Grupul Up Moldova: despre beneficiile și avantajele tichetelor de masă pentru angajați și angajatori

Republica Moldova adoptă practici internaționale pentru susținerea angajaților, angajatorilor și comercianților. Investiții de milioane pentru un mediu de afaceri mai competitiv. Grupul francez Up a anunțat astăzi despre lansarea sa oficială pe piața din Republica Moldova și a prezentat produsele și serviciile de care se bucură deja peste 24,5 de milioane de angajați,1,3 milioane de angajatori și peste 1 milion de parteneri comercianți din 19 țări ale lumii.

separator

Alinierea Republicii Moldova la practicile internaționale de susținere a angajatorilor și angajaților  a fost posibilă grație adoptării Legii nr.166 cu privire la tichetele de masă.

Grupul Up este un grup care operează de 54 de ani la nivel internațional și dezvoltă produse și servicii menite să îmbunătățească și să simplifice viața clienților și a partenerilor.

Chiril Gaburici, ministrul Economiei și Infrastructurii: Eforturile guvernării în vederea perfecţionării cadrului legislativ şi cel de reglementare sunt apreciate de investitorii străini.  Adoptarea legii cu privire la tichetele de masă este o acțiune vizibilă, care vine în susţinerea angajatorilor şi a angajaţilor, pentru motivarea acestora de a avea o afacere mai transparentă, cu mai multe beneficii pentru salariaţi. Este important ca portofoliul investitorilor străini în Moldova să se extindă, ceea ce  denotă că climatul investițional este unul atractiv. Sunt sigur că tichetele de masa reprezintă o soluţie win-win pentru toţi actorii implicaţi: angajatori, angajaţi, autorităţi şi parteneri.”

Julien ANGLADE, Director de zonă Eurasia, Grupul Up: „Decizia grupului Up de a face investiția în Republica Moldova a fost extrem de rapidă grație deschiderii autorităților moldovenești pentru alinierea cadrului legislativ la normele şi practicile internaționale, prin adoptarea Legii cu privire la tichetele de masă. Salutăm această abordare și vă asigurăm că activitatea filialei Up Moldova va susține mediul economic prin produse și servicii dedicate motivării angajaților, optimizării cheltuielilor profesionale și dezvoltarea comerțului local. Promisiunea mărcii Up „Mai bine în fiecare zi” ne responsabilizează permanent să inovăm și să ne adaptăm serviciile.”

Pascal Le Deunff, Ambasadorul Extraordinar şi Plenipotenţiar al Franței în Republica Moldova: „La fel ca și acum 20 de ani, când în Moldova, pentru prima dată, a venit grupul Orange cu servicii inovative de telecomunicații, care în scurt timp au devenit o necesitate, la fel și serviciile grupului Up – suntem siguri că vor constitui un suport indispensabil care oferă multe beneficii pentru mediul de afaceri – angajatorilor și angajaților. Deschiderea pentru inovație și alinierea cadrului legislativ la practicile europene au făcut posibil ca astăzi să participăm la lansarea unei companii  cu capital francez de talie internațională la Chișinău. Relațiile moldo-franceze au fost consolidate atât prin investiții, cât și prin faptul că companiile noastre au fost trendsetteri pentru Moldova, care au adus o cultură de business, responsabilă social. Acum, alături de Orange, Mobiasbancă, Lafarge și alte companii anunțăm despre investiția grupului Up.”

Dumitru Cozmolici, CEO, Up Moldova: ”Am construit afacerea în Moldova, despre care anunțăm astăzi, pas cu pas, beneficiind de „savoir faire-ul” și  cele mai bune practici ale grupului Up. În acest moment suntem gata să oferim tichete de masă pentru angajatori și anunțăm cu mândrie că avem o rețea extinsă de peste 600 de parteneri pe tot teritoriul Republicii Moldova, printre care cele mai mari rețele de magazine, restaurante, supermarket-uri, cantine etc. Grație dialogului constructiv cu autoritățile și deschiderii acestora pentru performanță am reușit în scurt timp să facem pași concreți și să atragem în Moldova această investiție. Ne propunem să aducem tichetele de masa în fiecare oficiu, pentru ca fiecare angajator se poată să folosească acest instrument de motivare pentru menținerea și loializarea salariaților. Este doar primul pas și în curând vom anunța și alte noi produse și servicii.”

Tichetele de masă Up Dejun reprezintă un produs absolut inovativ pentru țara noastră Acesta are o valoare de până la 45 de lei, se acordă salariaților ce au un contract individual de muncă și reprezintă un beneficiu extra-salarial. Acesta oferă beneficii atât pentru angajatori, cât și pentru angajați.

Beneficiile și avantajele pentru angajatori:

  • Creșterea motivației și a performanței echipei
  • Reducerea absenteismului la locul de muncă
  • Avantajele fiscale asociate produsului

Beneficiile tichetelor de masă pentru angajați:

  • Scutirea de la plata taxelor salariale
  • Putere de cumpărare mai mare
  • Asigurarea unui nivel de trai mai bun și creșterea calității alimentației

Portofoliul de servicii al grupului Up include: pentru angajați – tichete și carduri de masă, cadouri, vacanțe, oferte și reduceri, pentru angajatori – soluții corporative, cum ar fi carduri și platforme de gestiune a cheltuielilor profesionale etc. De asemenea, Grupul Up propune produse și servicii de recompensare, programe sociale și servicii pentru afiliați.

Despre Grupul Up

Grupul Up aparține salariaților săi. Are o cifră de afaceri de 445 milioane de euro și peste 1 milioane de clienți.  Zi de zi este alături de milioane de persoane din întreaga lume prin zeci de mărci de produse și servicii. Grupul Up susține economia durabilă și valorile sociale precum dreptatea, drepturile civile și democrația.

Up creează soluţii integrate ca răspuns la necesităţile diverselor pieţe. Compania facilitează accesul la alimentaţie, cultură, odihnă, asistenţă la domiciliu, asistenţă socială, gestionarea cheltuielilor profesionale şi animarea sistemelor de stimulente şi fidelitate.

Mai multe detalii puteți găsi accesa pe www.upmoldova.md.

Up Moldova – mai bine în fiecare zi!

Imagini greu de privit din Vietnam. Pescarii înaintează cu greu cu bărcile printre sute de mii de pești morți, pe sute de hectare

Peste 100 de recorduri de temperatură au fost doborâte în Vietnam în luna aprilie, conform datelor oficiale publicate de serviciul local de meteorologie, în contextul în care Asia de Sud şi de Sud-Est este afectată de un val mortal de caniculă. În ultimele săptămâni, o căldură extremă a cuprins Asia, din India până în Filipine, provocând decese asociate cu insolaţia şi ducând la închiderea şcolilor, scrie digi24.ro.

Schimbările climatice provocate de acțiunile umane vor duce la valuri de căldură mai frecvente, mai îndelungate şi mai intense, avertizează în mod regulat oamenii de ştiinţă. Vietnamul a cunoscut trei valuri de caniculă în aprilie, potrivit datelor publicate vineri de Centrul naţional pentru prognoze hidrometeorologice, mercurul atingând 44 de grade Celsius în două oraşe, la începutul acestei săptămâni.

Această cifră este apropiată de cea mai ridicată temperatură înregistrată vreodată în Vietnam: 44,2 grade Celsius, înregistrată la 7 mai 2023. În total, 102 staţii meteorologice au înregistrat recorduri în aprilie, nordul şi centrul Vietnamului fiind cele mai afectate de caniculă, cu temperaturi, în medie, cu 2-4 grade Celsius mai ridicate comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Şapte staţii meteorologice au înregistrat marţi temperaturi de peste 43 de grade Celsius.

Cel mai dramatic efect al vremii extreme care a lovit Vietnamul a fost înregistrat în provincia sudică Dong Nai, unde sute de mii de peşti au murit într-un bazin. Imaginile date publicităţii i-au arătat pe locuitori deplasându-se cu barca în rezervorul Song May cu o suprafaţă de 300 de hectare, în care apa abia era vizibilă sub peştii morţi. Această mortalitate masivă a fost atribuită caniculei şi unei proaste gestionări a situaţiei.

Agenţia vietnameză de meteorologie a prognozat noi valuri de căldură în luna mai, cu temperaturi cu 1,5 până la 2,5 grade Celsius mai ridicate comparativ cu cele înregistrate în anii precedenţi în aceeaşi perioadă. În timp ce aprilie şi mai sunt, de obicei, cele mai fierbinţi luni ale anului în Asia de Sud-Est, experţii susţin că fenomenul El Nino face ca în acest an căldura să fie deosebit de intensă. Bangladesh şi Myanmar au cunoscut, de asemenea, temperaturi ridicate în aprilie, iar insolaţia a ucis cel puţin 30 de persoane în Thailanda de la începutul anului. Totodată, temperaturile ridicate au fost parţial responsabile pentru o explozie mortală într-un depozit de muniţie din Cambodgia. În Filipine, episcopii catolici i-au îndemnat pe credincioşi să se roage pentru ploaie şi temperaturi scăzute, după ce canicula a determinat guvernul să suspende temporar cursurile în zeci de mii de şcoli. Mega-oraşul Calcutta din estul Indiei a cunoscut o căldură apăsătoare, mercurul din termometre urcând până la 43 de grade Celsius, în cea mai fierbinte zi de aprilie înregistrată după 1954. Chiar şi Nepalul muntos a fost afectat – guvernul a emis avertismente privind riscul asupra sănătăţii publice, iar pompierii se luptă cu incendii forestiere de o amploare neobişnuită.

Reacția Andreei Marin, după ce a fost întrebată de iubitul fiicei sale: „La vârsta aceasta avem doar prieten”

Andreea Marin a avut o reacție neașteptată când a fost întrebată de iubitul fiicei sale. Violeta Bănică a postat recent pe rețelele de socializare că este într-o relație, scrie libertatea.ro.

Aflată la un eveniment monden, Andreea Marin a stat de vorbă cu jurnaliștii prezenți. Fosta prezentatoare de la „Surprize, surprize!” a fost întrebată dacă de Paște va fi invitat la ei acasă și iubitul Violetei, fiica sa din căsnicia cu Ștefan Bănică jr. Vedeta a avut o reacție neașteptată și a ținut să facă o scurtă precizare în aceea ce privește povestea de dragoste adolescentină pe care o trăiește Violeta. „De fiecare dată sunt acasă. Mie îmi place Paștele acasă. Îmi place Crăciunul acasă. Îmi place atmosfera aceea de familie. E tare important să simți căldura. Și căldura e acasă. (…) Nu avem iubit la vârsta aceasta. Avem doar prieten. Nu fac mărturisiri despre viața fiicei mele în felul acesta”, a declarat Andreea Marin pentru cancan.ro.

Fosta soție a lui Ștefan Bănică jr a preferat să păstreze discreția în ceea ce privește viața privată a fiicei sale. Violeta se află la vârsta la care trăiește iubiri adolescentine, iar mama ei, care îi este cea mai bună prietenă, îi oferă sfaturi atunci când i le cere.

Violeta, fiica Andreei Marin și a lui Ștefan Bănică, trăiește primii fiori ai dragostei și a dezvăluit că este implicată într-o relație. În vârstă de 16 ani, Violeta Bănică trăiește o poveste de iubire adolescentină alături de George, un tânăr care a studiat la „Școala de media” și care este implicat în mai multe proiecte importante alături de alți adolescenți. Iubitul fiicei Andreei Marin pare că este interesat de jurnalism și comunicare, astfel că și-a urmat pasiunea și a frecventat un curs în acest sens.

Fiica Andreei Marin și a lui Ștefan Bănică jr, Violeta, a făcut publice primele imagini alături de iubitul său, marcând astfel o nouă etapă în viața sa personală. Adolescenta a postat pe pagina sa de Instagram un videoclip în care apare alături de iubitul ei, exprimându-și astfel deschis sentimentele și fericirea pe care o trăiește în această relație.

„Te iubesc!”, a scris fata fostei prezentatoare la postarea pe care a făcut-o pe pagina de Instagram. Andreea Marin a fost pregătită pentru momentul în care Violeta i-a spus că are iubit Într-un interviu pentru fanatik.ro, Andreea Marin a vorbit cu multă sinceritate despre relația pe care o are cu Violeta, fiica ei din căsnicia cu Ștefan Bănică jr. Fosta prezentatoare de la „Surprize, surprize!” mărturisea că este pregătită pentru momentul în care fiica ei îi va spune că are un prieten.

„Are 16 ani și e normal la această vârstă să îi placă cineva, sunt deschisă. Cu precauții însă, așa cum gândește probabil orice părinte conștient și responsabil în aceste vremuri tulburi. Îmi place să o văd fericită și în siguranță”, a spus vedeta.

Relația Andreei Marin cu Violeta este una foarte deschisă, astfel că cele două își împărtășesc orice. Fosta prezentatoare TV are grijă să-i ofere adolescentei cele mai bune sfaturi și să o ajute să evolueze în cel mai frumos mod. Violeta este deja implicată într-o mulțime de proiecte interesante, iar mama ei este cât se poate de mândră.







Cine este bărbatul care, pur și simplu, nu are ce face cu 189 de miliarde de dolari în numerar

Berkshire Hathaway şi-a redus semnificativ participaţia enormă la Apple în primul trimestru, iar conglomeratul lui Warren Buffett şi-a lăsat rezervele de numerar să crească până la un record de 189 de miliarde de dolari, relatează Reuters citat de digi24.ro.

Compania lui Buffett a înregistrat, de asemenea, un profit operaţional record de peste 11 miliarde de dolari, deoarece operaţiunile sale de asigurări au beneficiat de o subscriere îmbunătăţită şi venituri mai mari din investiţii, pe măsură ce ratele dobânzilor au crescut.

Valoarea participaţiei Berkshire la Apple a scăzut cu 22%, la 135,4 miliarde de dolari, la 31 martie, de la 174,3 miliarde de dolari la sfârşitul anului 2023, chiar dacă preţul acţiunilor producătorului de iPhone a scăzut cu doar 11% în trimestrul raportat.

Pe baza modificărilor din preţul acţiunilor Apple, Berkshire pare să fi vândut aproximativ 115 milioane de acţiuni, sau 13% din deţinerile sale, în trimestrul care s-a încheiat, cu aproximativ 790 de milioane.

O vânzare mare este o schimbare pentru Buffett, care este în mod normal reticent la sectorul tehnologic, dar a ajuns să vadă Apple ca pe o companie de bunuri de larg consum, cu o putere mare de stabilire a preţurilor şi clienţi devotaţi.

Unii investitori şi-au exprimat însă îngrijorarea că Apple a consumat prea mult din portofoliul de investiţii al Berkshire. Dar vânzările îl lasă pe Buffett cu peste şase ori mai mult decât suma minimă de 30 de miliarde de dolari pe care s-a angajat să o păstreze.

La întâlnirea anuală a acţionarilor Berkshire, de sâmbătă, Buffett i-a asigurat pe acţionari că ”dacă nu se întâmplă ceva dramatic care schimbă cu adevărat alocarea capitalului, vom avea Apple ca cea mai mare investiţie a noastră”.

Buffett spune că nu-l deranjează să plătească taxe

El a mai spus că ”nu mă deranjează” extinderea rezervei de numerar, în lumina alternativelor de pe pieţele de acţiuni şi a conflictelor din întreaga lume, şi a spus că numerarul ar putea depăşi 200 de miliarde de dolari până la sfârşitul lunii iunie.
Vânzările Apple au dus la realizarea de către Berkshire a câştigurilor după impozitare de 11,2 miliarde de dolari în primujl trimestru, din vânzarea de investiţii. Buffett a susţinut că nu-l deranjează să plătească taxe.

Profitul operaţional din primul trimestru al Berkshire a crescut cu 39%, până la 11,22 miliarde dolari, sau aproximativ 7.807 dolari pe acţiune de clasă A, de la 8,07 miliarde dolari cu un an mai devreme.

”Berkshire continuă să beneficieze de randamente atractive ale investiţiilor pe termen scurt şi de solduri mari de numerar”, a declarat analistul Edward Jones, James Shanahan, într-o notă de cercetare.

Profitul net a scăzut cu 64%, până la 12,7 miliarde de dolari, sau 8.838 de dolari pe acţiune, de la 35,5 miliarde de dolari cu un an mai devreme, când Berkshire avea câştiguri nerealizate mari din acţiunile sale.

O regulă de contabilitate cere ca Berkshire să raporteze acele câştiguri împreună cu rezultatele sale financiare. Buffett îi îndeamnă pe investitori să ignore volatilitatea rezultată.

De asemenea, Berkshire a răscumpărat 2,6 miliarde de dolari din propriile acţiuni în primul trimestru şi o sumă mică în primele trei săptămâni din aprilie.

Accident tragic la Edineț! Un bărbat se zbate între viață și moarte
Articolul anterior
Cum să prepari oul poșat, dar și beneficiile sale asupra organismului
Articolul următor