Anna și Sergiu: „Ne dorim o familie mare și fericită! Și credem că știm exact cum să ajungem acolo”

Prima lor întâlnire a fost cu adevărat memorabilă – scântei în priviri, fluturi în stomac, conversație spumoasă și… un steak savuros. Acum, la câțiva ani distanță, lucrurile au rămas la fel de intense și aproape neschimbate, cu excepția ultimului ingredient. Anna Smolnițchi și Sergiu Ciorbă formează un cuplu de „invidiat”, însă atunci când îi cunoști descoperi că sunt atât de senini, fericiți și armonioși, încât nu ai putea să-i atingi nici cu invidie „albă”. Sunt admirați pentru succesele lor profesionale, pentru provocările peste care a trecut cu brio familia lor, dar și pentru stilul de viață sănătos, care, spun ei, este secretul stării de bine, al fericirii și al succesului.

separator

Ce au reușit?

  • Ea este o apreciată jurnalistă și prezentatoare de televiziune, el – un jurist de succes,
  • Anna, susținută de Sergiu, a purtat două sarcini dificile aproape consecutive și a născut doi copii perfect sănătoși într-un singur an,
  • Îngrijirea a doi bebeluși cu necesități diferite în același timp este o nouă provocare, căreia tânăra familie îi face față fără bone,
  • Își împart responsabilitățile în mod echitabil, iar timpul liber rămas este rezervat pentru călătorii memorabile și alte pasiuni ale celor doi îndrăgostiți,
  • Au decis să adopte un regim vegetarian și afirmă că asta le-a schimbat radical viața, spre foarte bine,
  • Gătesc din produse proaspete, în special vegetale, cumpărate din surse de încredere, prin metode care păstrează vitaminele și nutrienții, cu procesare minimă și – cel mai important – cu multă dragoste,
  • Se simt mai energizați și mai plini de viață ca niciodată și sunt convinși că este meritul stilului de viață sănătos, de aceea îl promovează și îi inspiră și pe alții să le urmeze exemplul,
  • Mii de cititori vizitează blogul Annei apostrof.md, unde ea își împărtășește experiența maternității, impresii de călătorie, dar și recomandări ce țin de alimentație, sănătate și frumusețe – scrise într-un stil proaspăt și cu o sinceritate debordantă.

Ce urmează?

Sunt convinși că au descoperit secretul armoniei fizice, psihice, spirituale și de cuplu, care se bazează pe principiile alimentației corecte. Cred că au o familie de succes, iar asta presupune multă-multă dragoste, mult respect reciproc și… mulți copii. De aceea marele lor vis este să își mărească familia în următorii ani, iar tuturor copiilor lor să le insufle aceleași valori și principiii sănătoase, în care ei și-au găsit fericirea.

Oamenii întreprinzători, care au curajul și tenacitatea necesare pentru a-și realiza ideile și nu se opresc până își văd visele împlinite, sunt în centrul noii campanii globale METRO, care îi susține pentru atingerea marilor și micilor succese.

Astfel METRO atrage atenția asupra eforturilor, reușitelor și obiectivelor de viitor ale clienților săi, cei care contribuie direct la creșterea economică a țării, la bunăstare și la dezvoltarea comunității. Pentru a-și reconfirma susținerea continuă față de partenerii săi – antreprenori mici și mijlocii, profesioniștii din industria alimentară și cea hotelieră, dar și familiile din întreaga țară – compania vine cu o promisiune: „Succesul tău este afacerea noastră”. Acesta este sloganul METRO Cash & Carry, utilizat la nivel internațional, în toate țările în care este prezent inconfundabilul logo galben-albastru.

***

Dar tu ce ți-ai propus? Ia exemplu de la eroii campaniei – și tu îți poți realiza visele, deoarece ai un partener de încredere care îți promite: „Noi nu lucrăm pentru METRO, noi lucrăm pentru tine”! Iar dacă te inspiră oamenii fericiți și ai vrea să pui umărul la succesul lor, vino în echipa METRO! Suntem în căutarea oamenilor dornici să se alăture celor 600 de angajați care nu lucrează pentru METRO, dar pentru succes. Accesează https://www.metro.md/cariera pentru a găsi ofertele de muncă și află mai multe despre beneficiile de care te poți bucura.

Ce s-a decis în cazul mega-orașului demn de SF care va costa un trilion de euro. Lucrările au început deja de câțiva ani. FOTO

Proiectul ”NEOM” pe care Arabia Saudită voia să îl termine până în 2030, nu va mai fi gata în timp util, scrie digitalsport.ro

Mega-orașul în care se va investi circa un trilion de euro va avea o infrastructură unică în lume, denumită „Linia” – marginile sale vor fi formate dintr-un lanț de zgârie-nori, de peste 100 de kilometri lungime!

Lucrările au început deja de câțiva ani, dar recent arabii și-au dat seama că proiectul lor este, așa cum credeau mulți, prea ambițios. „Linia” este imposibil de terminat în cei aproape cinci ani rămași, din cauza situației economice a țării. 

Mai exact, pentru anul 2024 se estimează un deficit la buget de peste 21 miliarde de euro, iar liderii statului au redus masiv cheltuielile pentru „NEOM” și vor păstra această măsură timp de câțiva ani, până când țara va fi din nou pe plus. 

Astfel, din cei 100 de kilometri propuși, abia 2,5 vor fi finalizați până în 2030, iar din populația de 1,5 milioane pe care și-au propus-o arabii peste aproape cinci ani, noua estimare este de nici măcar 300.000 de locuitori. 

Spectaculos! Așa ar trebui să arate cele 15 superstadioane din NEOM construite special pentru Cupa Mondială 2034

Tot în „NEOM” ar urma să aibă loc Cupa Mondială 2034. Arabii sunt singurii care și-au depus candidatura, iar pe 11 decembrie FIFA ar urma să confirme oficial că turneul final va avea loc în Golf. 

O parte din investiția masivă o reprezintă construirea a 15 superstadioane, care vor avea design-uri nemaivăzute până acum, în spiritul orașului ultramodern. 

Oficiali din România vor discuta cu reprezentanți ai platformei TikTok la Bruxelles

Comisia Europeană va organiza o reuniune cu autorităţile române şi TikTok. Aplicaţia deţinută de chinezi este supusă unei presiuni tot mai mari pentru a explica modul în care a gestionat conţinutul politic înainte de votul din România, scrie POLITICO citat de digi24.ro.

Votul din primul tur de duminică l-a propulsat pe Călin Georgescu, ultranaţionalist şi pro-rus, către o victorie şocantă, în parte datorită popularităţii sale subite pe TikTok, notează sursa citată.

Bucureştiul a cerut Comisiei Europene să lanseze o investigaţie oficială asupra aplicaţiei, în conformitate cu normele blocului comunitar referitoare la reţelele sociale, iar un deputat european de top a cerut marţi ca directorul executiv al TikTok să se prezinte în faţa Parlamentului European pentru a răspunde la întrebări.

Într-o scrisoare văzută de POLITICO joi dimineaţă, TikTok – deţinut de gigantul tehnologic chinez ByteDance – a respins acuzaţiile că ar fi fost folosit pentru a influenţa alegerile din România.

„Până în prezent, nu am găsit nicio dovadă a unei operaţiuni de influenţă sub acoperire pe platforma noastră, în ultimele câteva săptămâni, pentru alegerile prezidenţiale în curs de desfăşurare din România, nici dovezi ale unei influenţe străine”, a declarat platforma în scrisoarea adresată autorităţilor române. Aceasta a adăugat că a „eliminat peste 150 de conturi de impostură” legate de Georgescu şi peste 650 de conturi legate de alţi candidaţi.

Purtătorul de cuvânt al Comisiei Europene, Thomas Regnier, a confirmat săptămâna aceasta că executivul UE a primit o solicitare de a deschide „o investigaţie oficială cu privire la rolul TikTok în alegerile din România”, în temeiul legii emblematice a UE privind social media, Digital Services Act. Masa rotundă între reprezentanţii Comisiei, autorităţile române şi oficialii TikTok este programată să aibă loc înainte de turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din 8 decembrie, a declarat Regnier, joi.

TikTok respinge acuzaţiile că ar fi jucat un rol nepotrivit în victoria lui Georgescu. Purtătorul de cuvânt Paolo Ganino a declarat că „relatările extrem de speculative cu privire la alegerile din România sunt inexacte şi înşelătoare”.

O țară europeană interzice rețelele sociale pentru tinerii sub 16 ani

Camera Reprezentanților din Parlamentul Australiei a adoptat un proiect de lege care interzice accesul pe rețelele sociale pentru persoanele sub 16 ani, o măsură care ar putea transforma Australia într-una dintre primele țări din lume cu o astfel de legislație. Proiectul, promovat de prim-ministrul Anthony Albanese, obligă platformele populare precum X (fost Twitter), TikTok, Facebook și Instagram să implementeze măsuri pentru a preveni accesul tinerilor sub vârsta de 16 ani, scrie voceabasarabiei.md.

Miercuri, proiectul a fost aprobat cu 102 voturi pentru și 13 împotrivă, iar acum va fi discutat și în Senat, unde va trebui să obțină și aprobarea finală. În cazul nerespectării noilor reglementări, companiile de tehnologie riscă amenzi semnificative, care pot ajunge până la 31 de milioane de euro. Conform proiectului, platformele vor avea un termen de un an pentru a implementa filtrele necesare pentru a respecta legislația.

Deși inițiativa a fost întâmpinată cu entuziasm de unele cercuri, a stârnit și critici din partea deținătorilor de platforme, care au semnalat „îngrijorări serioase” legate de „consecințele neprevăzute” ale acestei decizii rapide. Alte țări, precum Statele Unite (în statul Florida) și Spania, au adoptat măsuri similare, iar China impune deja restricții stricte privind utilizarea rețelelor sociale de către minorii sub 14 ani.

Vezi cum va circula transportul public în ziua meciului Moldova-Franța!
Articolul anterior
Kătălina Rusu și soțul ei își continuă vacanța de vis! Cuplul a ajuns în Jamaica
Articolul următor