Jucătoarea de tenis din Rusia (25 ani) a lansat recent, la New York, propriul brand de bomboane “Sugarpova”.
Caramelele au forma unor fructe, buze, mingi, steluțe, inimioare, ursuleți ș.a.
În mod normal sportivii pentru a fi în formă renunță la duciuri. Maria Sharapova nu a facut acest lucru, ba mai mult a transformat totul într-o afacere.
Lansarea a avut loc recent la New York.
„Mereu mi-au placut dulciurile, în deosebi bomboanele. De aici și entuziasmul meu mare în crearea propriului brand. Am hotărât să fac caramele care ar fi atât pe gustul meu, dar care s-ar potrivi tuturor celor care au aceleași viziuni asupra vieții ca și mine. Este proiectul cel mai interesant în care m-am implicat vreodată. Normal, pentru că este vorba despre afacerea mea, despre investiția mea”, a declarat Maria Sharapova.
Bomboanele sunt deja în vânzare în SUA. În curând vor pute fi găsite în Marea Britanie și Emiratele Arabe Unite.
Costul unui pachet de bomboane (142 gr) este de aproximativ 6 dolari.