5 exerciții care te scapă de kilogramele acumulate în vacanță!

IMG_8332 copy ok - Copy
Irina Guzun,
instructor Unica Sport

Ai fost în vacanță, ai călătorit și n-ai numărat caloriile? E timpul să dai jos kilogramele în plus acumulate în timpul verii și să-ți tonifiezi mușchii. O poți face alături de instructorul Unica Sport, Irina Guzun!

separator
Brațe și coapse frumoase

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate.  Ține într-o mână o ganteră, iar în cealaltă mână și la picior, pe diagonală, un elastic. În continuare, concomitent flexează piciorul, ridică brațul cu gantera paralel solului, iar cu celălalt braț extinde elasticul.  Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori într-o direcție și de 20 de ori în cealaltă direcție.

1


Brațe și coapse ferme

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate și cu brațele sus, deasupra capului. Ține în mâini câte o ganteră. În continuare, răsucește corpul în lateral, apoi realizează o fandare și flexează brațele după cap. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori într-o direcție și de 20 de ori în cealaltă direcție.

2


Talie și coapse reliefate

Începe exercițiul realizând o semigenofleziune, cu brațele extinzând un elastic la nivelul bustului. În continuare, ridică-te și concomitent flexează un picior și du un braț în spate astfel încât să atingi talpa piciorului cu brațul. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori într-o direcție și de 20 de ori în cealaltă direcție.

3


Spate și coapse tonifiate

Începe exercițiul în poziție patrupedă, cu un braț și un picior extins paralel solului, pe diagonală. Ține în mână o ganteră. În continuare, du brațul și piciorul lateral. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un braț și un picior, apoi schimbă poziția și mai realizează 20 de repetări.

4


Ținută perfectă

Începe exercițiul în poziția plank (scândura). În continuare, ridică un picior, apoi flexează-l lateral, ridică-l din nou și revino, prin punct, la poziția inițială. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt picior.

5

alte Articole interesante