Unul dintre cele mai solide grupuri internaționale care oferă servicii și produse adaptate piețelor locale, menite să îmbunătățească și să simplifice viața clienților săi: tichete și carduri de masă, cadouri, tichete sociale, aplicaţii mobile etc. și-a deschis filiala în Republica Moldova.
Începând cu anul 2018, compania își va demara activitatea cu primul produs – tichetul de masă, disponibil pe suport de hârtie și electronic.
Up Moldova a stabilit deja primele acorduri comerciale cu branduri naționale precum Linella, UniMarket, Nr.1, Andy’s Pizza, La Placinte, Fourchette, Mojito, Draft, Tucano, Pretzel, La Taifas și alții, aceștia fiind primii comercianți din Moldova care au intrat în rețeaua de acceptare a plăților cu tichete de masa a cumpărăturilor alimentare efectuate, scrie tv8.md.
Recent, deputații moldoveni au promulgat o lege prin care angajatorii din Republica Moldova au dreptul să acorde salariaţilor lor o alocaţie individuală de hrană, pentru fiecare zi de muncă, sub formă de tichete de masă.