Compania „Moldova Zahăr” încheie cu un gest de binefacere campania socială „Dulce dai, dulce ai” lansată de zahărul „Moș Zaharia”. Aceasta a oferit cadou Grădiniței Nr. 1 din or. Cupcini utilaj modern pentru bucătăria instituției, de asemenea a îndulcit copii cu fructe și dulciuri.
Campania a luat sfârșit, însă Moș Zaharia vă îndeamnă să nu uitați câtă bucurie aduce un gest frumos și să conținuați să dăruiți bine. Și da, moldovenii au suflet dulce.
Zahărul „Moș Zaharia” este un produs al ICS “Moldova-Zahăr” SRL, confecționat din sfeclă de zahăr cultivată în Moldova.
Compania a fost achiziționată în mai 2011 de “Krajowa Spółka Cukrowa” S.A. – Asociația poloneză a producătorilor de zahăr. Compania nu doar că a reușit să revitalizeze fabrica practic distrusă, ci și să modernizeze cele mai bune tradiții moldovenești de producere a zahărului.
Amintim că campania a avut ca scop îndemnarea oamenilor de a dărui mai mult bine. Moș Zaharia și-a invitat nepoții să îndulcească sufletele moldovenilor cu o faptă bună, fie aceasta o surpriză pentru cei dragi, ajutorarea unui nevoiaș sau oricare alt gest frumos.
Campaniei i s-au alăturat sute de oameni.
Tînărul Nicolae Apostu, de exemplu, a venit cu ideea de a încălzi oamenii străzii cu un ceai fierbite, o idee molipsitoare care a fost preluată de alți prieteni de-ai lui Nicolae.