Munca de la distanţă a devenit o normalitate în ultimii ani, datorită accesului la Internet. Vezi ce îţi poate aduce un venit muncind de acasă.
Munca la distanță a devenit o normalitate atât pentru companii, cât și pentru lucrători, iar posibilitatea de a lucra indiferent de locație le oferă angajaților un șir de beneficii. Printre acestea se numără comoditatea, managementul timpului și libertatea de a-și gestiona serviciile pe care le prestează, scrie diez.md.
Dacă vrei să lucrezi de acasă și planifici o reorientare în carieră, aici îți sunt prezentate top șapte joburi atractive, sarcinile căror le poți îndeplini din dormitor, oficiu sau bucătăria ta.
Programator – este unul dintre cele mai populare joburi din domeniu, care presupune construcția site-urilor web, conectarea la diferite baze de date, dar și crearea aplicațiilor web. Programatorii cunosc limbaje precum Java, PHP, WPF, SQL etc.
Analist date – un job care se axează pe colectarea datelor și analiza acestora, pentru a identifica tendințele și pentru a obține informații care pot fi utilizate în îmbunătățirea produselor sau a serviciilor tehnologice;
QA Tester – funcția presupune testarea produselor și găsirea eventualelor erori. Pentru a munci în în calitate de QA Tester, sunt necesare cunoștințe de bază ale diferitor limbaje de programare;
Manager E-commerce – jobul presupune responsabilitate pe vânzările online ale unei companii, dar și dezvoltarea unor strategii care ar scala cifra de vânzări;
Social Media Specialist – prezența companiilor pe platformele de socializare a devenit un must, iar funcția presupune abilități de copywriting, mix de creativitate și analiza datelor, cunoașterea algoritmilor de pe rețelele de socializare;
Designer UX – funcția se axează pe responsabilitatea și experiențele utilizatorilor, dar și accesibilitatea acestora. Pentru a munci în acest domeniu, nu este nevoie neapărat de cunoștințe de programare;
Specialist în comunicare – responsabilitatea acestui job presupune dezvoltarea strategiilor de comunicare pentru companii, implementarea acestora, dar și transmiterea constantă a informațiilor de la companie către public, clienți și alți actori.