În Moldova a fost lansată pe data de 1 august Săptămâna Mondială de promovare a Alăptării. Lorena Bogza a fost aleasă de UNICEF să fie fața campaniei de promovare a alăptării.
Multe comentarii frumoase i-au fost adresate, dar au fost și unele mame care s-au revoltat pe rețelele de socializare.
Ionela Hadârcă: ”Posterele cu femei perfecte, machiate perfect, care-și privesc bebelușii dormind la sân nu motivează nicio branză. Invers, ele demotivează cele 90% femei normale, care n-au timp nici să se spele pe dinți primele 3-4 luni după naștere… În locul posterului duios ar fi minunat să fie plătiți consultanți profesioniști, care pot fi sunați la orice oră de zi sau noapte…”
Adry Ana: ”Pe lângă problema perfecțiunii, care este mai mult decât iritantă și nu are nicio legatură cu realitatea (acest glamour în orice chestie, mă depășește pur și simplu. Cum să se identifice femeia de rând, care trebuie să facă și mâncare și curat până când vine bărbatul acasă, cu imaginea idilică a Lorenei??? E deprimant și stima de sine e înecată la prima oglindă în care te uiți.) …”
Maria Calughin: ” Aha, exact…Nici dacă îi dai lapte din biberon nu prea poți arăta ca femeile din spot. Eu am avut două sarcini una după alta. Nu mă regăsesc în spălatu pe dinți, făcându-mi lucrări destul de costisitoare, am grija de ei ( Mi-au căzut 3 dinți în timpul sarcinii)…. Sunt o mamă normală, ca 90% din mame. Și da, când mă uitam la unele cu bone pe lângă ele, aranjate și perfecte, fără pic de kg în plus și cu manichiura perfectă, și când vedeam spoturi cu mame ca pe cartincă, mă consideram cea mai urâtă și neatragătoare femeie din lume.”
Vezi toate comentariile aici