleze dimensiunea economiei oraşului până în 2033, atrăgând mai multe investiţii, talente şi diversificare economică.

Aeroportul Internaţional Al Maktoum, care poartă şi numele de Dubai World Central (DWC), este proiectat să acopere 27 de mile pătrate când va fi finalizat.

Pe lângă capacitatea proiectată de 260 de milioane de pasageri anual, îşi propune să aibă şi o capacitate de 12 milioane de tone de marfă pe an.

”Prima fază” a proiectului este aşteptată să fie gata în 10 ani, cu o capacitate de a găzdui 150 de milioane de pasageri anual, a spus CEO-ul Emirates.

“Este mai bine să fii în UE!”. Premierul polonez Donald Tusk afirmă că peste cinci ani Polonia va fi mai bogată decât Marea Britanie

Premierul polonez Donald Tusk a promis miercuri, cu ocazia împlinirii a 20 de ani de la aderarea țării sale la UE, că peste cinci ani venitul pe cap de locuitor al Poloniei va fi peste cel al Marii Britanii, țară care a părăsit Uniunea Europeană în 2020, devenind primul stat din istorie care s-a retras din UE.

Într-un mesaj pe platforma de socializare X (ex-Twitter), Tusk a făcut aceste remarci în contextul în care Marea Britanie are loc o “dezbatere aprinsă” provocată de previziunile Băncii Mondiale, potrivit cărora venitul pe cap de locuitor va fi mai mare în Polonia decât în Marea Britanie în 2025.

“Și vă promit acest lucru: la cea de-a 25-a aniversare, polonezii vor fi mai bogați decât britanicii. Este mai bine să fii în UE!“, a spus Tusk, cel care a fost președinte al Consiliului European în perioada desfășurării referendumului privind Brexit și în etapa negocierilor de retragere a Regatului Unit din UE.

Un raport publicat în luna ianuarie de Cambridge Econometrics la solicitarea primarului Londrei arată că economia britanică este cu aproape 140 de miliarde de lire sterline mai mică din cauza Brexitului. De asemenea, alte cercetări indică faptul că economia britanică este cu 2,5% mai mică decât ar fi fost în cazul în care tabăra “Remain” ar fi câștigat referendumul, potrivit CaleaEuropeană.ro.

Datele Băncii Mondiale arătau în urmă cu trei ani că PIB-ul pe cap de locuitor a fost de 44.979 dolari în Marea Britanie și 34.915 dolari în Polonia. Estimările indicau că Polonia – dacă își va menține creșterea medie anuală de 3,6% – va depăși Marea Britanie până în 2030.La data de 1 mai 2004 a avut loc cel de-al cincilea val de extindere din istoria UE, când zece țări au aderat la UE: Republica Cehă, Cipru, Estonia, Letonia, Lituania, Malta, Polonia, Slovacia, Slovenia și Ungaria. Aceasta a fost cea mai mare extindere din punctul de vedere al populației și al numărului de țări, momentul fiind denumit colocvial “Big Bang”.De atunci, UE s-a mai extins în 2007, cu aderarea României și a Bulgariei, și în 2013, prin aderarea Croației.

sursa

Caz tragic! Familie, atacată de propriii câini în fața casei. Doi copii au murit devorați, iar mama lor este în stare gravă
Articolul anterior
Ruşii, uimiţi că președintele Emiratelor Arabe Unite a venit la o întâlnire cu Putin în adidași și șosete Nike
Articolul următor