Doar 58 din cei 510 de membri ai echipajului navei ,,Moskva” au fost salvați. Ar fi murit și comandantul crucișatorului

Doar 58 din cei 510 membri ai echipajului crucișatorului Moscova, scufundat in Marea Neagra, ar fi reușit să fie salvați. Asta sustine disidentul rus Ilya Ponomarev. Informatia nu a putut fi confirmata independent, până acum. Nici rușii nu au confirmat oficial bilanțul victimelor, însă ei nu au confirmat nici atacul, decât după ce crucișatorul a ajuns pe fundul Marii Negre.

Ce reprezintă pentru Rusia scufundarea navei amiral „Moskva'' | ZUGO

Ponomarev a fost deputat în Duma de la Moscova si este singurul care a votat la vremea respectiva împotriva anexarii Crimeii de catre Rusia. Din 2016 a fugit la Kiev.

Explozia de la bordul navei s-a produs noaptea, iar pe mare era furtuna, deci operatiunile de salvare au fost îngreunate.

Comandantul navei, Anton Kuprin, ar fi murit în urma exploziei și incendiului de la bord, informează un consilier al ministrului Afacerilor Interne din Ucraina, Anton Gerashchenko.

Este vorba despre comandantul care a dat ordin sa fie bombardata Insula Serpilor in prima zi de razboi.

Pentagonul a confirmat, vineri, ca nava a fost scufundata de doua rachete ucraiene.

”Noi estimam ca ei (ucrainenii) l-au atins cu doua (rachete de tip) Neptun”, a declarat catorva jurnalisti acest oficial de rang inalt, care a cerut protectia anonimatului.

El dezminte astfel versiunea Moscovei, care sustine ca nava-amiral a Flotei ruse la Marea Neagra a fost ”grav avariata” de catre un incendiu si subliniaza ca este vorba despre ”o lovitura dura” aplicata Rusiei.

sursa

Doi indivizi beți au fost reținuți după ce au dat cu piciorul în agenții de patrulare ai INSP, la Ungheni

Doi indivizi în stare de ebrietate au fost încătușați, după ce au sărit la bătaie la un echipaj de patrulare al INSP, care au tras pe dreapta un automobil de marca Mercedes E Class. Cazul a avut loc în noaptea de 8 ianuarie, în jurul orei 01:00, în localitatea Petrești, din raionul Ungheni, scrie pulsmedia.MD.

Membrii echipajului MAI 0345, aflându-se în misiune de serviciu, au tras pe dreapta un automobil de marca Mercedes, iar în timpul documentării, din mașină au coborât doi indivizi în stare de ebrietate, în vârstă de 34 și respectiv 42 de ani, care au început a avea un comportament agresiv în raport cu agenții de patrulare.

Ulterior, individul de 42 de ani i-a aplicat unuia dintre polițiști o lovitură cu piciorul în abdomen, după care a dat cu piciorul și în portiera BMW-ului de serviciu al polițiștilor.

ei doi buclucași au fost încătușați de oamenii legii și escortați la IP Ungheni unde au fost reținuți pentru72 de ore, pe numele lor fiind pornite procese penale pentru ultragiere.

Sursele noastre au ținut să menționeze că la data de 8 ianuarie, cazuri de ultragiere a polițiștilor au fost înregistrate și la Inspectoratele de Poliție Soroca și Drochia.

Astfel, la Soroca, la ora 21:10, un individ în vârstă de 24 de ani, în timp ce ieșea din barul Patrașcu, intenționat a dat cu piciorul în Duster-ul poliției MAI 4051, în timp ce oamenii legii documentau o infracțiune.

În rezultatul acțiunilor individului agresiv, a fost deteriorat suportul pentru plăcuțele de înmatriculare al autospecialei IP Soroca.

 Agresorul a fost escortat la inspectorat, unde a fost testat cu aparatul Drager, iar rezultatele au arătat că acesta avea 1,12 mg/l de alcool pur în aerul expirat.

Un alt caz a fost înregistrat în jurul orei 23:55, pe strada Ștefan cel Mare, din orașul Drochia, un polițist a fost agresat și înjurat ca la ușa cortului, de un individ în vârstă de 27 de ani, originar din localitatea Moara de Piatră, din același raion. Pentru că nu s-a supus cerințelor legale ale omului legii de a se calma, agresorul a fost încătușat și escortat la IP Drochia pentru documentare.

Starea de alertă la Aeroportul Chișinău: Cineva a activat intenționat butonul antiincendiu de la etajul 2

Un semnal de alertă de incendiu ar fi pornit intenționat Aeroportul Chișinău la de către persoane necunoscute care ar fi activat butonul antiincendiu la etajul 2 al zonei sterile. Starea de alertă a fost anulată, iar oamenii legii interprind măsuri speciale de investigații pentru a identifica făptașul, informează unica.md cu referire la un comunicat oficial.

”Pompierii au intervenit ĭn urma declanşării alertei de incendiu la Aeroportul Internaţional Chişinău

Ĭn dimineaţa zilei de 10 ianuarie 2025, pompierii IGSU au fost solicitaţi la Aeroportul Internaţional Chişinău, după ce Serviciul 112 a fost anunţat despre declanşarea sistemului de alarmă la incendiu. Apelul a fost recepţionat la ora 8 :40. La faţa locului au fost îndreptate 3 echipe de salvatori. Angajaţii IGSU urmează să meargă în recunoaştere pentru a stabili dacă există vreo o sursă de aprindere, care la moment nu a fost confirmată. Toate persoanele din interiorul Aeroportului au fost evacuate.

Circumstanţele urmează a fi stabilite pe parcurs. În urma situaţiei nimeni nu a avut de suferit.

La ora 09:02, ĭn urma, cercetărilor efectuate de specialişti la faţa locului nu a fost confirmată nici o sursă de aprindere., anunță IGSU.

Până în 2030 va fi dublat numărul de poduri peste Prut

A fost desemnată compania care va elabora Studiului de Fezabilitate pentru patru poduri rutiere noi peste Prut, a anunțat secretarul de stat la ministerul Transporturilor de la București, Irinel Ionel Scrioșteanu, transmite IPN.

Este vorba de podul nou Costești – Stânca al cărui amplasament va fi pe teritoriul județului Botoșani și al raionului Rîșcani.

Podul nou Leova – Bumbăta al cărui amplasament va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, raionului Leova.

Podul nou Leca – Falciu al cărui amplasament va fi pe teritoriul județului Vaslui și al raionului Cantemir.

Totodată, podul nou Bărboieni – Răducăneni al cărui amplasament este localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul raionului Nisporeni.

Până în anul 2030 ministerul român menționează că va fi dublat numărul podurilor rutiere existente.

Valoarea totală estimată pentru realizarea primei etape de proiectare a celor patru poduri peste Prut este de puțin peste un milion de lei românești fără TVA, pentru fiecare lot în parte, iar sursa de finanțare este asigurată de la bugetul statului român. Termenul de elaborare a Studiului de Fezabilitate este de 12 luni.

Potrivit autorităților construcția acestor poduri peste Prut va duce la eliminarea blocajelor din punctele de trecere a frontierei, creșterea capacității de transport dintre cele două țări, realizarea conectivității Republicii Moldova cu rețelele europene de transport TEN-T și fluidizarea fluxului de transport mărfuri cu camioanele ce trebuie operate în Portul Constanța.

Medvedev anunță că Rusia este gata să doboare sateliţii lui Elon Musk
Articolul anterior
Elisei, un băiețel ucrainean de 13 ani, ucis în fața ochilor mamei sale: „Ne-au făcut cu mâna, de parcă ne-ar fi urat drum bun, apoi au tras”
Articolul următor