De ce agenții de vânzări cu barbă au mai mulți clienți

Într-o lucrare publicată în august 2021 în Journal of Business Research, psihologul Sarah Mittal, specialist în comportamentul consumatorilor, a descoperit că părul facial al unui vânzător a crescut percepția oamenilor cu privire la expertiză și încredere – ceea ce înseamnă că aceștia sunt mai predispuși să cumpere un articol sau un serviciu, scrie alephnews.ro.

Când întâlnim pentru prima dată un vânzător, nu știm prea multe despre el, cu excepția modului în care arată, spune Dr. Mittal, „așa că folosim imediat indicii vizuale pentru a evalua dacă credem că știe ce face… și dacă ar trebui să avem încredere în el”, potrivit Wall Street Journal.

Îi place să se gândească la aceasta ca la o „verificare a vibrațiilor”, întrebându-vă în mod reflex: „Instinctul meu îmi spune să am încredere în această persoană, că știe despre ce vorbește sau există semnale de alarmă?”.

O situație delicată

Dr. Mittal, care era lector de marketing la Universitatea de Stat din Texas atunci când studiul a fost realizat, între 2018 și 2020, s-a interesat de barbă din cauza soțului ei. Coproprietar al unei companii de automatizare a controlului clădirilor din centrul Texasului, Brennan Mittal avea o față băiețească – și credea că clienții nu îl luau în serios atunci când era bărbierit.

„Trecea prin faze, își lăsa barba să crească, apoi o radea”, își amintește Dr. Mittal, acum director de științe comportamentale la Ipsos, o firmă de cercetări de marketing. „I-am spus că voi face niște lecturi pe această temă pentru a-l ajuta, dar nu am găsit nicio cercetare care să analizeze direct părul facial în contextul profesiei de vânzător.”

Pentru primul studiu, Dr. Mittal a recrutat 127 de participanți pe platforma de crowdsourcing MTurk a Amazon.com Inc., cărora li s-a cerut să își imagineze că fac cumpărături pentru o tabletă sau un laptop.

Când au dat click pe pagina următoare, a apărut o imagine selectată aleatoriu a unui „vânzător” – folosind un model cu pseudonimul Mike – cu unul dintre cele patru tipuri de păr facial. Într-o poză era bărbierit, iar în celelalte avea o mustață standard, mustață ghidon sau barbă completă.

Atunci când participanții și-au evaluat percepția despre Mike ca agent de vânzări, versiunea cu barbă a obținut întotdeauna cel mai mare punctaj: cu 10,6% mai mare pentru expertiză în comparație cu versiunea cu barba curată și cu 11,6% mai mare pentru încredere.

Într-un studiu similar, ea l-a pus pe domnul Mittal (numit „Mike” în cadrul testului) să-și radă barba folosind lungimi standard de ras. Versiunile cu păr facial au obținut un scor de 5,65 pe o scară de la unu la șapte pentru expertiză și cunoștințe, comparativ cu 5,12 pentru imaginea cu barba curată.

O menajeră a devenit milionară. Femeia la care lucra i-a lăsat averea sa

O menajeră din Thailanda a moștenit mai bine de 2,5 milioane de euro, după ce femeia de afaceri pentru care lucra i-a lăsat întreaga sa avere.

O menajeră a devenit milionară: Femeia la care lucra i-a lăsat averea saFoto: Shutterstock

Nutwalai Phupongta, în vârstă de 49 de ani, a lucrat 17 ani pentru o femeie de afaceri franceză, și, după moartea acesteia, a moștenit o avere de 2,5 milioane de euro, transmite știrileprotv.ro.

Femeia de afaceri a fost găsită moartă pe marginea piscinei vilei în care locuia, alături de o armă, din care lipsea un cartuș, un pahar de vodcă și un pachet de țigări.

Cel care a făcut descoperirea șocantă a fost un angajat care a sunat imediat la poliție. Nimic nu indică o eventuală crimă. Camerele de supraveghere fusese acoperite de Catherine, a constatat ancheta.

Cu puțin timp înainte de moartea ei, pe 26 aprilie, și-a făcut testamentul și a informat mai multe persoane apropiate că îi va lăsa toată averea menajerei sale, Nutwalai Phupongta. Cunoscută ca „mătușica Tim”, ea a moștenit acum imobile, bani, mașini, bijuterii și terenuri în valoare de 100 de milioane de baht, echivalentul a aproximativ 2,5 milioane de euro.

Catherine deținea cinci vile de lux pe insula de vacanță Phuket și locuia singură în Thailanda, de la divorțul ei, produs în urmă cu patru ani. Potrivit presei de la Bangkok, Catherine suferea de o boală incurabilă.

Tradiții și obiceiuri de Paște!

Paștele este una din sărbătorile care se sărbătorește peste tot în lume. Mai demult, tradițiile și obiceiurile de Paște erau ținute cu sfințenie. Astăzi, acestea se găsesc mai mult la sate, unde oamenii nu au uitat adevărata semnificație a acestei sărbători. Ce tradiții de Paște nu au fost uitate la români?

separator
 

Vopsitul ouălor

O tradiție de Paște, care din fericire nu s-a pierdut încă este vopsitul ouălor. Ouăle se vopsesc în roșu cel mai adesea, culoare ce simbolizează sângele Mântuitorului. Unii oameni talentați care au păstrat tradițiile și obiceiurile de Paște le încondeiază și desenează diferite ornamente. Ouăle încondeiate se decorează cu diferite simboluri geometrice sau religioase care pot semnifica viața, moartea sau eternitatea. În Moldova, oamenii pun într-un vas cu apă un ou roșu și îl lasă peste noapte. A doua zi se spală cu acea apă pentru a fi la fel de frumoși, sănătoși și îmbujorați ca și acel ou.

Ciocnitul ouălor

Această tradiție de Paște are câteva reguli. Cea mai în vârstă persoană de sex masculin de la masă ciocnește capul oului cu ceilalți în timp ce spune “Hristos a Inviat”, iar ceilalți răspund “Adevărat a înviat”. Ca și tradiție și obicei de Paște, ciocnitul ouălor diferă în fiecare regiune a țării. În prima zi de Paște se ciocnesc doar vârful ouălor, în a doua zi vârful cu partea opusă, iar în zilele următoare doar părțile opuse. În tradiția creștină, oul simbolizează viața eternă, renașterea, norocul.

Cozonacul și pasca

Pregătirea cozonacului este un alt obicei și tradiție de Paște. Cozonacul se gătește și de Crăciun și reprezintă unitatea din familie. Creștinii asociază pasca cu grija lui Dumnezeu față de oameni. Pasca este adusă obligatoriu la sfințit în biserică și mulți consideră că astfel vor fi protejați de rău. Cozonacul și pasca sunt stropite cu vin la biserică și simbolizează viața și renașterea. În general, această tradiție și obicei de Paște este asociat cu jertfa Mântuitorului.

Iepurașul de Paște

În trecut iepurele era considerat simbol păgân, dar prin creștinizare a devenit simbol și chiar tradiție de Paște. Pe masa de Paște se găsesc adesea iepurași de ciocolată, împreună cu ouă de ciocolată sau marțipan. Copiii sunt cei mai încântați de această tradiție și obicei de Paște.

Mielul

Mielul este un simbol al Mântuitorului și reprezintă sacrificiul, dragostea sinceră. Friptura de miel a devenit o tradiție și un obicei de Paște, încărcată de simboluri. Totuși, unii creștini blamează pe cei care consumă carne de miel în această perioadă, considerând drept o lipsă de respect față de Dumnezeu.

sursa



Sfânta lumină a fost distribuită preoților și enoriașilor în scuarul Mitropoliei Chișinăului

Focul Haric a ajuns la Chișinău. Acesta a fost adus în Republica Moldova atât de reprezentanții Mitropoliei Chișinăului și Întregii Moldove cât și de cei ai Mitropoliei Basarabiei. Sfânta lumină va fi distribuită preoților și tuturor creștinilor, astfel încât să ajungă în toate lăcașele sfinte din țară.

În acest an, focul Haric este distribuit creștinilor și preoților care s-au adunat în fața Catedralei Metropolitane „Nașterea Domnului”, dar și la Paraclisul Mitropolitan „Sf. Ioan Teologul”.

Delegația Mitropoliei Chișinăului și a Întregii Moldove a fost condusă de Preasfințitul Filaret, episcop de Căpriana, care a fost însoțit de doi clerici de la Academia de Teologie.

sursa: www.radiomoldova.md

Detalii înfiorătoare despre mama care și-a abandonat fetița 6 zile, pentru o întâlnire cu noul iubit. Micuța ar fi mâncat perna, înainte de moarte
Articolul anterior
Autorităţile libaneze au sechestrat o navă cu cereale ucrainene ,,furate”
Articolul următor