Asociația Exportatorilor de Struguri de Masă din Moldova (APESM) cu suportul Proiectului Competivitate și Reziliență Rurală (PCRR) Dezvoltăm Moldova Rurală al USAID USAID Moldova , lansează un program de sprijin financiar pentru a ajuta exportatorii de struguri, dar și alte fructe să organizeze promoții în magazine și alte puncte de vânzare pe piețele internaționale, informează unica.md cu referire la un comunicat al Asociației.
Scopul programului:
• Creșterea vizibilității și a gradului de recunoaștere a strugurilor de masa și alte fructe, în rândul consumatorilor
• Promovarea soiului „Moldova”, în vederea stimulării vînzărilor B2C.
Cine poate aplica:
• Exportatorii de struguri de masa, dar și alte fructe din Moldova
• Companiile care vin cu o idee inovativă și eficientă de promovare a fructelor proaspete către consumator
• Companiile care doresc să-și consolideze poziția pe piețele internaționale, unde sunt deja prezenți
Ce oferim:
• Acoperirea cheltuielilor de până la 50% din costul total a activității de promovare, care poate include servicii, mostre de produs, ambalaj, etc, și care nu depășesc suma de 5000 de euro per companie.
• Asistență consultativă și de orientare din partea echipei de marketing PCRR
Perioada de aplicare: 24 iulie – 05 septembrie 2024
Cum se aplică:
• Descărcați și completați formularul de aplicare disponibil la linkul afișat mai jos
• Transmiteți formularul completat și materialele ilustrative a campaniei pe care doriți să o implementați, la adresa de e-mail indicată în formular.
Evaluarea se va face în baza următoarelor criterii:
Fezabilitatea campaniei de promovare și analiza materialelor ilustrative prezentate
„Primul venit, primul servit” în limita bugetului disponibil de 15 000 Euro
Acest program este o oportunitate excelentă pentru exportatorii de struguri de masă din Moldova de a-și promova produsele către un public mai larg și de a-și consolida poziția pe piețele internaționale.
Sunteți așteptați să aplicați!