Deschiderea oficială a magazinului ,,Dininimă” a avut loc astăzi în CC ,,UNIC”!

Astăzi, pe 25 octombrie, în incinta Centrului Comercial ,,UNIC’’ a avut loc deschiderea oficială a celui de-al treilea magazin ,,Dininimă”. La eveniment au fost prezenți mai mulți designeri autohtoni, femei de afaceri, jurnaliști, fashioniste, dar şi clienţi fideli ale produselor de proveniență autohtonă.

separator
14595607_1214996335239739_3755567235447464324_n14732116_1789010561337337_7103138280837309036_n

Magazinul, amplasat la etajul 3 al centrului comercial, pe o suprafață de 2000 m², şi-a deschis larg uşile pentru toţi cei care doresc să se îmbogăţească cu articole din colecţiile a 40 de branduri autohtone de haine, încălțăminte și accesorii din Moldova.

din-inima-unic-1914681787_1789013488003711_4486020119668212042_n

din-inima-unic-1În acest fel, magazinul UNIC a pus la dispoziţia industriei din Moldova nu doar un spațiu comercial mare și confortabil, dar și o platformă care uneşte producătorii autohtoni cu potențialii cumpărători locali, potrivit organizatorilor evenimentului.

14720563_1214996351906404_7943538719840669363_n14725628_1214996415239731_4881734479900180024_n

De asemenea, proiectul va oferi unui investitor străin o imagine clară despre industria ușoară din Moldova.

Invitata specială la eveniment, reprezentanta USAID în Moldova Karen Hilliard le-a dorit producătorilor autohtoni succese mari în activitatea lor.

„Ne bucurăm să anunţăm astăzi deschiderea celui de-al treilea magazin „Dininimă”. USAID a susţinut industria uşoară din 2005 şi a contribuit la apariţia unei noi generaţii de mărci moldoveneşti, care au pus baza unui sector competitiv”, a declarat Karen Hilliard.
14721750_1358670847477640_4839605607558889751_n14680636_1358670824144309_5140107389163869982_n

La un singur etaj, magazinul „DININIMĂ”, situat în centrul comercial UNIC, a adunat 40 de branduri autohtone, 36 dintre care s-au extins pe piața internațională, unite sub brandul național „DININIMĂ – Branduri de Moldova”. Printre aceste mărci sunt: Alina Bradu, Arillu, Artizana, Bombonici, Brio, Croitor Tricot, EHO, Georgette, Ionel, Isco-Prim, Lenicris, Lia Fia, Magvi, Maalex Bags, Milabrega, Miss Vivien, Olsa Shoes, Ponti, Portavita, Premiera Dona, Ravetti, Shram, Stîș, Storojuc, Tabita & Floare, Tiras, Vitalie Burlacu, Vasconi, Creme Brulee, Vestiti, Vistline, Vivi Artbutic, Gloria, Artizana Factory și NAAN.

Oaspeții prezenţi la eveniment au avut parte de reduceri de până la 20% la colecțiile noi, iar pentru a alege vestimenația potrivită, au fost ajutaţi de stilişti. La acest etaj este amenajat, de asemenea, un teren de joc pentru copii.

din-inima-unic-30Proiectul a fost realizat datorită investițiilor comune ale companiilor locale din industria modei, membrilor Asociației Patronale din Industria Ușoară (APIUS) și a partenerilor strategici – Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova.

14572819_1358670820810976_381442051573921178_n

35 de ani de inovație: Viorica Cosmetic a marcat lansarea oficială a 3 game noi de produse

În acest weekend, Viorica Cosmetic a celebrat 35 de ani de activitate și lansarea oficială a noilor game de produse: 21Collagen, Fundamental Rejuvenator Capsules și Perfect Glow, în cadrul unui eveniment exclusiv.

Evenimentul a fost organizat într-un restaurant select din capitală și a reunit celebrități din toate domeniile: muzică, actorie, oameni de televiziune, creatori de conținut și lideri de opinie.

După ce au testat noile game de produse, invitații au apreciat textura, ambalajul sofisticat și efectele acestora. 

„Fiecare produs este rezultatul unor studii clinice riguroase. Noile Capsule pentru Rejuvenarea Fundamentală, îmbogățite cu retinal, ceramide, peptide și vitamina E, au demonstrat clinic o creștere a strălucirii pielii cu 24,8% și o reducere a adâncimii ridurilor cu 25,5%. La fel, suplimentul nostru alimentar 21Collagen este creat pe baza a 67 de studii clinice, formula acestuia fiind dezvoltată în colaborare cu nutriționiști din UE.

Muncim continuu pentru a dezvolta produse revoluționare și ne bucurăm atunci când acestea sunt recunoscute la nivel internațional. Doar în 2023, Viorica a obținut peste 15 premii la concursuri internaționale din industria beauty”, a declarat Alexei Munteanu, directorul de marketing și comunicare.

La eveniment a fost prezentă și Anastasia Nichita, brand ambasador Viorica, care a subliniat calitatea superioară a produselor și eficiența acestora:

„Am o mare onoare să fiu brand ambasador Viorica. Produsele sunt cu adevărat bune, așa că le folosesc pe toate, de la cele pentru ten, păr și corp, până la suplimentul alimentar 21Collagen. Sunt extrem de mulțumită și le recomand cu drag. Avem produse foarte bune acasă și ar fi păcat să nu le utilizăm.”

Viorica Cosmetic, cu o experiență de peste 35 de ani pe piață, se remarcă prin calitatea superioară a produselor sale și a reușit să își extindă prezența în mai mult de 10 țări, inclusiv Elveția, Estonia, Letonia, Lituania, România, Canada, Senegal și Taiwan.

Noi benzi pentru transportul public vor apărea

Benzile dedicate transportului public pe str. Hîncești (sectorul cuprins între străzile Alexei Mateevici și Miorița) vor fi extinse, iar schița de proiect pentru bd. Moscova este în faza de elaborare. Anunțul a fost făcut de către Primăria Chișinău.

Până în prezent, 17 străzi din oraș au fost amenajate cu benzi dedicate, totalitatea cărora însumează 45 km pe sens dus-întors. Este vorba de străzile: Ion Creangă, Ștefan cel Mare și Sfânt, Constantin Negruzzi, Decebal, Dacia, Ciuflea, Grigore Vieru, Constantin Tănase, Mitropolit Gavriil Bănulescu Bodoni, Alexandr Pușkin, Vasile Alecsandri, Gheorghe Asachi, Renașterii Naționale, Bogdan Voievod, Alecu Russo, Mircea cel Bătrân și Alba Iulia.

Va avea loc simplificarea proceduri de obținere a permisului de conducere! Vezi detalii

Potrivit proiectului, admiterea la examen va fi posibilă prin utilizarea sistemului informațional automatizat „Registrul unităților de instruire a conducătorilor de vehicule și al formabililor”. De asemenea, va fi exclusă prezentarea actelor de studii pe suport de hârtie, ceea ce va contribui la digitalizarea întregului proces. 

„În acest fel, simplificăm procedurile, reducem corupția și creștem calitatea procedurii de obținere a permiselor de conducere”, a spus premierul Dorin Recean. 

O altă modificare ține de simplificarea procedurii de obținere a permiselor de conducere pentru anumite categorii de vehicule. De exemplu, persoanele care dețin permis de conducere de categoria B pentru vehicule cu transmisie manuală, la susținerea examenului la o altă categorie, pentru vehicule cu transmisie automată, vor putea conduce și vehicule cu transmisie manuală de categoria respectivă.

Totodată, persoanele care dețin permis de conducere de categoria B de cel puțin 24 de luni vor putea solicita dreptul de a conduce vehicule din subcategoria A1(motociclete), cu condiția absolvirii unui curs deplin de instruire practică, fără instruire teoretică și examinare.  

Proiectul va intra în vigoare la 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial.

Pete Burns a decedat!
Articolul anterior
Trebuie să încerci această rețetă: pui cu legume la aburi
Articolul următor