Rochiile purtate pe covorul roşu! Ce se întâmplă cu ținutele celebrităţilor după marile evenimente

La fiecare festival sau decernare de premii, admirăm ținutele uimitoare ale vedetelor de pe covorul roşu, una mai interesantă decât alta, fără să ne gândim la ce se întâmplă cu acestea după aceea. Este greu de imaginat că o vor mai purta a doua oară, deci ce fac vedetele cu rochiile în care au strălucit?

Cele mai multe celebrități nu-și cumpără ținutele de pe covor roșu. Stiliştii celebri trimit solicitări către casele de modă renumite și aleg apoi o rochie dintre cele propuse. Unele vedete au contracte cu anumiți designeri. De pildă, actriţa Kristen Stewart reprezintă brandul Chanel, de aceea poartă hainele oferite de acest brand.

Designerii împrumută rochiile pe o perioadă de cel mult două zile, urmând ca după eveniment să fie returnate. Sunt şi situaţii în care actrițele pot primi o rochie cadou. Pe de altă parte, sunt şi artiste care preferă să-şi cumpere singure rochiile pe care le poartă pe covorul roșu. Motivul? Mostrele au, de obicei, numai mărimi mici, așa că nu este deloc ușor pentru unele actriţe mai plinuţe să găsească o rochie să le avantajeze.

Unele branduri împrumută aceleași rochii mai multor vedete

În 2006, stilista actriţei Reese Witherspoon a fost șocată să afle că rochia Chanel pe care artista o purtase ​​la Globurile de Aur mai fusese îmbrăcată de o altă actriţă, Kirsten Dunst, cu trei ani înainte. A fost atât de supărată, încât a transmis casei de modă că nu va mai accepta nimic în viitor și le-a cerut celorlalți clienți celebri să-i urmeze exemplul.

Unele rochii sunt scoase la licitații caritabile

După ce se termină evenimentele la care sunt purtate, unele rochii pot fi scoase la licitație, iar banii cu care sunt cumpărate pot fi direcționați în scopuri caritabile. În 2020, stilistul vedetei Elizabeth Stewart a organizat o licitație la care au fost prezentate şi vândute cele mai frumoase rochii purtate de vedete.

Atunci a fost vândută rochia galbenă pe care Cate Blanchett a purtat-o ​​la Globurile de Aur din  anul 2020, precum și rochia roz a lui Jennifer Lopez pe care a etalat-o la American Music Awards din anul 2018. Cum pandemia de covid-19 abia începea, veniturile au fost donate unei organizații non-profit pentru a oferi cele necesare lucrătorilor din domeniul sănătății.

Rochiile purtate pe covorul roşu sunt modificate

Cum conceptul de sustenabilitate a devenit popular în ultima perioadă, unii designeri modifică rochiile cu care celebritățile au defilat în trecut pe covorul roşul şi le propun altor vedete. Alteori, rochiile de covor roșu intră în garderoba celebrităților. Dakotei Fanning i-a plăcut atât de mult rochia ei roz mini pe care a purtat-o ​​la premiera filmului „Coraline‟ (2009), încât a decis s-o poarte la balul de absolvire a liceului, iar fanii i-au admirat alegerea.

Unele vedete îşi împart ținutele cu rudele

Kris Jenner a fost văzută purtând aceeași rochie pe care a îmbrăcat-o fiica ei, Kim Kardashian, cu un an mai devreme. Şi Angelina Jolie le dă rochiile ei fiicelor. În 2021, fiica ei, Zahara, a apărut pe covorul roșu purtând rochia pe care faimoasa ei mamă a îmbrăcat-o în 2014.

Actrița a spus că Zahara a vrut să promoveze sustenabilitatea: „Ar trebui să ne uităm la ce avem deja şi să refolosim.”

sursa: www.clickpentrufemei.ro

Peste 500 mii cereri pentru compensație la energie depuse în sistem

Până în prezent, au fost depuse 506.621 de cereri pentru compensații la energie în sezonul rece 2024-2025, dintre care 255.967 au fost completate cu ajutorul registratorilor, informează unica.md cu referire la un comunicat oficial.

De asemenea, prin intermediul Liniei verzi a programului, a fost oferită asistență la 33.660 persoane. Pentru întrebări legate de procesul de înregistrare, cetățenii pot contacta gratuit Linia verde la numărul 0 8000 5000 (luni-vineri între 08:00 și 18:00 și sâmbătă între 10:00 și 16:00).

Pentru a beneficia de compensațiile pentru luna noiembrie, persoanele interesate trebuie să se înregistreze pe platforma compensatii.gov.md până pe 28 noiembrie.

Pe parcursul sezonului rece, cererile pot fi depuse în orice moment, însă compensațiile nu vor fi acordate retroactiv pentru lunile anterioare. Dacă cererea este depusă după data de 28 a lunii, compensațiile vor fi acordate începând cu luna următoare.

CARBON a făcut istorie! Cea mai mare premieră online a unui film moldovenesc a fost vizionată de aproximativ 100 de mii de oameni din peste 82 de țări ale lumii 

Peste 30000 de persoane din 82 de țări ale lumii au cumpărat bilete și au vizionat concomitent filmul CARBON, alături de familii și prieteni, în cadrul unei premiere online fără precedent în industria cinematografică din Moldova. Filmul, care a cucerit publicul cu povestea sa autentică și plină de umor, a fost difuzat online pe 16 noiembrie și a stabilit 2 recorduri mondiale dintre cele 3 propuse.

În urma vânzării biletelor pentru premiera online, numele spectatorilor care au procurat bilet până la data de 12 noiembrie au fost incluse în titlurile de final, ajungând la o cifră impresionantă – 21559. Datorită acestui număr, genericul de final al filmului are o durată de 1.5 ore. Astfel, au fost doborâte recordurile mondiale pentru „Cele mai multe nume în titlurile de final” și „Cele mai lungi titluri de final”. 

Cei care nu au reușit să-și vadă numele în titlurile filmului, vor putea urmări genericul de final în secvențele plasate pe paginile de socializare ale proiectului.

„Nu ne-am imaginat vreodată că un film poate readuce acel spirit de comunitate, dar spectatorii noștri ne-au surprins încă o dată. Văzând cum oamenii se adună pentru a împărtăși această experiență, ne-am dat seama că a fost creat un moment cu adevărat special. Fiecare bilet cumpărat a fost un mic pas către un mare viitor pentru cinematografia moldovenească”, a menționat Ion Borș, regizorul filmului CARBON. 

Suntem extrem de recunoscători tuturor celor care au cumpărat bilete și au participat la stabilirea recordurilor. Deși am bătut doar 2 dintre cele 3 recorduri propuse, ne bucurăm că am reușit să mobilizăm atât de mulți oameni din țară și din diasporă. Luând în considerare totuși că majoritatea persoanelor înregistrate au privit filmul alături de familie și prieteni, putem cu siguranță spune că premiera online a adunat minim 100 de mii de spectatori.

De altfel, vrem să mulțumim partenerilor media, creatorilor de conținut și tuturor celor care au contribuit la promovarea acestei producții”, a declarat Sergiu Cumatrenco, producătorul filmului CARBON. 

CARBON a fost motivul pentru care familiile, prietenii și vecinii s-au reunit ca altădată și au transformat o seară obișnuită într-o experiență memorabilă. Paginile de socializare ale filmului au fost împânzite de comentariile spectatorilor, care s-au arătat încântați de ce au văzut pe micile ecrane, iar bucuria a fost cu atât mai mare când și-au văzut numele în titlurile de final ale filmului. 

Mi-a plăcut foarte mult, bravo! Am râs mult, iar la un moment dat, parcă m-am reîntors în acei ani. Nu știu când au trecut… Mai așteptăm așa istorii interesante”, a spus Lidia Caliga.

„Am privit filmul și numele mi l-am găsit în titlurile de final. Atât pe al meu, cât și pe cel al fiului meu. Bravo!”, a scris Angela Balan. 

Ce întoarcere în trecut. Mulțumim pentru această capodoperă. Un film bun, cu simțul umorului și actori de nota 10”, a declarat Elena Pavalachi Prisnei. 

Am privit filmul împreună cu părinții. În unele momente ne-am teleportat în 1992, în unele am râs cu poftă. Sunteți minunați, echipa CARBON”, a menționat  Ecaterina Vieru.

CARBON a fost lansat pe 4 octombrie 2022, iar de atunci, filmul a avut cele mai multe proiecții în cinematografele din țară – peste 1500, cel mai mare număr de spectatori de la independență încoace – peste 150 de mii și cea mai lungă perioadă de proiecție în cinematografe – 24 de luni. De asemenea, producția cinematografică a fost proiectată în cele mai multe orașe din Republica Moldova, 50 la număr.  CARBON este o coproducție la care au lucrat profesioniști din Republica Moldova, România și Spania.

Producția cinematografică, în regia lui Ion Borș, relatează povestea unui tânăr tractorist pe nume Dima, care pornește într-o aventură absurdă, plină de situații penibile. Acțiunea are loc în Moldova anului 1992, în nemijlocita apropiere de zonele fierbinți ale conflictului de pe Nistru, unde tânărul se ciocnește de indiferența, goana după profit și prostia oamenilor care îl înconjoară. Din toată această poveste, Dima învață un lucru important –„să fie om!”, o lecție care, în cele din urmă, reușește să-i schimbe viața.

Acest articol este publicat în cadrul unui parteneriat gratuit de promovare a evenimentelor culturale.

Ultim omagiu pentru Andreea Cuciuc. Biserica și curtea cimitirului, de neîncăput: Sute de oameni își iau rămas bun de la tânără

Lacrimi și durere fără margini! Familia, apropiați, prietenii și sute de oameni își iau rămas bun, în aceste clipe de la Andreea Cuciuc. Ceremonia funerară are loc chiar în aceste momente, informează unica.md.

Tânăra va înmormântată la Cimitirul Armenesc din Chișinău. Sute de oameni s-au adunat afară pentru ai aduce un ultim omagiu Andreei Cuciuc.

sursa: captură de ecran TezaurMedia

Ce relație are Jennifer Lopez cu fosta soție a lui Ben Affleck. Gestul pe care diva îl va face de Crăciun
Articolul anterior
,,Întoarceți-vă acasă!”. Interpreta rusă Irina Allegrova a îngenuncheat în timpul unui concert
Articolul următor