Gazprom înregistrează un profit record istoric în urma creșterii prețurilor la gaze. Sumele încasate de gigantul rus

Grupul rus Gazprom PJSC a anunţat, luni, un profit net record de 581,8 miliarde de ruble (7,8 miliarde de dolari), în trimestrul al treilea al acestui an, comparativ cu pierderile de 251 de miliarde de ruble, în perioada similară a anului trecut, transmite Bloomberg, potrivit Agerpres.

Cifra de afaceri a gigantului a crescut cu 70%, la 30 de miliarde de dolari (2.370 de miliarde de ruble), un maxim istoric pentru producătorul rus. Compania profită de creșterea prețurilor la gaze naturale și de problemele de aprovizionare cu gaz în Europa, în contextul în care Rusia s-a axat în ultima perioadă pe refacerea stocurilor proprii.

Gazprom este primul producător mondial de gaze naturale și asigură o treime din necesarul Europei.

Gazprom a precizat că preţul său mediu de vânzare a gazelor naturale pentru Europa şi alte regiuni a urcat la 313,40 dolari pentru 1.000 de metri cubi în trimestrul al treilea al acestui an, de la 117,2 dolari pentru 1.000 de metri cubi în urmă cu un an.

După anunțul rezultatelor trimestriale, acțiunile producătorului au crescut cu până la 3,6 la sută pe bursa de la Moscova, după ce, în ultima lună, au scăzut din cauza incertitudinilor legate de noul gazoduct Nord Stream 2.

Noua conductă, care ar permite Rusiei să livreze direct Europei 55 de miliarde de metri cubi de gaze naturale pe an, ar reduce riscurile de tranzit pentru Gazprom şi ar permite Rusiei să majoreze livrările de gaze pentru Uniunea Europeană, dacă va fi nevoie.

Proiectul se lovește însă de opoziția Statelor Unite ale Americii și de scepticismul unor state europene, care sunt de părere că Nord Stream 2 amenință siguranța energetică a Europei. Exporturile de gaze naturale, în afara Rusiei, ale Gazprom au crescut cu 10,4% în ritm anual, însă cea mai mare creştere procentuală (272,2%) s-a înregistrat în cazul livrărilor spre România, conform datelor publicate anterior de grupul rus.

Aliona Triboi a lansat prima sa melodie în stil popular! Este superbă

Îndrăgita actriță și artistă, Aliona Triboi vine cu o noutate muzicală! Interpreta lansează prima sa melodie în stil popular, dedicată clipelor petrecute alături de oamenii dragi, în jurul meselor de sărbătoare ce ne adună ACASĂ.

”La căsuța veche”, este o melodie veselă și va da gust petrecerilor. Artista a lansat și un videoclip pentru această piesă.

Muzica este semnată de Oleg Baraliuc, iar textul îi aparține ei.

Vă invităm să o ascultați și să lăsați aprecierile voastre.

Vladimir Zelenski, fotografie splendidă alături de soția sa Olena, de Ziua iei tradiţionale ucrainene

Ucraina sărbătorește Ziua Iei Naționale ”Vishivanka” – „Вышиванка”.  În cea de-a treia zi de joi a lunii mai, în Ucraina este sărbătorită Ziua Iei Naționale. Președintele Volodimir Zelenski i-a felicitat pe ucraineni cu această sărbătoare și a transmis un mesaj special, scrie stiripesurse.ro.

„Vizibilă sau invizibilă, ea se află întotdeauna sub pixelul unui apărător, sub uniforma unui salvator, sub haina unui medic, sub jacheta unui inginer de forță, a unui voluntar, a unui profesor sau a oricărei persoane care deține apărarea.

Copiii noștri o cunosc încă din copilărie. Ea reprezintă unitatea tuturor generațiilor de ucraineni de-a lungul secolelor. Modelul său este unic, deoarece este brodat de propriile noastre acțiuni pe o pânză a valorilor noastre.

De-a lungul anilor de rezistență la agresiune, a devenit o uniformă informală pentru toți cei care apără umanitatea, libertatea și dreptul la autoidentitate.

La mulți ani de Ziua Vishivanka Ucrainei, tuturor ucrainenilor și prietenilor Ucrainei!“, este mesajul transmis de președintele ucrainean, Volodimir Zelenski.

Ucraina sărbătorește Ziua Iei Naționale ‘Vishivanka’

Istoria Zilei Naționale a Iei – „вышиванка” a început în 2006, când o studentă al Facultății de Istorie, Științe Politice și Relații Internaționale a Universității din Cernăuți, „Iurii Fedkovici”, Lesea Voroniuk, a venit cu o astfel de inițiativă. Cu fiecare an, sărbătoarea a devenit din ce în ce mai populară. Scopul principal al acesteia este de a păstra tradițiile populare originale.

„Вышиванка”este un cod unic, specific ucrainenilor, cu amulete și semne brodate pe ea, iar neamul ucrainean este parte a rădăcinii din care ia naștere Ucraina. O cămașă brodată este considerată un talisman care apără de toate cele rele ce ți se pot întâmpla în viață. „Вышиванка” simbolizează dragostea de familie, credința și memoria neamului, scrie Canal 24.

Victoria’s Secret revene, după o pauză de șase ani, cu populara prezentare de modă

Populara prezentare anuală de modă la Victoria’s Secret, ce include supermodele ce prezintă sutiene încrustate cu bijuterii și aripi de înger, va reveni în acest sezon de toamnă, după o pauză de aproape șase ani.


Retailerul de lenjerie intimă (VSCO.N), deschide o nouă filă, anunțată într-o postare pe Instagram miercuri că va readuce spectacolul pe podium fără a specifica o dată certă și a sugerat câteva modificări ale formatului evenimentului.
Spectacolul, cunoscut pentru scenele extravagante, costumele complicate și sutienele evaluate la milioane de dolari, a văzut unele dintre cele mai mari modele precum Adriana Lima, Naomi Campbell, Bella Hadid care au defilat pe podium, alături de spectacole muzicale ale unor artiști precum Rihanna, Taylor Swift sau Justin Bieber.

Prezentarea de modă Victoria’s Secret din 2024 va oferi exact ceea ce au cerut clienții noștri – glamour, podium, modă, distracție, aripi, divertisment – totul printr-o lentilă puternică și modernă ce reflectă cine suntem astăzi”, a declarat compania pentru Reuters.

În 2019, retailerul, care era o subsidiară a companiei-mamă L Brands, a anulat spectacolul spunând că este „important ca marketingul Victoria’s Secret să evolueze”.  La acea vreme, L Brands se lupta cu o serie de probleme, inclusiv scăderea vânzărilor pentru lenjeria sa scumpă, presiunea investitorilor activiști și criticile tot mai mari aduse unei imagini de marcă învechite și  lenjeriei care nu includea toate tipurile de corpuri.
În 2021, L Brands s-a împărțit în două unități publice – Bath & Body Works (BBWI.N) ce a deschis o nouă filă și Victoria’s Secret. Vânzările la retailerul de lenjerie au continuat să scadă.

După ce a oprit spectacolul, în noiembrie 2019, Victoria’s Secret a dezvăluit anul trecut un documentar numit „Victoria’s Secret World Tour” pe Amazon Prime.

Prima prezentare de modă Victoria’s Secret a avut loc la New York City Plaza Hotel în 1995.

sursa

Ce a putut să pățească jurnalista molestată în direct la TV, după ce camerele au fost oprite
Articolul anterior
Mii de turiști s-au înghesuit la Sfinx, să vadă dacă apare piramida energetică. Unii au rămas blocați pe munte și au chemat Salvamontul
Articolul următor