Elon Musk, cel mai bogat om din lume, a descoperit o nouă posibilitate de a obţine profituri de pe urma unor produse considerate „ciudate” şi a lansat un parfum intitulat „Burnt Hair” („Păr Ars”), despre care magnatul de origine sud-africană a spus că a vândut deja 10.000 de sticle, care i-au adus încasări de 1 milion de dolari în doar câteva ore, informează Reuters.
„Cu un nume ca al meu, să mă lansez în industria parfumurilor era ceva inevitabil – de ce oare m-am împotrivit atât de mult până acum?”, a scris pe Twitter Elon Musk, care şi-a actualizat şi contul de pe această reţea de socializare pentru se descrie de acum înainte drept un „vânzător de parfumuri”.
„Esenţa dorinţei respingătoare”, este descrierea publicată pe site-ul noului parfum, care costă 100 de dolari per sticlă şi care va putea fi vândut în străinătate începând din primul trimestru al anului 2023.
Printre precedentele produse neobişnuite lansate de Elon Musk s-au aflat brandul de tequila Tesla, lansat în 2020, şi o pereche de „pantaloni foarte scurţi”, care simbolizau victoria repurtată de magnat împotriva investitorilor care au pariat împotriva fabricantului de vehicule electrice Tesla, devenit între timp producătorul auto cu cea mai mare valoare de piaţă din lume, potrivit Agerpres.ro.
Firma sa Boring Company, o companie specializată în realizarea de tuneluri, evaluată recent la 5,7 miliarde de dolari, a vândut aruncătoare de flăcări cu 500 de dolari fiecare la începutul anului 2018, obţinând încasări de 10 milioane de dolari. Magnatul sud-african a vândut şi 50.000 de şepci cu logoul Boring Company.
Ambiţiile anunţate de Elon Musk de-a lungul anilor au variat de la colonizarea planetei Marte şi până la crearea unei noi economii sustenabile din punct de vedere energetic, creând între timp constructorul de maşini electrice Tesla, compania de rachete spaţiale SpaceX şi alte companii mai mici.
Săptămâna trecută, miliardarul a propus reluarea planului său iniţial de a cumpăra cu 44 de miliarde de dolari Twitter Inc., solicitând oprirea unui proces demarat de proprietarii acestei reţele de socializare, care ar fi putut să îl forţeze să plătească acea sumă, indiferent dacă el ar fi de acord sau nu.
Dacă solicitarea lui va avea succes, achiziţia Twitter l-ar plasa pe miliardarul sud-african la conducerea uneia dintre cele mai influente platforme media din lume şi ar pune capăt lunilor de litigii care au afectat brandul Twitter.