Publicitate

www.unica.md – “Prima revistă online dedicată femeilor din Republica Moldova”.

Profilul utilizatorului Unica.md

Componența audienței după sex:

  • feminin – 80%
  • masculin – 20%

Componența audienței după vîrstă:

  • 15-19 ani – 14%
  • 20-29 ani – 36%
  • 30-39 ani – 20%
  • 40-49 ani – 18%
  • 50+ ani – 12%

Componența audienței după studii/educație:

  • Studii superioare – 63%
  • Liceu/Colegiu – 25%
  • Primare/profesionale – 9%
  • Fara studii – 3%

Date oferite de Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului (12.2015)

Departament Vânzări:
Mob:0 60044300

  • Vizitatori unici
  • 90.000 pe zi
  • 350.000
    pe săptămână
  • 3.100.000 pe lună
  • Vizite
  • 80.000 pe zi
  • 450.000
    pe săptămână
  • 3.500.000 pe lună

Amplasarea spațiilor publicitare:

  • publicitate
  • publicitate
  • publicitate
  • publicitate
  • publicitate
  • Banner de tip B
    Banner vizibil sub menu per rubrică și per articol din rubrică, se exclude homepage.
    Mărimea: 1200×250 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip D
    Banner vizibil pe toate paginele, în sidebar sub horoscop.
    Mărimea: 300×250 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Mobile/Tablet: 300×250 px
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip E
    Banner vizibil pe toate paginele, în sidebar sub banner TNF.
    Mărimea: 300×250 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip F
    Banner vizibil pe toate paginele, în sidebar sub banner E.
    Mărimea: 300×250 px
    Format: HTML, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip G
    Banner vizibil pe toate paginele, în sidebar sub banner F.
    Mărimea: 300×150 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip G1
    Banner vizibil pe toate paginele, în sidebar sub banner G.
    Mărimea: 300×150 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip G2
    Banner vizibil pe toate paginele, în sidebar sub banner G1.
    Mărimea: 300×150 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip H
    Banner pop-up vizibil pe toate paginele. Se poate de setat distanța în minute de la ultima afișare.
    Mărimea: 500×500 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip I
    Banner deasupra conținutului, vizibil pe toate paginele.
    Mărimea: 240×320 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Cerințe tehnice
  • Banner de tip J
    Banner vizibil în cadrul articolelor, dupa 3-4 paragrafe.
    Mărimea: 728×90 px
    Format: HTML5, JPG, PNG
    Mobile/Tablet: 300×250 px
    Cerințe tehnice

#DEZminte:10 mituri despre produsele de îngrijire: asta despre SPF la sigur nu ai știut

Salutare, dragilor, și bine v-am găsit la un nou episod #Dezminte! În episodul de astăzi #Dezminte avem o ediție în care vom demonta mituri și confuzii legate de produsele de îngrijire a pielii. Cum să alegem corect produsele, ce sunt doar zvonuri și ce chiar funcționează? Vom afla toate acestea și multe altele în discuția de azi alături de dermatologul principal al Viorica Cosmetic, Corina Pocnea.

#TUconduci: “În timp record peste 100 clienți în contabilitate”, creșterea TOP ACCOUNT!

În acest un nou episod din Tu Conduci avem o discuție captivantă despre succesul în afaceri și importanța unui management financiar sănătos alături de Oxana Țocană, un lider în domeniul contabilității, care ne va împărtăși secretele unei bune gestionări financiare. Cum să navigăm provocările economice și să ne maximizăm profitul? Rămâneți cu noi pentru un episod plin de informații valoroase și inspirație!

Moldovenii pot declara online coletele cu o valoare mai mare de 150 de euro

De astăzi, persoanele fizice vor putea declara online bunurile recepționate prin trimiteri poștale internaționale, pentru care trebuie achitate drepturile de import. Este vorba despre coletele cu o valoare mai mare de 150 de euro, dar care nu depășesc 1.000 de euro. Noua soluție digitală, disponibilă pe Portalul Public al Serviciului Vamal, va simplifica procesul de declarare, eliminând necesitatea apelării la serviciile de brokeraj și a deplasării la birourile/posturile vamale, scrie omniapres.md.

Prin intermediul acestei platforme, utilizatorii vor putea completa și transmite declarația vamală în mod direct, având la dispoziție instrucțiuni clare privind informațiile necesare. Persoana care completează declarația este responsabilă pentru corectitudinea datelor introduse și răspunde pentru eventualele erori. Totuși, declarația poate fi verificată înainte de a fi transmisă și înregistrată în Sistemul Informațional Vamal.

După verificarea informațiilor de către funcționarul vamal și calcularea drepturilor de import, persoana va putea efectua plata acestora prin intermediul MPAY. Ulterior, după acordarea liberului de vamă, coletul va fi livrat direct la adresa indicată în momentul plasării comenzii.

„Digitalizarea este una dintre prioritățile noastre, pentru că înseamnă servicii mai rapide, mai sigure și mai accesibile pentru oameni. Lansarea acestui nou serviciu oferă mai multă transparență și comoditate, reducând timpul și efortul necesar pentru declararea bunurilor primite prin trimiteri poștale,” a declarat Alexandru Iacub, directorul Serviciului Vamal.

Contacte
Articolul anterior
Despre noi
Articolul următor
Close menu