După ce s-au lăudat cu târgul de Crăciun şi un loc 6 în topul destinaţiilor europene preferate de turiştii din întreaga lume pentru petrecerea sărbătorilor de iarnă, oltenii dau din nou lovitura. Craiova s-a clasat pe primul loc în topul destinaţiilor europene de Paşte şi a lăsat în urmă oraşe cu tradiţie în turism. Anunţul a fost făcut de primarul Băniei şi a fost primit cu reacţii de toate felurile.
Parcurile de la noi şi peisajele cu adevărat încântătoare par să fi fost cartea câştigătoare, dar şi amenajările din zona centrală şi târgul de Paşte care s-a organizat în pieţele din inima oraşului. Cel puţin dacă este să ne luăm după anunţul primăriei. Parcul Nicolae Romanesc este fără echivoc o emblemă a Craiovei şi un motiv pentru care trebuie să ajungi măcar o dată aici.
Craiova, promovată în portalul European Best Destinations
Cât despre reacţiile craiovenilor în legătură cu acest loc fruntaş sunt împărţite. Evident, unii au primit cu mândrie anunţul. Alţii însă pun la îndoială clasamentul. Cu atât mai mult cu cât Craiova beneficiază de promovare în portalul European Best Destinations după ce a plătit o taxă de aproape 25 de mii de euro. Suma a implicat atât promovarea oraşului cât şi participarea la competiţiile organizate anul trecut de European Best Destinations.
În ceea ce priveşte nominalizarea de acum, în competiţia destinaţiilor de paşte, primăria susţine că nu s-a achitat o nouă taxă iar locul câştigat de Craiova de această dată este unul bine meritat. Pe locul doi în top s-a clasat capitala Austriei, Viena. Iar bronzul competiţiei a fost adjudecat de Zagreb, Croaţia.