Un model din Moldova își permite genți de 6.000 de euro!

Frumusețea este atuul Cătălinei Pînzaru. Nu degeaba a ajuns la prezentările de modă din Paris, Londra, Cannes și a câștigat premii importante în modeling. Pentru a-și pune frumusețea în valoare, modelul apelează la diferite șiretlicuri.Unul dintre ele este garderoba tâcsită cu branduri internaționale de mii de euro.

separator

Ținuta preferată… blugii

Încălțămintea … adidașii

Culorile… palide

Parfumul… am vreo 20 de branduri preferate

Nu am un stil propriu, definit…Mă îmbrac după dispoziție și după vremea de afară. De mic copil am fost obișnuită cu hainele frumoase. Mama era cea care mereu îmi dădea sfaturi cum să mă îmbrac.

1395873_349218501888862_1047482506_n
  
10007466_432830323527679_1095488563_n 10153013_534214810055896_317335789138351376_n 10346369_589581687852541_8585582922007299531_n 10356774_544558829021494_2784353324757549874_n

Nu-mi programez zile anumite pentru a merge la shopping. Pot să trec întâmplător pe lângă un magazin și dacă văd ceva deosebit la vitrină, intru, probez și cumpăr. Aș putea lăsa și ultimii bani acolo. Deseori merg la plimbare și mă întorc acasă cu câteva ținute noi în garderobă.

În garderoba mea puteți găsi atât haine cât și accesorii de la Armani, Moschino, Philip Plein, Cavalli, Chanel. Dacă ar fi să vorbim de culori, atunci le prefer pe cele reci… îmi sunt mai aproape de suflet.

10610731_509303789213665_1996261753740429051_n 10541809_512619602215417_4266363734479913725_n 10441048_509398435870867_5385351962886081595_n
 
10402988_458707310939980_7653685733532462099_n 10402468_532316756912368_2659227388923092641_n

Am o slăbiciune aparte pentru genți. Am aproximativ 15 și toate sunt de brand. Recent, mi-am lărgit colecția cu o geantă de la Chanel care costă în jur de 6.000 de euro.

Nu-mi place să plagiez pe cineva. Mereu îmi cumpăr haine după propriul gust. Am o garderobă imensă care cuprinde și ținute pe care încă nu le-am îmbrăcat niciodată. Hainele pe care nu le port, le dăruiesc prietenelor sau le donez oamenilor nevoiași.

10703527_544484665695577_8236707494100754583_n
 
10689898_544559515688092_235336251924425973_n 10665916_536088076535236_4855182745138124212_n 10653578_554753731335337_6009625056003895407_n

Sursa foto: Cat Catalina/ facebook

Pantone a anunțat culoarea anului 2024. Ce simbolizează ,,Peach Fuzz”

Culoarea anului 2024 de la Pantone este ,,Peach Fuzz”, o nuanţă de piersică blândă şi hrănitoare, care ne aminteşte să încetinim ritmul şi să avem grijă de noi înşine şi de ceilalţi.

Numele acestei culori romantice reflectă senzualitatea tactilă asociată cu această nuanţă: piersicile catifelate, penele moi de marabou, satinul şi mătăsurile netede de epocă, toate acestea ne vin în minte când ne gândim la combinaţia de roz şi portocaliu.

Pentru Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute, „Peach Fuzz” este o culoare potrivită pentru momentul pe care îl trăim, o reflectare a nevoilor şi dorinţelor umane de bază pe care mulţi le pot simţi în mijlocul unor vremuri dificile, scrie News.ro.

„Pe măsură ce intrăm în 2024, unele dintre lucrurile care au devenit deosebit de evidente pentru noi este conceptul de stil de viaţă care capătă un nou sens”, a declarat Leatrice Eiseman pentru Time. „Am trăit în această perioadă de agitaţie în multe aspecte ale vieţii noastre şi, ca urmare a acestui fapt, nevoia noastră de îngrijire, empatie şi compasiune continuă să devină tot mai puternică pe măsură ce ne imaginăm un viitor mai paşnic”.

Eiseman subliniază că nuanţa delicată cheamă privitorii la experienţa umană, punând accentul pe importanţa sănătăţii şi a bunăstării pentru minte, trup şi suflet. De la culorile calde ale unui răsărit sau apus de soare până la confortul unei pături pufoase, culoarea afirmă momentele de linişte interioară cu nevoia profundă de comunitate şi conexiune.

„Ni s-a reamintit că o parte vitală a unei vieţi bune şi a unei vieţi pline este să ai sănătatea, rezistenţa şi puterea de a te bucura de ea”, a declarat Eiseman. „Într-o lume care adesea pune accentul pe productivitate şi pe realizări externe, este important să recunoaştem nevoia de a ne promova sinele interior şi de a găsi momente de răgaz, creativitate şi conexiune umană”.

Pentru Laurie Pressman, vicepreşedinte al Pantone Color Institute, selecţia de culori din acest an este deosebit de semnificativă, având în vedere că este cea de-a 25-a aniversare a programului Pantone Color of the Year. Pentru Pressman, selecţia unei culori care este sinonimă cu conexiunea umană este simbolică nu numai pentru acest an, ci şi pentru obiectivul general al programului în sine.

Mancollini silk scarves

With a heart full of anticipation and excitement, I had the privilege of participating in a unique and ephemeral experience in the world of art and fashion. The Mancollini Silk Scarves Exhibition was an ephemeral event, open for only one day, but it was enough to unveil the rich and captivating history behind each Mancollini scarf.

Inside this magical exhibition, we witnessed a true feast for the eyes and soul. The original drawings and sketches that gave birth to the scarves were displayed in all their splendor, revealing the creative process and meticulous details that make each scarf a work of art in its own right.

Each scarf had a story to tell, and we had the chance to listen to these fascinating tales. The hidden messages in each design were revealed with passion and wisdom, adding depth and significance to each creation. It was an immersion into an artistic universe where fashion and art seamlessly intertwined in sublime harmony.

The evening was dedicated exclusively to silk scarves and their storytelling drawings. We had the joy of trying on these wearable works of art, and the masterclasses taught us creative ways to integrate them into our own personal style. We discovered the secrets of how these scarves can become a unique expression of our personality.

In a space dedicated to art, we witnessed a private presentation of the most luxurious accessories, each one a rare treasure in the world of fashion. Scarves sewn in a single copy shone like stars, and the sketches for the next 10 scarves in the 2024 collection provided an intriguing preview of the future.

What made this experience even more memorable was the live soundtrack. A woman’s voice and the guitar chords complemented the atmosphere perfectly, bringing the stories of each scarf to life in a unique way.

This evening was a journey into the world of Mancollini, where each scarf was a work of art, and every moment was a story. It was an ephemeral experience, but one that will remain vivid in my memory and once again confirmed that fashion can be an authentic and emotionally resonant form of art.

Motivul pentru care nasturii cămășii pentru bărbați sunt pe partea opusă decât nasturii de pe cămășile pentru femei

Nasturii de pe cămășile de bărbați sunt plasați pe partea dreaptă, iar nasturii de pe cămășile femeilor sunt plasați pe partea stângă a hainei. De unde vine această tradiție de plasare a nasturilor pe părți diferite ale cămășii?

Cămașa cu nasturi datează din anii 1200, făcând-o una dintre cele mai vechi piese de vestimentație din lume.

Cămașile inițiale erau purtate de bărbați și erau îmbrăcate direct peste pielea goală. În secolele următoare, femeile au început să poarte cămăși cu nasturi, dar acestea erau confecționate diferit.

În timp ce cămășile bărbaților erau confecționate fără fustă, adică cu tăietură dreaptă, cămășile femeilor aveau o fustă ușor evazată pentru a se potrivi lor. Acest lucru implica amplasarea nasturilor diferit la nivelul bustului și taliei.

Diferențele în astfel de confecții sunt încă existente astăzi în vestimentația bărbaților și a femeilor și acesta este motivul pentru care nasturii sunt poziționați diferit. 

De ce nasturii sunt poziționați diferit la cămășile bărbaților și femeilor

Există multe teorii care încearcă să explice de ce nasturii sunt poziționați în mod diferit.

Una dintre cele mai populare teorii este aceea că bărbații ar fi purtat arme în mână dreaptă și, prin urmare, cadea mai ușor să deschidă nasturii din partea dreaptă în timp ce își mențineau armele în poziție.

În același timp, femeile ar fi avut nevoie de ajutor pentru a se îmbrăca și, prin urmare, ar fi fost mai ușor pentru ele să își încheie nasturii de pe partea stângă.

O altă teorie interesantă este că nasturii poziționați diferit permiteau ca persoana care își îmbrăca hainele să se uite cu ușurință la interiorul hainei.

Această tradiție datează din perioada medievală, când cămășile erau purtate cu un lant de bijuterii peste partea stângă. Așa cum mulți bărbați au fost stângaci, purtatul unor astfel de bijuterii a făcut mai ușor să se deschidă nasturii. În timp, acest obicei a persistat și astăzi, cămășile femeilor și ale bărbaților posedă nasturi poziționați diferit.

O altă teorie, care explica poziționarea diferită a nasturilor, este aceea că nasturii de pe câmașile bărbaților se aflau pe partea dreaptă pentru a preveni lovirea piciorului în timpul călăriei, astfel încât haina să nu fie deschisă accidental în timpul parcursului.

Indiferent de motivul real, diferența poziționării nasturilor între cămășile bărbaților și a femeilor rămâne o trăsătură distinctivă în moda vestimentară. Este o tradiție veche, dar importanta pentru oameni și reflectă evoluția și transformarea modei.

sursa

Kim Kardashian face sacrificii periculoase pentru talia de viespe! Ce spun medicii
Articolul anterior
Ce chestii ciudate fac fetele când cred că nu le vede nimeni. Video
Articolul următor