Celebrul brand ,,Adidas” a dat în judecată un butic din Piața Centrală

Compania The adidas International Marketing B.V. a acționat în judecată proprietara unui butic din piața centrală, pe motiv, că cea din urmă a încălcat drepturile exclusive asupra mărcilor companiei Adidas. Compania a cerut instanței să-i interzică pârâtei interzicerea folosirii neautorizate prin acte de comerţ ( import/export, distribuţie şi orice alt act comercial) a mărfurilor cu mărcile The adidas International Marketing B.V..

separator

De asemenea, ADIDAS a solicitat ca instanța să oblige pârâta de a distruge pe cont propriu produsele aflate în buticul din piaţa centrală administrat de pârâtă, să achite despăgubiri materiale în mărime de 110 000 lei şi morale în mărime de 110 000 lei. Totodată, pârâta să fie obligată să publice în presă, pe cont propriu, dispozitivul hotărârii judecătoreşti, în două publicaţii de circulaţie naţională; să achite suma de 2 500 lei pentru întocmirea procesului-verbal de constatarea faptelor şi stărilor de fapt și obligarea pârâtei la plata onorariului de avocat în cuantum de 25 000 lei.

În motivarea cererii The adidas International Marketing B.V. a indicat că pârâta a organizat comerţul cu amănuntul a articolelor de îmbrăcăminte sport care poartă mărcile companiei reclamante, însă ultima nu a încheiat nici un contract de distribuţie cu produsele ce poartă mărcile ADIDAS.

Prima instanță, Judecătoria Chișinău a decis la 22 februarie 2017, printr-o hotărâre că acțiunea înaintată de The adidas International Marketing B.V. a fost respinsă ca neîntemeiată. The adidas International Marketing B.V. a declarat apel împotriva hotărârii instanței de fond, la data de 01 martie 2017, solicitând casarea hotărârii instanței de fond și emiterea unei decizii prin care acțiunea înaintată să fie admisă integral.

Curtea de Apel Chișinău nu a dat curs cererii de apel, pentru că The adidas International Marketing B.V. nu a prezentat apelul motivat.

sursa: www.tv8.md

Mame și fiice celebre care au purtat aceeași rochie, chiar și la 25 de ani distanță. Cât de frumoase sunt fiicele divelor

Mamele lasă, ușor, ușor, locul fiicelor în showbiz! Fiicele starurilor de la Hollywood sunt recunoscătoare mamelor lor și adesea încearcă să le copieze.

De exemplu, cel mai aperciat supermodel al anilor 90, Cindy Crawford, a deschis calea fiicei sale, Kaia, în lumea modellingului. Cu doi părinți celebri, legende la Hollywood, este de înțeles că și fiica lui Michael Douglas și a lui Catherine Zeta Jones, Carys, vrea să le calce pe urme. Și exemplele pot continua, scrie protv.ro.

Multe tinere au apărut la diverse evenimente în rochii emblematice purtate, în trecut, de mamele lor pe covorul roșu.

Cel mai recent exemplu în acest sens este Carys Douglas, care, de ziua ei, la împlinirea a 21 de ani, a îmbrăcat o rochie roz cu care Catherine Zeta Jones a făcut furori în 1999, la MTV Movie Awards.

Tot de ziua ei, la împlinirea a 18 ani, și Kaia Gerber a adus un omagiu mamei sale, Cindy Crawford, purtând o copie a celebrei rochii Versace, cu care și-a făcut apariția în 1992 la MTV VMA.

Rochiile de Oscar ale Angelinei Jolie și ale lui Gwyneth Patrow au fost și ele „reciclate” de către fetele lor.

Și Salma Hayek și-a îmbrăcat fiica, anul trecut, la Vanity Fair Oscar party într-o rochie roșie cu umerii goi, purtată de ea în 1997.

Una dintre cele mai înalte femei din lume a murit la 77 de ani. Avea o înălțime de 224,8 cm

Maria Feliciana dos Santos, una dintre cele mai înalte femei din lume, a murit la vârsta de 77 de ani. Pe când avea peste 20 de ani, ea măsura 224,8 centimetri înălțime, însă a mai scăzut odată cu înaintarea în vârstă, scrie stirileprotv.ro.

Maria Feliciana, fostă cântăreață și jucătoare de baschet, a murit sâmbătă, într-un spital privat din Brazilia.

Timp de mai mulți ani, ea a deținut recordul de cea mai înaltă femeie.

În prezent, Rumeysa Gelgi, din Turcia, este cea mai înaltă femeie din lume, măsurând 2,15cm înălțime, scrie The Sun.

Câțiva chinezi au introdus pe piața europeană 500 de mii de monede de 2 euro contrafăcute

Poliția spaniolă a destructurat o rețea formată din cetățeni chinezi, care a introdus pe piața europeană aproximativ 500 de mii de monede de 2 Euro, contrafăcute.

Cele aproape jumătate de milion de monede au fost fabricate într-un atelier din Toledo, de un grup de zece cetățeni chinezi, scrie Biziday.

Poliția spaniolă i-a identificat cu ajutorul Europol, pentru că monedele au fost plasate treptat, în mai multe țări europene, dar investigația a durat șase ani. Poliția spaniolă a descris căutarea falsificatorilor de monede ca fiind “extrem de dificilă și de lungă, nu numai din cauza naturii secrete a organizației ci, de asemenea, a dificultății de a putea urmări o pistă, ceea ce este caracteristic în cazurile în care monedele sunt falsificate”.

Dacă bancnotele false sunt relativ ușor de identificat, având anumite marcaje ce nu pot fi replicate de falsificatori, în cazul monedelor dificultatea crește. În cazul Euro, există un test unic, care poate fi realizat cu un dispozitiv certificat de detectare a monedelor contrafăcute, însă specialiștii de la Banca Federală a Germaniei sfătuiesc oamenii să fie atenți la anumite aspecte ale monedelor Euro.

“Pe o monedă reală, imaginea imprimată iese în evidență comparativ cu restul suprafeței monedei, iar toate contururile pot fi văzute clar. În schimb, imaginea de pe monedele contrafăcute este adesea slab imprimată, iar suprafața poate conține pete, linii sau crestături” precizează Bundesbank.

De asemenea, din motive de securitate, dar și pentru ca persoanele nevăzătoare să poată distinge mai ușor monedele între ele, “marginea monedei are o crestătură caracteristică. Simbolurile imprimate pe marginea monedelor false sunt adesea nedefinite și acoperite de crestături. În comparație, pe monedele reale de 2 euro, simbolurile pot fi clar identificate; distanța dintre acestea și cuvintele de pe marginea monedelor diferă, de asemenea, atunci când se compară monedele false cu cele reale”.

Mai important, monedele Euro reale pot fi detectate ușor cu ajutorul unui magnet. Deși sunt realizate dintr-un aliaj neferos, secțiunea din mijloc a monedelor de 1 și de 2 euro este ușor magnetizată. “Aceasta înseamnă că monedele sunt atrase ușor de un magnet, dar nu se lipesc de acesta și vor cădea dacă magnetul este scuturat ușor”, se mai arată în ghidul de detectare al monedelor false.

Căsătoria între persoane de același sex, recunoscută în Austria
Articolul anterior
Rețeta celor mai bune turte țărănești la tigaie!!!
Articolul următor