Astăzi, pe 25 octombrie, în incinta Centrului Comercial ,,UNIC’’ a avut loc deschiderea oficială a celui de-al treilea magazin ,,Dininimă”. La eveniment au fost prezenți mai mulți designeri autohtoni, femei de afaceri, jurnaliști, fashioniste, dar şi clienţi fideli ale produselor de proveniență autohtonă.
Magazinul, amplasat la etajul 3 al centrului comercial, pe o suprafață de 2000 m², şi-a deschis larg uşile pentru toţi cei care doresc să se îmbogăţească cu articole din colecţiile a 40 de branduri autohtone de haine, încălțăminte și accesorii din Moldova.
În acest fel, magazinul UNIC a pus la dispoziţia industriei din Moldova nu doar un spațiu comercial mare și confortabil, dar și o platformă care uneşte producătorii autohtoni cu potențialii cumpărători locali, potrivit organizatorilor evenimentului.
De asemenea, proiectul va oferi unui investitor străin o imagine clară despre industria ușoară din Moldova.
Invitata specială la eveniment, reprezentanta USAID în Moldova Karen Hilliard le-a dorit producătorilor autohtoni succese mari în activitatea lor.
„Ne bucurăm să anunţăm astăzi deschiderea celui de-al treilea magazin „Dininimă”. USAID a susţinut industria uşoară din 2005 şi a contribuit la apariţia unei noi generaţii de mărci moldoveneşti, care au pus baza unui sector competitiv”, a declarat Karen Hilliard.
La un singur etaj, magazinul „DININIMĂ”, situat în centrul comercial UNIC, a adunat 40 de branduri autohtone, 36 dintre care s-au extins pe piața internațională, unite sub brandul național „DININIMĂ – Branduri de Moldova”. Printre aceste mărci sunt: Alina Bradu, Arillu, Artizana, Bombonici, Brio, Croitor Tricot, EHO, Georgette, Ionel, Isco-Prim, Lenicris, Lia Fia, Magvi, Maalex Bags, Milabrega, Miss Vivien, Olsa Shoes, Ponti, Portavita, Premiera Dona, Ravetti, Shram, Stîș, Storojuc, Tabita & Floare, Tiras, Vitalie Burlacu, Vasconi, Creme Brulee, Vestiti, Vistline, Vivi Artbutic, Gloria, Artizana Factory și NAAN.
Oaspeții prezenţi la eveniment au avut parte de reduceri de până la 20% la colecțiile noi, iar pentru a alege vestimenația potrivită, au fost ajutaţi de stilişti. La acest etaj este amenajat, de asemenea, un teren de joc pentru copii.
Proiectul a fost realizat datorită investițiilor comune ale companiilor locale din industria modei, membrilor Asociației Patronale din Industria Ușoară (APIUS) și a partenerilor strategici – Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova.