Air Moldova a anulat noi zboruri. Consumatorii care au achitat pentru biletele de călătorie sunt anunțați că își pot revendica drepturile.

În contextul anulării unei serii de zboruri din data de 12 aprilie curent, de către Air Moldova, Autoritatea Aeronautică Civilă informează că monitorizează îndeaproape situația curentă a operatorului aerian și reiterează că pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pot apela Telefonul consumatorului – (022) 823583 sau își pot revendica drepturile accesând acest link: https://www.caa.md/protectia-consumatorului-pasi-de-urmat-in-cazul-anularii-sau-retinerii-unui-zbor
Autoritatea încurajează pasagerii care sunt blocați în aeroporturi să solicite asistență din partea operatorului aerian care are obligațiunea de a oferi pasagerilor cazare și hrană până la identificarea opțiunilor de rerutare spre destinația finală.
Vezi care sunt motivele anulării zborurilor https://www.caa.md/air-moldova-anunta-o-noua-serie-de-anulari-3-565.
În luna martie, Air Moldova și-a anulat mai multe curse.