Ajută un copil să crească alături de mama sa. Susţine campania de Crăciun „În brațele mamei”!

Misiunea Socială „Diaconia” lansează astăzi, 28 noiembrie, campania de Crăciun „În brațele mamei”. Desfășurată pentru al șaselea an consecutiv, scopul campaniei susținerea cuplurilor mamă – copil în situații de criză. Simbolul campaniei sunt jucăriile de brad hand-made care, confecționate de cei implicați în acțiunile campanie și vândute în cadrul târgurilor de caritate, reprezintă o șansă pentru ca fiecare copil să crească în brațele mamei sale.

separator

imagine-campanie

Începând cu ziua de astăzi, 28 noiembrie, până la data de 9 decembrie, la sediul Consiliului Europei la Strasbourg se desfășoară un târg de Crăciun în care peste 500 de jucării de brad vor oferi posibilitatea celor prezenți la târg să sprijine un cuplu mamă – copil din Republica Moldova, asistat prin intermediul programului „În brațele mamei”.

img_0415

Campania de Crăciun lansată de Diaconia va include, în perioada 28 noiembrie – 23 decembrie,   o serie de acțiuni precum organizarea atelierelor de confecționare de jucării de brad cu echipe de angajați din diverse companii din capitală,  lansarea unei campanii de crowdfunding pe Guvern24 și vânzarea jucăriilor la târgurile de Crăciun din capitală. Campania va culmina cu un telemaraton național organizat în parteneriat cu televiziunea publică Moldova 1 ce va avea loc în direct la data de 17 decembrie între orele 15:00-19:00.

img_4629

Igor Belei, directorul Misiunii Sociale Diaconia:  Printr-un gest de solidaritate, putem fi sprijinul mamelor care au avut curajul să-şi păstreze pruncii alături, depăşind orice greutate ce le-ar fi făcut să-i abandoneze. Atunci când mâna neajutorată a copilului caută grijă, căldură şi siguranţă pentru a păşi pe drumul vieţii, putem interveni împreună, oferindu-i toate acestea graţie Programului „În braţele mamei”. Această campanie de Crăciun este o ocazie să ne unim eforturile pentru a-i oferi fiecărui copil șansa  de a rămâne alături de cea care i-a dat viaţă şi bucuria firească de a-i spune „mamă”.

img_4680

Cu 150 de lei donați în cadrul Campaniei oferă o zi de siguranță pentru un cuplu mamă-copil în Centrul Maternal, iar cu 4600 de lei – o lună de asistență complexă.

Toate resursele adunate în urma acțiunilor campaniei vor fi utilizate pentru asistarea cuplurilor mamă-copil în criză temporară, beneficiari ai programului „În brațele mamei”.

img_4693-2

Până în prezent, grație programului „În brațele mamei”, 85 de copii au primit șansa de a crește fericiți alături de mamele lor. Doar pe parcursul anului 2016 au fost asistate 21 de cupluri mamă-copil dintre care patru mame minore, trei mame peste 30 de ani dintre care două cu studii superioare finalizate.

md-foto-278

Mai multe informații despre program puteți găsi AICI.

Campania din acest an este organizată cu binecuvântarea ÎPS Petru, Arhiepiscop al Chişinăului, Mitropolit al Basarabiei şi Exarh al Plaiurilor și susținerea partenerilor:

Persoană de contact:

Ludmila Popescu

Responsabil de relații cu presa

Tel: (+373 22) 46 32 28                                                         

Mob.: 068089865

e-mail: pr@diaconia.md

ludmila.diaconia@gmail.com

site: www.diaconia.md

35 de ani de inovație: Viorica Cosmetic a marcat lansarea oficială a 3 game noi de produse

În acest weekend, Viorica Cosmetic a celebrat 35 de ani de activitate și lansarea oficială a noilor game de produse: 21Collagen, Fundamental Rejuvenator Capsules și Perfect Glow, în cadrul unui eveniment exclusiv.

Evenimentul a fost organizat într-un restaurant select din capitală și a reunit celebrități din toate domeniile: muzică, actorie, oameni de televiziune, creatori de conținut și lideri de opinie.

După ce au testat noile game de produse, invitații au apreciat textura, ambalajul sofisticat și efectele acestora. 

„Fiecare produs este rezultatul unor studii clinice riguroase. Noile Capsule pentru Rejuvenarea Fundamentală, îmbogățite cu retinal, ceramide, peptide și vitamina E, au demonstrat clinic o creștere a strălucirii pielii cu 24,8% și o reducere a adâncimii ridurilor cu 25,5%. La fel, suplimentul nostru alimentar 21Collagen este creat pe baza a 67 de studii clinice, formula acestuia fiind dezvoltată în colaborare cu nutriționiști din UE.

Muncim continuu pentru a dezvolta produse revoluționare și ne bucurăm atunci când acestea sunt recunoscute la nivel internațional. Doar în 2023, Viorica a obținut peste 15 premii la concursuri internaționale din industria beauty”, a declarat Alexei Munteanu, directorul de marketing și comunicare.

La eveniment a fost prezentă și Anastasia Nichita, brand ambasador Viorica, care a subliniat calitatea superioară a produselor și eficiența acestora:

„Am o mare onoare să fiu brand ambasador Viorica. Produsele sunt cu adevărat bune, așa că le folosesc pe toate, de la cele pentru ten, păr și corp, până la suplimentul alimentar 21Collagen. Sunt extrem de mulțumită și le recomand cu drag. Avem produse foarte bune acasă și ar fi păcat să nu le utilizăm.”

Viorica Cosmetic, cu o experiență de peste 35 de ani pe piață, se remarcă prin calitatea superioară a produselor sale și a reușit să își extindă prezența în mai mult de 10 țări, inclusiv Elveția, Estonia, Letonia, Lituania, România, Canada, Senegal și Taiwan.

Noi benzi pentru transportul public vor apărea

Benzile dedicate transportului public pe str. Hîncești (sectorul cuprins între străzile Alexei Mateevici și Miorița) vor fi extinse, iar schița de proiect pentru bd. Moscova este în faza de elaborare. Anunțul a fost făcut de către Primăria Chișinău.

Până în prezent, 17 străzi din oraș au fost amenajate cu benzi dedicate, totalitatea cărora însumează 45 km pe sens dus-întors. Este vorba de străzile: Ion Creangă, Ștefan cel Mare și Sfânt, Constantin Negruzzi, Decebal, Dacia, Ciuflea, Grigore Vieru, Constantin Tănase, Mitropolit Gavriil Bănulescu Bodoni, Alexandr Pușkin, Vasile Alecsandri, Gheorghe Asachi, Renașterii Naționale, Bogdan Voievod, Alecu Russo, Mircea cel Bătrân și Alba Iulia.

Va avea loc simplificarea proceduri de obținere a permisului de conducere! Vezi detalii

Potrivit proiectului, admiterea la examen va fi posibilă prin utilizarea sistemului informațional automatizat „Registrul unităților de instruire a conducătorilor de vehicule și al formabililor”. De asemenea, va fi exclusă prezentarea actelor de studii pe suport de hârtie, ceea ce va contribui la digitalizarea întregului proces. 

„În acest fel, simplificăm procedurile, reducem corupția și creștem calitatea procedurii de obținere a permiselor de conducere”, a spus premierul Dorin Recean. 

O altă modificare ține de simplificarea procedurii de obținere a permiselor de conducere pentru anumite categorii de vehicule. De exemplu, persoanele care dețin permis de conducere de categoria B pentru vehicule cu transmisie manuală, la susținerea examenului la o altă categorie, pentru vehicule cu transmisie automată, vor putea conduce și vehicule cu transmisie manuală de categoria respectivă.

Totodată, persoanele care dețin permis de conducere de categoria B de cel puțin 24 de luni vor putea solicita dreptul de a conduce vehicule din subcategoria A1(motociclete), cu condiția absolvirii unui curs deplin de instruire practică, fără instruire teoretică și examinare.  

Proiectul va intra în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial.

Video! Și-a pus copilul lângă mașină și a apăsat pedala! Este revoltător modul cum a decis acest părinte să extragă dintele copilului
Articolul anterior
Fotostand.md oferă reduceri de până la 35% pentru petrecerile corporative
Articolul următor