Un consumator acuză cumpărarea de pește alterat de la un magazin din Capitală. Acesta spune că nu a putut consuma produsul deoarece avea un miros înțepător, necorespunzător.
„Am avut astăzi o situație foarte neplăcuta, si as dori sa o împart cu voi! Așadar, astazi 17.03.2017,ora 21:20, am intrat in IMC Market, Mircea cel Batrin 12/2, sa fac ceva cumpăraturi, ma apropii de vitrina cu Peștele Sărat, aveam pofta de fileu de somon in ulei, si o intreb pe Dna vinzatoare daca e proaspăt… La care Dna cu cea mai sigura voce mi-a raspuns : -” Sigur ca este proaspăt”! Deci, ajung acasa si cind deschid sacoșa , un miros ca te da jos de pe picioare ! Iaca asa, am procurat peste împuțit! 😖Din pacate, trăiesc mai departe de Market si nu am avut posibilitatea sa le întorc Peștele „Proaspat”! Aveti grija oameni buni de voi si de sănătatea Dvoastra!”, a scris consumatorul indignat pe pagina sa de socializare.
sursa foto: Facebook/chisinau.fail
/* (c)AdOcean 2003-2017, promo.fish.Unica.md.All. InPage_Mobile */
ado.slave(' adoceanrosdcfepomos', {myMaster: 'CkunqTStlx7YoevtfueBX_vh. kxuKTu_pRhoaa8Sml..17' });