Nokia a lansat miercuri un telefon marca Barbie care vine cu funcţii de apeluri, mesaje text şi un design clasic ”flip”. Singura problemă este că acest dispozitiv nu are aplicaţii de internet sau de social media. Telefonul nare culoarea roz aprins, se deschide şi se închide şi prezintă un logo ”Barbie” inedit pe spate, care aduce aminte de păpușa pe care toate fetițele o doresc, svrie evz.ro.
Nokia a colaborat cu Mattel, gigantul producţiei de jucării din spatele francize Barbie, care produce şi vinde jucării şi accesorii Barbie din 1959, pentru a face acest telefon. Telefonul este disponibil pentru cumpărare în Marea Britanie începând de miercuri, la preţul de 99 de lire sterline (130,74 USD). Dispozitivul va fi lansat în curând și în SUA.
Spre deosebire de smartphone-urile conectate la internet, telefonul Barbie de la HMD nu va fi conectat la internet.Compania dorește să arate generației Z că un telefon este util și fără internet și rețele de socializare.Conceptul de a face „o detoxifiere digitală” a devenit mai popular în ultimii ani, deoarece consumatorii au căutat să limiteze efectele nocive ale reţelelor sociale.
„În lumea noastră digitală rapidă, se poate simţi adesea că zgomotul online nu se opreşte niciodată. Acest telefon te încurajează să renunţi la smartphone în momentele în care vrei doar să navighezi mai puţin şi mai multă distracţie, totul cu ajutorul unui adevărat simbol cultural, Barbie”, a declarat Lars Silberbauer, director de marketing pentru HMD, într-un comunicat de miercuri.
Ce funcții va avea noul telefon Nokia
Telefonul Barbie are o cameră de 0,3 megapixeli și un bliţ pentru realizarea de imagini ”în stil Y2K”. Dispozitivul vine și cu o husă Barbie roz aprins, dar şi cu două huse din spate interschimbabile, inclusiv una cu vârtejuri colorate şi alta cu un design de inimă. Cei care îl cumpără vor primi autocolante cu tema Barbie şi o curea de telefon cu margele pastelate.
HMD şi Mattel speră ca acest telefon să aibă succes, mai ales după isteria filmului Barbie. Filmul de succes, care i-a prezentat pe protagonistii Margot Robbie, Ryan Gosling şi Will Ferrell, a încasat 1,4 miliarde de dolari la box office. A fost cel mai popular film din 2023.