Medic genetician vestit: ,,Alimentele vindecă 66% din boli!”. Află rețeta sa de longevitate

Despre proprietățile miraculoase de vindecare ale alimentelor vorbim mereu. Alimentele sănătoase ne feresc de o mulțime de boli, ceea ce alegem să mâncăm, în mod direct, ne influențează starea de sănătate a organismului. Un cunoscut medic genetician afirmă că 66% din boli pot fi vindecate prin dietă.

separator
mmbb

Profesorul Hristo Memerski, genetician și medic bulgar, autor al unei serii de cărți despre puterea de vindecare a alimentelor, susține seminare în toată lumea. Medicul și-a prezentat cursurile în peste 200 de universități din 63 de țări.

Profesorul afirmă că oamenii de unii singuri își bat viața în cuie, atunci când aleg incorect produsele alimentare pentru consum.

Despre îmbătrânire

,,Bătrânețea nu este o stare naturală. Potrivit multor oameni de știință, este o boala, iar noi, singuri o dezvoltăm, prin comportamentele noastre alimentare, nerezonabile. 70% dintre oameni mor, în lume, din cauza unei relații criminale pe care o au cu alimentația. Guta, diabetul, ulcerele digestive, infarctul miocardic, accidentul vascular cerebral, diferite tipuri de cancer sunt ,,măciucile” civilizației”.

mini-26Potrivit profesorului, e destul să respectăm câteva reguli simple, în ccea ce privește modul de alimentație, și putem amâna astfel apariția unei serii de boli grave. Un lucru foarte important – fără excese și de toate, dar câte putin!

,,Mai multe produse încetinesc îmbătrânirea organismului. Principalele dintre ele sunt legumele, fructele, iaurtul.

Iaurtul natural este alimentul cel mai bine digerabil. Acesta previne cancerul de stomac și de colon, oprește dezvoltarea osteoporozei”, spune specialistul.

Potrivit specialistului, cel mai eficient remediu de curățare și de pierdere în greutate se prepară foarte simplu:

,,La 500 g de iaurt, se adaugă 1 lingură de miere, 1 lingură de oțet de mere, 1 linguriță de scorțișoară și 40 de picături de 30% tinctură de propolis. Desertul poate fi o varietate de umpluturi sănătoase: se pot adăuga afine, nuci, banane, semințe.

Acest desert poate fi consumat la micul dejun sau la cină. Dacă mănânci 2 linguri la fiecare 2 ore, timp de 20 de zile, vei observa că talia ta devine mai subtire, părul mai strălucitor și corpul mai flexibil”.

Cele mai bune vitamine pentru frumusete se conțin într-o salată de morcovi și usturoi

Usturoiul este un antibacterian puternic. Propolisul are proprietăți similare. Aceasta ucide virusurile gripale, luptă cu gastrita, colita, disbacterioza, este un excelent remediu anticanceros și antiinflamator.

,,Este suficient să adaugi 20-30 picături de propolis în 50 ml de apă și să bei amestecul de 2 ori pe zi”, sugerează profesorul.

Pentru păr strălucitor, unghii tari și piele elastică:

,,Se amestecă într-un vas de sticlă părți egale de miere, nuci, caise, stafide, lămâie și se iau trei linguri pe zi din această compoziție păstrată la rece”.

Otrava din produsele alimentare

,,Există mai mult de 200 de substanțe chimice care determină alimentele să miroase ,,plăcut”. Se știe deja, că aceste substanțe, în formă concentrată, pot duce la moarte. Atunci când cumpărați produse, citiți cu atenție etichetele scrise cu text mic, pentru că anume acolo sunt menționate componentele nocive. Aditivii nitrat de sodiu și nitrit de sodiu sunt printre cele mai frecvenți ,,criminali” ai tinereței și sănătății. Aceștia se folosesc pentru a prelungi prospețimea cărnii și pentru a preveni botulismul în cazul produselor alimentare din conserve. Aceste substanțe abundă în cârnați, șuncă, crenvurști, conserve de pește, se folosesc la carne refrigerată și pește.

Prin conservanții foarte periculoși se regăsesc și butilatul de hidroxitoluen și hidroxianisolul butilat. Ei se folosesc pentru a preveni râncezirea uleiurilor pentru prăjitul chips-urilor. Se adaugă, de asemenea, la torturi, guma de mestecat, paste, pentru a prelungi starea de prospețime și termenul de valabilitate.

Nu mai puțin periculoase sunt sucurile ambalate. Acestea conțin chimicale care să împiedice precipitarea sucului de portocale și formarea de straturi, apă și concentrat. Cu toate acestea, acest ulei este toxic pentru oameni.

În plus, oamenii consumă de 5 ori mai mult zahăr decât ar fi necesar. Zahărul afectează inima, plămânii, rinichii și stomacul. Cei care suferă de hipertensiune arterială, nici măcar nu suspectează că principalul motiv pentru boala lor este sarea”, menționează profesorul, care a publicat rețeta sa de longevitate:

1. Nu consuma mai multe calorii decât ai nevoie.
2. Mănâncă un măr în fiecare zi.
3. Bea apă și extracte din plante.
4. Muncește în mod activ.
5. Fă duș în fiecare zi.
6. Dormi într-o cameră răcoroasă.
7. Nu renunța la sex.
8. În zilele de odihnă, mergi pe jos sau fă plimbări de 10-15 km cu bicicleta.

Dieta cu care poți slăbi până la 25 de kilograme. Nu exclude niciun aliment și are o singură regulă

Dieta Rina, numită și dieta de 90 de zile, este un plan de alimentaţie care vă ajută să slăbiţi între 18 şi 25 kg în trei luni, ceea ce înseamnă o scădere de 1,5-1,8 kilograme pe săptămână.

Chiar dacă este greu de crezut, aveţi voie să mâncaţi orice, atât timp cât respectați o regulă importantă: NU combinați grupele de alimente, în aceeși zi.

Regulile dietei

–          Alimentele sunt împărţite în patru grupe de bază, în funcţie de substanţele nutritive pe care le furnizează organismului. Astfel, aveţi patru tipuri de zile de dietă din punct de vedere al combinării alimentelor, care se repetă pe parcursul celor trei luni

–          Zilele sunt denumite astfel (proteine, amidonuri, carbohidraţi şi fructe) nu pentru că o zi întreagă trebuie să mâncaţi doar acele alimente, ci datorită principalului ingredient din cadrul meselor

–          Un alt aspect important al acestui regim este şi faptul că în trei din cele 90 de zile, şi anume în zilele 29, 58 şi 87, după ziua de fructe, trebuie să se consume doar apă. În caz că vi se face foame şi credeţi că nu o să vă abţineţi de la ronţăit, puteţi să vă preparaţi o supă uşoară de legume sau să beţi suc de fructe sau de legume proaspete.

– nu vă înfometaţi, ci mâncaţi patru până la cinci mese pe zi;

– nu este indicat să omiteţi nimic din meniu, deoarece fiecare aliment îşi are rolul său, şi dacă nu le consumaţi pot apărea carenţe;

– în zilele de proteine, între masa de prânz şi cină trebuie să treacă patru ore, în zilele de carbohidraţi trei ore, iar în cele de vitamine două ore;

– după cele 90 de zile de dietă puteţi mânca normal, dar pentru încă 90 de zile la micul dejun trebuie să consumaţi doar fructe. Dacă în acest interval de după dietă mai slăbiţi încă 3 kilograme, înseamnă că schimbarea a avut loc în organism.

–          În această dietă este foarte important să respectaţi un anumit program de masă, astfel încât organismul să poată funcţiona şi să se refacă la capacitatea sa maximă. Acest program constă în trei perioade zilnice.

–          Perioada de purificare este între ora 4:00 până la ora 12:00. În acest interval trebuie să mâncaţi fructe şi legume proaspete din două în două ore.

–          Perioada de ingestie ţine de la ora 12:00, când are loc prânzul, până la ora 20:00. Înainte de această ultimă oră trebuie să luaţi cina. Nu contează atât de mult cantitatea de alimente ingerată, cât aspectele legate de combinarea acestora şi de intervalul dintre mese.

–          Ultima perioadă este cea de digestie, între orele 20:00 şi 4:00, în care nu trebuie să consumaţi nimic.

Dieta Rina

 Exemple de meniu

În fiecare zi a dietei veţi consuma mere, pere, piersici, pepene, banane, fructe uscate sau legume proaspete la micul dejun. Dacă vă săturaţi de fructe în stare solidă, le puteţi înlocui cu un pahar cu suc proaspăt preparat din fructele sau din legumele preferate, neîndulcit.

Ziua 1: Proteine

Prânz: Carne fiartă sau friptă: trei felii (200 g). O puteţi înlocui cu trei ouă fierte sau cu diferite feluri de brânzeturi. Alături de carne sau de lactate aveţi voie o felie de pâine şi o salată oricât de mare doriţi, condimentată cu sare, piper sau verdeţuri, dar fără ulei. La două ore după prânz trebuie să consumaţi 200 ml de supă fără tăiţei sau orice fel de paste făinoase.

Cină: Trebuie să consumaţi jumătate din ceea ce aţi mâncat la prânz, dar fără supă şi pâine.

Lactatele se pot consuma doar în această zi.

Ziua 2: Amidon

Prânz: După micul dejun cu fructe, consumaţi la prânz orice fel de legume (fasole, mazăre, linte, morcovi, cartofi şi altele) fierte la abur sau înăbuşite, condimentate cu sos de roşii, cu ketchup sau cu verdeţuri. Alăturaţi legumelor şi o felie de pâine şi o salată mare.

Cină: Consumaţi aceleaşi legume ca şi la prânz, dar în cantităţi mai mici.

Ziua 3: Carbohidraţi

Prânz: Paste fierte cu condimente şi sos simplu de roşii sau aluat de pizza cu ketchup, bulion sau roşii, fără caşcaval sau carne.

Cină: O felie mică de tort/prăjitură, câteva felii de cozonac ori trei cupe cu îngheţată. Puteți consuma, în plus, o felie de ciocolată de menaj.

Ziua 4: Fructe

Prânz: Aceasta este ziua în care trebuie să consumaţi orice fel de fructe şi în orice cantitate, la micul dejun, prânz şi cină.

După cele patru zile de regim repetaţi totul respectând ordinea indicată. Alternaţi zilele după cum este precizat mai sus, nu săriţi peste nicio masă, nu le schimbaţi ordinea şi nu uitaţi de ziua cu apă.

sursa: doctorulzilei.ro

Mirosul corpului depinde de ceea ce mâncăm

Intotdeauna oamenii au dorit sa aiba un miros placut al corpului. Pentru aceasta totusi nu este suficient ca ei doar sa se spele frecvent si sa foloseasca diferite produse cosmetice. Desigur ca igiena este deosebit de importanta, la fel si parfumurile insa trebuie spus ca mirosul corpului nostru depine foarte mult de ceea ce mancam fiecare dintre noi. Tinand cont de acest aspect am putea spune ca prin alegerea cu atentie a alimentatiei am putea oferi organismului un miros mai placut.

Cel mai mult ne afecteaza produsele din carne. Dupa cum se spune – suntem ceea ce mancam. Consumul de carne nu ne poate oferi un miros bun. La fel si grasimile saturate (pielea de pasare, smantana, sunca, laptele, margarina, sunca) dar si carbohidratii (pastele, cartofii, bauturile dulci racoritoare, dulciurile) influenteaza mirosul corpului, scrie adevărul.ro.

In urma unor studii specialistii au ajuns la concluzia ca alimentatia ideala pentru a oferi corpului un miros placut este cea bogata in fibre. Ar trebui sa se consume cereale integrale, legume, fructe, produse pa baza de soia, ierburi aromatice, nuci si altele.

Mirosul corpului depinde si de varsta fiecarei persoane in parte. De exemplu femeile tinere sunt avantajate din acest punct de vedere. Cercetatorii japonezi au constatat ca la persoanele in varsta substantele chimice care apar ca urmare a colapsului de acizi grasi incep sa se dezvolte in corp si accentueaza mirosul neplacut al corpului.

De asemenea, alimentele au un impact foarte mare si asupra mirosului care vine din gura noastra. Mirosul din gura tine atat timp cat si alimentele ingerate se elimina din organism. Daca se consuma de exemplu mancaruri picante, usturoi sau ceapa – aceste produse se elibereaza in sange si prin transpiratie schimba mirosul corpului foarte mult. Astfel de produse care contin compusi de sulf fac respiratia urat mirositoate. Alte produse care afecteaza mirosul corpului si care par la prima vedere inofensive sunt iaurtul, branza si laptele, prin continutul de proteine.

Respiratia este afectata si de consumul de cafea, pentru ca in mediul ei acid bacteriile se inmultesc rapid si astfel respiratia devine neplacuta. La fel si guma de mestecat cu zahar, dulciurile si bomboanele au cam acelasi efect, pentru ca bacteriile se hranesc cu zahar. Alcoolul este un alt factor care provoaca mirosul neplacut al corpului.

Pentru a avea o respiratie proaspata trebuie sa se bea opt pahare de apa pe zi, sau ceai, sa se manance alimente care contin multa apa: struguri, castraveti, capsuni, morcovi, mere, sucuri naturale de fructe, pepene verde, si altele.

Dupa orice activitate fizica in urma careia s-a depus un efor fizic si s-a transpirat este indicat sa se faca baie sau dus si sa se foloseasca gel de dus sau sapun antibacterian. Apoi se foloseste un deodorant antiperspirant. In anumite parti ale corpului – gat, axile – in care se transpira abundent se poate utiliza si pudra de talc pentru a mentine pielea uscata.

Un alt aspect important de care trebuie tinut cont este imbracamintea. Mirosul corpului se raspandeste mai bine in jur daca se poarta imbracaminte sintetica, de aceea trebuie aleasa cea din fibre naturale, bumbac sau in.

Cand este foarte cald pentru a se evita transpiratia abundenta trebuie sa se stea mai mult la racoare, in spatii la umbra, cu ventilator sau aer conditinat, se se poarte imbracaminte larga din materiale din fibre naturale, sa se faca dus in fiecare zi, sa se schimbe hainele si lenjeria foarte des. Cand problema este grava si nu se poate face fata prin aceste metode, trebuie sa se apeleze la un medic dermatolog.

Cel mai ieftin pește! Seamănă la gust cu somonul și e mai sănătos

Nutriționiștii au declarat că există un anumit tip de pește foarte ieftin, dar extrem de sănătos. Acesta seamănă la gust cu somonul și se gătește foarte ușor.

Există un pește ieftin care seamănă cu somonul și care are o mulțime de beneficii pentru sănătate. Macrou, hering, hamsii, ton, chefal, sardine, conțin acizii grași omega-3 benefici. Nutriționiștii vă recomandă să cumpărați pește proaspăt și să îl gătiți corespunzător. Coacerea este cea mai bună metodă de gătit. Conservele de pește conțin și multe substanțe utile, a spus cardiologului rus dr. Olga Golubeva.

„Se consideră că pentru un adult este suficient să mănânce astfel de alimente de două ori pe săptămână pentru a compensa deficiența nutrițională”, spune dr. Olga Golubeva, „Remarc că nu trebuie să neglijați adăugarea de ulei sau ulei vegetal la preparatele din pește.

Acest tip de pește este ieftin și sănătos

Omega-3 se absoarbe mai bine din pește dacă adaugi ulei. Pancreasul va elibera enzime care vor ajuta organismul să nu rateze substanțele valoroase. Codul, deși nu este uleios, conține și omega-3, așa că puteți adăuga ulei sau ulei vegetal. Acesta este la fel de sănătos ca somonul. El este o sursă excelentă de fosfor, niacină și vitamina B-12. O porție gătită de 3 uncii conține între 15 și 20 de grame de proteine.

„Grăsimea naturală echilibrată, de înaltă calitate, în cantități rezonabile, va asigura sațietatea. Vei mânca mai puțini carbohidrați simpli și, în același timp, vei evita rezistența la insulină, colesterolul crescut și problemele vasculare”, spune expertul.

Peștele pe care trebuie să-l mâncăm cu moderație

Medicul a mai spus că femeile gravide trebuie să evite peștele bogat în metilmercur. Este indicat ca acestea să mănâncă acest tip de pește doar de două ori pe săptămână. El le-a recomandat somon, hering, sardine și păstrăv. Conțin mai puțin metilmercur, potrivit Doctorulzilei.

Asociația Americană a Inimii (AHA) recomandă consumul de pește de cel puțin 2 ori pe săptămână, în special pește gras, precum somonul, păstrăvul de lac, sardinele și tonul albacore, care este bogat în omega-3.

Codul este denumirea comună pentru genul de pește demersal Gadus. Codul este, de asemenea, folosit ca denumirie pentru o serie de alte specii de pești.

Codul – cum arată și unde se găsește  Cele mai comune două specii de cod sunt codul Atlantic, care trăiește în apele mai reci și regiunile adânci ale mării din Atlanticul de Nord și codul Pacific, care se găsește atât în ​​regiunile estice, cât și în cele vestice din nordul Pacific. Codul este popular ca aliment și are o aromă blândă și o carne albă densă, cu textură ca de fulgi.  Ficatul de cod este procesat pentru a produce ulei de ficat de cod, o sursă importantă de vitamina A, vitamina D, vitamina E și acizi grași omega-3 (EPA și DHA). 

În Regatul Unit, codul Atlantic este unul dintre cele mai comune preparate, fiind servit pane alături de cartofi prăjiți. Cum arată codul Codul din genul Gadus are trei dorsale rotunjite și două aripioare anale. Aripioarele pelvine sunt mici, cu prima rază extinsă și sunt așezate sub capacul branhial (adică regiunea gâtului), în fața aripioarelor pectorale.  Maxilarul superior se extinde peste maxilarul inferior, care are o bărbie bine dezvoltată. Ochii sunt de dimensiuni medii, aproximativ la fel ca lungimea bărbii.  Codul are o linie laterală albă distinctă care trece de la fanta branhială deasupra aripioarei pectorale, până la baza aripioarelor caudale sau cozii. 

Cum se gătește codul 

Codul este un pește fraged, oceanic, care cel mai adesea vine congelat. Dacă totuși reușești să îl cumperi proaspăt, ar trebui să îl tratezi cu mare grijă termic.  El nu poate fi prăjit pentru că se va sfărâma în multe bucățele. În schimb, fileurile pot fi puse la cuptor sau pot fi gătite la aburi. 

Desigur, există și opțiunea de a le face pane și a le prăji într-o baie de ulei, însă această variantă e mai potrivită pentru codul congelat. De regulă, dacă iei cod congelator va trebui să îl dezgheți, apoi să îl tai în bucățele. Îl stropești cu puțină zeamă de lămâie pentru a scăpa de mirosul specific a apei sărate.  Poți să îl gătești la aburi sau la cuptor în foaie de copt sigilată. De asemenea, îl poți poșa în lapte sau un amestec de lapte și smântâna pentru a se infuza cu cremozitatea lichidului și aromele din el.

10 trucuri care te ajută să faci cea mai bună friptură
Articolul anterior
Un bucătar din România a inventat parfumul comestibil, folosit la mâncărurile dulci, dar şi pentru corp
Articolul următor