Gina Pistol a publicat prima imagine cu chipul fiicei sale, Josephine. Cum arată și cu cine seamănă micuța

Gina Pistol și Smiley au dezvăluit pentru prima dată chipul fiicei lor, Josephine. Smiley și Gina sunt împreună de șapte ani și au devenit părinți pe 9 martie 2021. Viața celor doi s-a schimbat radical de când au devenit părinți, iar până acum, artistul și prezentatoarea tv au decis să nu dezvăluie chipul micuței Josephine. Ei bine, Gina Pistol a postat recent o imagine cu fiica sa, iar internauții au cunoscucut-o în sfârșit pe micuță, scrie viva.ro.

Gina Pistol și Smiley formează unul dintre cele mai apreciate cupluri din țara noastră. Cei doi sunt împreună de șapte ani și o fetiță superbă, pe Josephine, care le face viața mult mai frumoasă de când a apărut pe lume. Prezentatoarea TV a născut în data de 9 martie 2021, iar de atunci se ocupă de îndeaproape de educației micuței sale, motiv pentru care s-a retras și televiziune.

Gina Pistol este extrem de activă pe rețelele sociale și își ține fanii la curent cu ultimele noutăți din viața sa. Însă, până la momentul actual, deși a tot postat imagini cu fiica sa, nu i-a arătat chipul.

Gina Pistol și Smiley au dezvăluit pentru prima dată chipul fiicei lor, Josephine

Totuși, recent, pe contul său de Instagram, Gina Pistol a distribuit o imagine în care i se vede chipul fetiței sale. Din fotografie se poate observa că micuța seamănă foarte bine cu mama sa, având părul de aceeași culoare, dar culoare ochiilor a moștenit-o de tatăl său, Smiley.

Ulterior, la doar câteva minute după ce poza a apărut pe rețelele sociale, Gina a șters imaginea. Însă, în GALERIA FOTO a articolului o puteți vedea pe micuța Josephine, pe umerii artistului.

Smiley și Gina Pistol vorbesc despre al doilea copil

Artistul a declarat recent că atât el, cât și partenera de viață sunt deschiși la posibilitatea de a mai avea un copil, chiar dacă momentan nu au planificat nimic în acest sens.„Noi suntem bucuroși acum că am primit-o pe Josephine. Ne simțim binecuvântați și, dacă mai merităm încă unul, cu siguranță îl vom primi cu toată dragostea.(…) Sunt mult mai bogat acum, nu știu dacă mai matur, dar e clar că trăiesc cu totul altfel, simt cu totul altfel, parcă totul are un sens. Totul are o însemnătate mai mare, totul este mai intens. Am o bucurie mult mai mare și parcă nimic nu e mai important decât sănătatea familiei mele și timpul petrecut cu familia mea.„, a declarat Smiley.

În acestă sâmbătă, Diaconia vă invită la Masa Bucuriei

În această sâmbătă, în data de 27 aprilie, în cadrul Campaniei de Paști „Masa Bucuriei”, Diaconia organizează colecta națională de produse alimentare. Evenimentul va implica sute de voluntari și se va desfășura în 103 magazine din Chișinău și alte 25 de localități. 

Produsele donate la colectă vor fi transformate pe parcursul anului  în mese calde și pachete alimentare  pentru oamenii nevoiași.

Igor Belei, director executiv Diaconia: An de an, campania adună împreună mii de oameni pe care îi unește grija și iubirea față de aproapele. Pentru miile de voluntari implicați de-a lungul anilor, campania a fost un prim efort de solidaritate dar și o lecție practică de dăruire pentru o cauză nobilă care nu îi privește direct.

Perioada Postului Mare e tocmai perioada perfectă pentru a împărtăși acest mesaj de solidaritate, care a devenit, între timp o parte din comportamentul nostru permanent.

„Masa Bucuriei” este o ocazie minunată de a asigura bătrânii aflați singuri în fața deznădejdii cu „pâinea cea de toate zilele”, o ocazie prin care noi toți devenim o familie iubitoare pentru cei cărora le deschidem ușa.

Acțiunile cheie ale colectei se întâmplă an de an grație implicării unui număr mare de voluntari: aceștia transmit mesajul de solidaritate și îndeamnă oamenii să doneze alimente, participă la sortarea și distribuția donațiilor. Pe 27 aprilie, ei vor putea fi remarcați în toate rețelele de magazine implicate în proiect, vor purta tradiționalele veste galbene ale campaniei și vor face sonor și important același mesaj: „Donația ta poate umple farfuria unui flămând!

Gabriela Ștefîrță, elevă în clasa a XII-a C la Liceul Teoretic „Ion Creangă, voluntar în campanie: „Cred că fiecare dintre noi are puterea să fie schimbarea, să facă schimbarea. În bine desigur. De ce aș îndemna și alți tineri să se alăture Campaniei Masa Bucuriei? E o experiență wow. Merită trăită nu doar odată. Gândiți-vă că prin timpul dedicat umpleți direct farfuria unui om flămând cu mâncare. Asta e suficient să te simți cu folos și să inspiri pe alții. Cred că e chiar actual și în trend”.

Diaconia invită donatorii să răspundă cu generozitate și solidaritate îndemnului voluntarilor. La colectă pot fi donate produse alimentare neperisabile și cu termen de valabilitate mai mare: crupe, ulei, paste, zahăr, sare, conserve, întrucât acestea vor fi distribuite către beneficiari pe parcursul întregului an.

Se vor colecta alimente în rețelele: Kaufland, METRO, Linella, Supermarket Nr1, Local Discounter, Velmart, Green Hills Market, Fourchette, Family Market, Bonus.

Toți cei care vor să susțină oamenii nevoiași asistați de Diaconia pot face o donație pe parcursul întregului an. Cu 100 de lei e asigurat un prânz cald unui bătrân timp de o săptămână, la cantina socială din Chișinău: https://masabucuriei.md/#pricing-section .

La ediția din 2023, într-o singură zi au fost colectate 39 tone de alimente. Doar la cantina socială mobilă ,,Aproape de Aproapele’’ din Chișinău, de exemplu, au fost distribuite anul întreg 40.160 de prânzuri calde pentru sute de beneficiari.

În acest an, campania este sprijinită de Uniunea Europeană prin intermediul proiectului ,,Parteneriate pentru servicii de cantină socială incluzive și durabile”, co-finanțat și implementat de I.P. „Keystone Moldova”, A.O. ,,Concordia. Proiecte Sociale” și I.R.M.S. „Diaconia”.

Țara noastră va beneficia de asistență tehnică și monitorizare din partea Franței pentru reformele în sectorul forestier

Ministrul Mediului, Sergiu Lazarencu și Aliona Rusnac, Secretar de stat s-a întâlnit cu Ambasadorul Franței în Republica Moldova, E. S. Graham Paul. Oficialii au discutat despre cooperarea bilaterală în domeniul mediului, în special dezvoltarea sectorului forestier al țării noastre.

În cadrul întrevederii, ministrul Lazarencu a subliniat importanța sprijinului acordat de Franța în domeniul forestier, în urma semnării Memorandumului de Înțelegere tripartit între Ministerul Mediului din Republica Moldova, Societatea silvică a fondului de depozit și consignație și Agenția Franceză de Dezvoltare în vederea alocării grantului în sumă de 1,2 milioane euro, pentru asigurarea implementării Programului de reforme în domeniul forestier.

Ambasadorul Graham Paul a reiterat angajamentul Franței de a sprijini eforturile Republicii Moldova în dezvoltarea sectorului forestier. Astfel, începând cu luna mai țara noastră va beneficia de asistență tehnică, monitorizare și evaluare pentru a îndeplini  măsurile de reformă a politicilor în sectorul forestier.

Ministrul Mediului și Ambasadorul Franței au exprimat încredere în succesul viitor al proiectelor comune și au subliniat importanța continuării colaborării pentru îmbunătățirea situației în sectorul forestier al țării noastre.

Succes uimitor! Filmele Moldovenești, în Prim-plan în Times Square, New York

În pulsul vieții urbane a Times Square-ului, ecranele au fost iluminate pe parcursul zilei cu secvențe din filmele moldovenești „Carbon”, „Varvara” și „Tunete”, marcând astfel Ziua Internațională a Proprietății Intelectuale. Această inițiativă a fost organizată în onoarea Zilei Internaționale a Proprietății Intelectuale și a subliniat angajamentul față de inovare și protecția drepturilor de autor.

Prin proiectarea mesajului „Discover Moldova on the grand screen. Support creativity, uphold intellectual property. Explore Moldova’s Cinematic Gems. #WorldIntellectualPropertyDay”, trecătorii au fost invitați să exploreze și să sprijine cinematografia moldovenească, evidențiind astfel importanța respectării drepturilor de proprietate intelectual.

În contextul tehnologic actual, interesul publicului pentru accesarea filmelor prin intermediul internetului este în creștere, dar aceasta adesea vine la pachet cu provocări serioase legate de drepturile de autor. Filmele care ajung pe internet fără permisiunea titularilor de drepturi constituie o încălcare a legilor internaționale privind proprietatea intelectuală. Acest fenomen nu doar că afectează financiar industria, dar subminează și eforturile creatorilor de a produce conținut de calitate.

Cinematografele, oferind o experiență imersivă și legală, joacă un rol esențial în sprijinirea industriei filmului și în promovarea unei distribuții etice a lucrărilor cinematografice. Vizionarea filmelor în sălile de cinema reprezintă nu numai o apreciere a artei, ci și un suport pentru menținerea unei industrii creative durabile și pentru respectarea legilor de proprietate intelectuală.

Nu este prima dată când despre filmele moldovenești se aude în America. Recent, regizorul și producătorul filmului „Carbon”, Ion Bors, împreună cu producătorul filmelor „Varvara”, „Tunete” și „Carbon”, Sergiu Cumatrenco, au revenit de la Convenția Moldo-Americană din Washington DC, unde au fost decorați cu prestigiosul premiu „Arts and Culture”. Această distincție evidențiază contribuția lor excepțională la promovarea culturii și artelor din Moldova pe scena internațională.

De ziua internațională a proprietății intelectuale vă invităm la cinema pentru a viziona filmele produse în Moldova. Reamintim că multe dintre ele pot fi vizionate acum prin țară, detalii despre program pe www.film.md.

Rusia renunță la dolari și trece la yuani! ”A ajuns vasala Chinei”, spune un expert
Articolul anterior
O nouă descoperire face slăbitul mai ușor și nu vei mai lua în greutate. Totul stă în creierul nostru
Articolul următor