Șoferul și pasagerul Toyotei descarcerați în Capitală sunt polițiști. ,,Se zbat între viață și moarte”

Bărbații descarcerați de salvatori, șoferul și pasagerul, în dimineața zilei de duminică, 2 aprilie curent, din mașina de marca Toyota Corolla care a tamponat frontal, pe contrasens, un troleibuz de pe ruta nr.5 pe soș. Muncești din capitală sunt angajați ai Ministerului Afacerilor Interne (MAI). Pulsmedia.md scrie că ambii au fost transportați în stare gravă la spital, fiind internați în secția reanimare.

Potrivit sursei citate, este vorba despre doi polițiști din cadrul Direcției Patrulare „Centru” a Inspectoratului Național de Securitate Publică (INSP) al Inspectoratului General al Poliției (IGP). Mașina era condusă de un subofițer superior în vârstă de 33 de ani, care-l avea ca pasager pe colegul său, un ofițer din aceeași direcție, în vârstă de 47 de ani. Primul activează de circa 10 ani în sistem, al doilea – de 6 ani.

Ambii se aflau în afara orelor de serviciu.

Se deplasau cu Toyota Corolla, când subofițerul nu ar fi manifestat prudență în timpul conducerii, nu a adaptat regimul de viteză conform condițiilor meteorologice, și a pierdut controlul volanului. Automobilul a intrat pe contrasens și s-a izbit frontal în troleibuzul cu numărul de bord 2195, de pe ruta nr. 5.

În urma accidentului, polițiștii au fost descarcerați dintre fiarele contorsionate ale automobilului de către colegii de la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (IGSU).

Șeful IGP, Viorel Cernăuțeanu, a dispus inițiarea unei anchete de serviciu în acest caz.

Doi indivizi beți au fost reținuți după ce au dat cu piciorul în agenții de patrulare ai INSP, la Ungheni

Doi indivizi în stare de ebrietate au fost încătușați, după ce au sărit la bătaie la un echipaj de patrulare al INSP, care au tras pe dreapta un automobil de marca Mercedes E Class. Cazul a avut loc în noaptea de 8 ianuarie, în jurul orei 01:00, în localitatea Petrești, din raionul Ungheni, scrie pulsmedia.MD.

Membrii echipajului MAI 0345, aflându-se în misiune de serviciu, au tras pe dreapta un automobil de marca Mercedes, iar în timpul documentării, din mașină au coborât doi indivizi în stare de ebrietate, în vârstă de 34 și respectiv 42 de ani, care au început a avea un comportament agresiv în raport cu agenții de patrulare.

Ulterior, individul de 42 de ani i-a aplicat unuia dintre polițiști o lovitură cu piciorul în abdomen, după care a dat cu piciorul și în portiera BMW-ului de serviciu al polițiștilor.

ei doi buclucași au fost încătușați de oamenii legii și escortați la IP Ungheni unde au fost reținuți pentru72 de ore, pe numele lor fiind pornite procese penale pentru ultragiere.

Sursele noastre au ținut să menționeze că la data de 8 ianuarie, cazuri de ultragiere a polițiștilor au fost înregistrate și la Inspectoratele de Poliție Soroca și Drochia.

Astfel, la Soroca, la ora 21:10, un individ în vârstă de 24 de ani, în timp ce ieșea din barul Patrașcu, intenționat a dat cu piciorul în Duster-ul poliției MAI 4051, în timp ce oamenii legii documentau o infracțiune.

În rezultatul acțiunilor individului agresiv, a fost deteriorat suportul pentru plăcuțele de înmatriculare al autospecialei IP Soroca.

 Agresorul a fost escortat la inspectorat, unde a fost testat cu aparatul Drager, iar rezultatele au arătat că acesta avea 1,12 mg/l de alcool pur în aerul expirat.

Un alt caz a fost înregistrat în jurul orei 23:55, pe strada Ștefan cel Mare, din orașul Drochia, un polițist a fost agresat și înjurat ca la ușa cortului, de un individ în vârstă de 27 de ani, originar din localitatea Moara de Piatră, din același raion. Pentru că nu s-a supus cerințelor legale ale omului legii de a se calma, agresorul a fost încătușat și escortat la IP Drochia pentru documentare.

Starea de alertă la Aeroportul Chișinău: Cineva a activat intenționat butonul antiincendiu de la etajul 2

Un semnal de alertă de incendiu ar fi pornit intenționat Aeroportul Chișinău la de către persoane necunoscute care ar fi activat butonul antiincendiu la etajul 2 al zonei sterile. Starea de alertă a fost anulată, iar oamenii legii interprind măsuri speciale de investigații pentru a identifica făptașul, informează unica.md cu referire la un comunicat oficial.

”Pompierii au intervenit ĭn urma declanşării alertei de incendiu la Aeroportul Internaţional Chişinău

Ĭn dimineaţa zilei de 10 ianuarie 2025, pompierii IGSU au fost solicitaţi la Aeroportul Internaţional Chişinău, după ce Serviciul 112 a fost anunţat despre declanşarea sistemului de alarmă la incendiu. Apelul a fost recepţionat la ora 8 :40. La faţa locului au fost îndreptate 3 echipe de salvatori. Angajaţii IGSU urmează să meargă în recunoaştere pentru a stabili dacă există vreo o sursă de aprindere, care la moment nu a fost confirmată. Toate persoanele din interiorul Aeroportului au fost evacuate.

Circumstanţele urmează a fi stabilite pe parcurs. În urma situaţiei nimeni nu a avut de suferit.

La ora 09:02, ĭn urma, cercetărilor efectuate de specialişti la faţa locului nu a fost confirmată nici o sursă de aprindere., anunță IGSU.

Până în 2030 va fi dublat numărul de poduri peste Prut

A fost desemnată compania care va elabora Studiului de Fezabilitate pentru patru poduri rutiere noi peste Prut, a anunțat secretarul de stat la ministerul Transporturilor de la București, Irinel Ionel Scrioșteanu, transmite IPN.

Este vorba de podul nou Costești – Stânca al cărui amplasament va fi pe teritoriul județului Botoșani și al raionului Rîșcani.

Podul nou Leova – Bumbăta al cărui amplasament va fi localizat în estul României, la nivelul județului Vaslui și în sud-vestul Republicii Moldova, raionului Leova.

Podul nou Leca – Falciu al cărui amplasament va fi pe teritoriul județului Vaslui și al raionului Cantemir.

Totodată, podul nou Bărboieni – Răducăneni al cărui amplasament este localizat în estul României, la nivelul județului Iași și în vestul Republicii Moldova, la nivelul raionului Nisporeni.

Până în anul 2030 ministerul român menționează că va fi dublat numărul podurilor rutiere existente.

Valoarea totală estimată pentru realizarea primei etape de proiectare a celor patru poduri peste Prut este de puțin peste un milion de lei românești fără TVA, pentru fiecare lot în parte, iar sursa de finanțare este asigurată de la bugetul statului român. Termenul de elaborare a Studiului de Fezabilitate este de 12 luni.

Potrivit autorităților construcția acestor poduri peste Prut va duce la eliminarea blocajelor din punctele de trecere a frontierei, creșterea capacității de transport dintre cele două țări, realizarea conectivității Republicii Moldova cu rețelele europene de transport TEN-T și fluidizarea fluxului de transport mărfuri cu camioanele ce trebuie operate în Portul Constanța.

Moldoveanul Vitalii Spînu revine acasă cu două medalii de aur de la Campionatul European de Karate Shotokan
Articolul anterior
Un copil, mușcat de un câine maidanez în Capitală
Articolul următor