Sfaturi alimentare sănătoase ca să începi vara perfect

Sezonul cald aproape ca s-a instalat confortabil. Fii gata să îl întâmpini cum se cuvine! Cu rețete ușoare cu bunătăți de sezon, cu o piele pregătită de primul bronz de vară și cu o sănătate de fier. Iată ce sfaturi să urmezi ca să începi vara în forță.

separator

ulei-de-maslineProtejează-ți pielea cu ulei

Nu îți propunem să te ungi din cap până în picioare cu ulei de măsline, ci să consumi măcar o lingură pe zi din acest ingredient. Într-un studiu publicat în The Lancet Oncology se explică că uleiul de măsline conține acizi grași esențiali care ajută pielea să reziste în fața razelor UV, menținând-o hidratată.

consumul-de-mere-ajuta-la-slabitZicala cu un măr pe zi rămâne valabilă

Nu e a noastră, ci a americanilor, dar merită să o respectăm și să mâncăm un mar pe zi ca să ținem doctorul departe. Pe lângă vitamine, merele conțin și un antioxidant aflat în coaja multor soiuri de mere. Acesta oferă protecție împotriva razelor UVB, responsabile pentru arsuri solare și pentru riscul de cancer de piele pe care îl aduc.

fructeMănâncă mai multe fructe și legume

Ai auzit deja sfatul acesta de nenumărate ori. Noi îți mai dăm un motiv pentru a le include în dieta. Ajută la hidratare pentru că au în componență lor foarte multă apă.

6-tipuri-de-iaurt-pentru-diverse-afectiuni-1Treci pe iaurt

Nu orice fel de iaurt! Cel grecesc, în varianata cu puține grăsimi, ar fi alegerea ideală. Are de două ori mai multe proteine și jumătate din cantitatea de zahăr a unui iaurt obișnuit. Proteinele te vor ajuta să consumi mai puține calorii pe parcursul zilei și să-ți menții abdomenul plat.

ceai_verde_03_2cd1933856O cească de ceai verde

Ceaiul este bogat în antioxidanți care scad inflamațiile și protejează membrana celulară. Unele studii au arătat că ceaiul verde poate să reducă din efectele produse de arsurile solare.

C_p_unile---Fructele-Tinere_ii-Dulcea_a-S_n_t__ii-Răsfață-te cu căpșune

Nu numai că sunt delicioase, dar sunt și cele mai bune arme pentru o piele frumoasă. Căpșunele conțin vitamina C care poate acționa ca un colagen, păstrând elasticitatea pielii. Încarcă-te de energie și plăcere cu aceste fructe de vară.

legume_articl2Grătare mai ușoare

În loc să pui carne pe grătar, încearcă legumele făcute la grill. Vor fi un companion perfect lângă fripturi. Nu trebuie să te mai ocupi nici de salată sau dressing. Legumele pe grill vor avea nevoie doar de un strop de ulei de măsline ca să le scoată în evidență gustul.

femeie_care_bea_apa_d3c95bf6eeHidratează-te!

Când temperaturile trec de pargul caniculei este bine să te menții hidratată. Tot pielea îți va da semnalul că ai uitat să o hrănești cu apă.

gateste-fara-foc-5-retete-pentru-cinele-de-vara_1_size5Transformă bucataria într-un loc răcoros

Căldura de afară nu te îndeamnă deloc să gătești. Și uite așa ajungi să consumi mai mult gustări și să treci pe la fast-food. Nu e nevoie să ajungi la asta, dacă știi cum să gătești mâncare bună fără foc. Este mult mai sănătoasă și își păstrează nutrienții intacți.

Sursa

alte Articole interesante