Populara prezentare anuală de modă la Victoria’s Secret, ce include supermodele ce prezintă sutiene încrustate cu bijuterii și aripi de înger, va reveni în acest sezon de toamnă, după o pauză de aproape șase ani.
Retailerul de lenjerie intimă (VSCO.N), deschide o nouă filă, anunțată într-o postare pe Instagram miercuri că va readuce spectacolul pe podium fără a specifica o dată certă și a sugerat câteva modificări ale formatului evenimentului.
Spectacolul, cunoscut pentru scenele extravagante, costumele complicate și sutienele evaluate la milioane de dolari, a văzut unele dintre cele mai mari modele precum Adriana Lima, Naomi Campbell, Bella Hadid care au defilat pe podium, alături de spectacole muzicale ale unor artiști precum Rihanna, Taylor Swift sau Justin Bieber.
„Prezentarea de modă Victoria’s Secret din 2024 va oferi exact ceea ce au cerut clienții noștri – glamour, podium, modă, distracție, aripi, divertisment – totul printr-o lentilă puternică și modernă ce reflectă cine suntem astăzi”, a declarat compania pentru Reuters.
În 2019, retailerul, care era o subsidiară a companiei-mamă L Brands, a anulat spectacolul spunând că este „important ca marketingul Victoria’s Secret să evolueze”. La acea vreme, L Brands se lupta cu o serie de probleme, inclusiv scăderea vânzărilor pentru lenjeria sa scumpă, presiunea investitorilor activiști și criticile tot mai mari aduse unei imagini de marcă învechite și lenjeriei care nu includea toate tipurile de corpuri.
În 2021, L Brands s-a împărțit în două unități publice – Bath & Body Works (BBWI.N) ce a deschis o nouă filă și Victoria’s Secret. Vânzările la retailerul de lenjerie au continuat să scadă.
După ce a oprit spectacolul, în noiembrie 2019, Victoria’s Secret a dezvăluit anul trecut un documentar numit „Victoria’s Secret World Tour” pe Amazon Prime.
Prima prezentare de modă Victoria’s Secret a avut loc la New York City Plaza Hotel în 1995.