Elevi sau tineri cu experienţă; pasionaţi de sport, muzică, shopping, obiecte hand-made sau ceremonii de ceai; cu experienţă în voluntariat sau zboruri de mii de kilometri în calitate de însoţitori de bord. Aceştia sunt participanţii reality show-ului „Business Factory” pe care îi poţi cunoaşte mai bine în cea de-a doua emisiune a proiectului, pentru a-l putea alege pe cel mai bun.
În această săptămână, cei 7 tineri au purces la implementarea ideilor de business în afaceri reale.
La prima întâlnire de Coaching, participanţilor li s-au explicat câteva reguli din cadrul proiectului, valabile şi pentru lumea businessului. Aceştia au aflat care sunt aspectele cheie de care trebuie să ţină cont atunci când îşi aleg nişa, modele de generare a clienţilor, platformele pentru promovarea afacerii şi lucrul cu ele, dar şi o multitudine de termeni şi definiţii noi.
Spre final, tinerii au primit şi temele pe acasă, pentru care au la dispoziţie exact o săptămână. A nu face tema pe acasă nu reprezintă o alternativă pentru „Business Factory”, de aceea aaflă în următoarea emisiune cum s-au isprăvit cei 7 cu toate sarcinile, care dintre ei au obţinut cel mai bun rezultat şi ce feedback au primit de la mentori.
Mai mult, organizatorii au decis să-i scoată pe proaspeţii antreprenori din zona lor de confort şi să le testeze abilităţile de negociatori. Despe ce este vorba, vei afla sâmbăta viitoare, la ora 20.00, doar pe MBC TV.