Cum să excelezi în marketingul digital și să faci bani din online? Află cele mai utile idei, sfaturi și trucuri de la mentorii E-Hack, maratonul pe Digital Marketing organizat de Artcor

Marketingul digital este un domeniu al viitorului, mereu în creștere, bine plătit și foarte atractiv pentru tineri. Dacă și tu îți dorești să creezi conținut care vinde, să desfășori campanii online eficiente, să dezvolți un brand sau să te lansezi în online, poți învăța de la experți în domeniul marketingului digital din Moldova, România și Ucraina, invitați la hackathonul „E-Hack Digital Marketing”. Evenimentul s-a desfășurat online și a fost organizat de Centrul Industriilor Creative Artcor. Dacă nu ai reușit să urmărești sesiunile live ale profesioniștilor, ți-am pregătit o listă cu recomandări și linkuri spre prezentările de la eveniment, care te vor ajuta să avansezi în cariera ta digitală.

separator

Pentru a se poziționa în online, afacerile trebuie să se coacă la minte” și să înceapă de pe acum să investească în strategii de content marketing. Vadim Cușnir de la „Agenție Vie” din România a explicat ce trebuie să știe orice IMM despre marketingul digital și cum este posibil ca un business să acopere toate cuvintele-cheie din nucleul semantic al motoarelor de căutare și să obțină întâietate. Video complet AICI

O istorie bine spusă a unui produs/brand creează adepți și credibilitate, adică vinde. Olga Radu de la Agenția „Casa Imago” sugerează antreprenorilor să-și povestească istoria brandului, deoarece clienții sunt curioși să afle de unde își iau începuturile produsele care le provoacă interes. Cum să creezi o poveste în baza profilului clientului, află din VIDEO. Înainte de a-i prezenta o soluție pentru business, trebuie să-ți iei clientul „de mână” și să-l treci prin tot procesul de muncă, să-i pui la dispoziție toate formele de cunoaștere, dar și greșelile pe care le-ai comis în timpul creației. Eugen Boico de la Agenția Creativă „Publicis” a explicat de ce pitch-urile lansate cu scopul de a vinde sunt din start ratate, dar și cum o prezentare poate construi un parteneriat de încredere cu clientul. Video complet AICI

Când vrei să te menții pe piață și să construiești o relație de durată, nu poți să minți, pentru că mediul online nu iartă minciuna, iar internetul stochează tot. De la copywriterul Elena Știubei poți afla de ce este important ca în marketingul online să construim mesaje doar pe baza argumentelor persuasive, fără a apela la manipulări și falsuri. Video complet AICI

Oamenii au obosit de idealuri și viață perfectă, iar pentru o evoluție a pieței, afacerile trebuie să pună accent pe sinceritate. Anton Pahotin de la Agenția „Go Social” a povestit de ce onestitatea vinde cel mai bine, iar publicitatea emoțională capătă tot mai multă încredere în rândul consumatorilor. Video complet AICI.

Dacă un business va reuși să-și convingă clientul care a cumpărat odată un produs să revină și pentru a doua oară, peste o perioadă de timp nu se va mai concentra pe atragerea de clienți noi. Alexandr Canțler de la „DIEZ Digital Agency” din Ucraina recomandă adaptarea logicii de promovare a afacerii pe Instagram, Facebook și TikTok pentru a fideliza clienții, transformându-i în clienți permanenți. Video complet AICI.

Antreprenoriatul – motor de dezvoltare a industriilor creative

Hackathonul E-Hack Digital Marketing” a fost organizat de Artcor ca parte a componentei de antreprenoriat în industriile creative. Printre programele de antreprenoriat dezvoltate de Artcor se numără GoOnline, Bridge2Global Market, Yep!Moldova.

În primul an de la fondare, Artcor a fost gazda a 600 de oameni de afaceri și tineri care doresc o carieră în business, oferind în cadrul programelor de dezvoltare antreprenorială și a startup-urilor peste 150 de ore de mentorat, susținute de experți locali și internaționali. Pe de altă parte, în primele trei luni de implementare a programului GoOnline au fost digitalizate circa 60 de întreprinderi mici și mijlocii pentru care au fost dezvoltate instrumente de e-commerce.

„E-Hack Digital Marketing” parte a programului GoOnline este o inițiativă susținută de Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de USAID, Suedia și UK aid, Agenția de Investiții din Moldova și Proiectul „Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova” realizat de  HELVETAS Swiss Intercooperation.

Ce s-a decis în cazul mega-orașului demn de SF care va costa un trilion de euro. Lucrările au început deja de câțiva ani. FOTO

Proiectul ”NEOM” pe care Arabia Saudită voia să îl termine până în 2030, nu va mai fi gata în timp util, scrie digitalsport.ro

Mega-orașul în care se va investi circa un trilion de euro va avea o infrastructură unică în lume, denumită „Linia” – marginile sale vor fi formate dintr-un lanț de zgârie-nori, de peste 100 de kilometri lungime!

Lucrările au început deja de câțiva ani, dar recent arabii și-au dat seama că proiectul lor este, așa cum credeau mulți, prea ambițios. „Linia” este imposibil de terminat în cei aproape cinci ani rămași, din cauza situației economice a țării. 

Mai exact, pentru anul 2024 se estimează un deficit la buget de peste 21 miliarde de euro, iar liderii statului au redus masiv cheltuielile pentru „NEOM” și vor păstra această măsură timp de câțiva ani, până când țara va fi din nou pe plus. 

Astfel, din cei 100 de kilometri propuși, abia 2,5 vor fi finalizați până în 2030, iar din populația de 1,5 milioane pe care și-au propus-o arabii peste aproape cinci ani, noua estimare este de nici măcar 300.000 de locuitori. 

Spectaculos! Așa ar trebui să arate cele 15 superstadioane din NEOM construite special pentru Cupa Mondială 2034

Tot în „NEOM” ar urma să aibă loc Cupa Mondială 2034. Arabii sunt singurii care și-au depus candidatura, iar pe 11 decembrie FIFA ar urma să confirme oficial că turneul final va avea loc în Golf. 

O parte din investiția masivă o reprezintă construirea a 15 superstadioane, care vor avea design-uri nemaivăzute până acum, în spiritul orașului ultramodern. 

Oficiali din România vor discuta cu reprezentanți ai platformei TikTok la Bruxelles

Comisia Europeană va organiza o reuniune cu autorităţile române şi TikTok. Aplicaţia deţinută de chinezi este supusă unei presiuni tot mai mari pentru a explica modul în care a gestionat conţinutul politic înainte de votul din România, scrie POLITICO citat de digi24.ro.

Votul din primul tur de duminică l-a propulsat pe Călin Georgescu, ultranaţionalist şi pro-rus, către o victorie şocantă, în parte datorită popularităţii sale subite pe TikTok, notează sursa citată.

Bucureştiul a cerut Comisiei Europene să lanseze o investigaţie oficială asupra aplicaţiei, în conformitate cu normele blocului comunitar referitoare la reţelele sociale, iar un deputat european de top a cerut marţi ca directorul executiv al TikTok să se prezinte în faţa Parlamentului European pentru a răspunde la întrebări.

Într-o scrisoare văzută de POLITICO joi dimineaţă, TikTok – deţinut de gigantul tehnologic chinez ByteDance – a respins acuzaţiile că ar fi fost folosit pentru a influenţa alegerile din România.

„Până în prezent, nu am găsit nicio dovadă a unei operaţiuni de influenţă sub acoperire pe platforma noastră, în ultimele câteva săptămâni, pentru alegerile prezidenţiale în curs de desfăşurare din România, nici dovezi ale unei influenţe străine”, a declarat platforma în scrisoarea adresată autorităţilor române. Aceasta a adăugat că a „eliminat peste 150 de conturi de impostură” legate de Georgescu şi peste 650 de conturi legate de alţi candidaţi.

Purtătorul de cuvânt al Comisiei Europene, Thomas Regnier, a confirmat săptămâna aceasta că executivul UE a primit o solicitare de a deschide „o investigaţie oficială cu privire la rolul TikTok în alegerile din România”, în temeiul legii emblematice a UE privind social media, Digital Services Act. Masa rotundă între reprezentanţii Comisiei, autorităţile române şi oficialii TikTok este programată să aibă loc înainte de turul al doilea al alegerilor prezidenţiale din 8 decembrie, a declarat Regnier, joi.

TikTok respinge acuzaţiile că ar fi jucat un rol nepotrivit în victoria lui Georgescu. Purtătorul de cuvânt Paolo Ganino a declarat că „relatările extrem de speculative cu privire la alegerile din România sunt inexacte şi înşelătoare”.

O țară europeană interzice rețelele sociale pentru tinerii sub 16 ani

Camera Reprezentanților din Parlamentul Australiei a adoptat un proiect de lege care interzice accesul pe rețelele sociale pentru persoanele sub 16 ani, o măsură care ar putea transforma Australia într-una dintre primele țări din lume cu o astfel de legislație. Proiectul, promovat de prim-ministrul Anthony Albanese, obligă platformele populare precum X (fost Twitter), TikTok, Facebook și Instagram să implementeze măsuri pentru a preveni accesul tinerilor sub vârsta de 16 ani, scrie voceabasarabiei.md.

Miercuri, proiectul a fost aprobat cu 102 voturi pentru și 13 împotrivă, iar acum va fi discutat și în Senat, unde va trebui să obțină și aprobarea finală. În cazul nerespectării noilor reglementări, companiile de tehnologie riscă amenzi semnificative, care pot ajunge până la 31 de milioane de euro. Conform proiectului, platformele vor avea un termen de un an pentru a implementa filtrele necesare pentru a respecta legislația.

Deși inițiativa a fost întâmpinată cu entuziasm de unele cercuri, a stârnit și critici din partea deținătorilor de platforme, care au semnalat „îngrijorări serioase” legate de „consecințele neprevăzute” ale acestei decizii rapide. Alte țări, precum Statele Unite (în statul Florida) și Spania, au adoptat măsuri similare, iar China impune deja restricții stricte privind utilizarea rețelelor sociale de către minorii sub 14 ani.

Rețeaua Fidesco a lansat magazinul online cu livrare la domiciliu!
Articolul anterior
Rusia anunță că va aproba primul vaccin contra Covid-19, în mai puțin de două săptămâni
Articolul următor