Pretenții regale! Kim Kardashian a cumpărat unul dintre colierele Prințesei Diana

Exista nu de mult o vorbă plină de esență: Într-o lume plină de Kim Kardashian, fii o Prințesă Diana.Ei bine, inclusiv Kim Kardashian vrea asta. De când a devenit o antreprenoare de succes, cu prezență anuală în Topul Forbes, vedeta este mult mai cizelată, cu pretenții fine. Dacă anul trecut pofta inimii a fost să îmbrace rochia lui Marilyn Monroe, acum și-a mai satisfăcut o extravaganță, scrie okmagazine.ro.

Kim Kardashian a cumpărat un colier statement, care a aparținut Prințesei Diana. Starul a scos din buzunar 200.000 de dolari pentru emblematica bijuterie, o cruce imensă de ametist, cu diamante. Colierul a fost scos la licitație de către Casa Sotheby și s-a vândut miercuri cu 197.453 dolari, în cadrul acțiunii de produse regale la reducere.

Potrivit Casei Sotheby, patru persoane și-au dorit bijuteria și au luptat în licitație, în ultimele 5 minute. Se pare că marele câștigător este doamna Kim Kardashian, care practic a dublat prețul estimativ al bijuteriei, înainte de licitație.

”Suntem încântați că acest colier a fost achiziționat de o altă celebritate.”, a spus Kristian Spofforth, directorul departamentului de bijuterii din cadrul Sotheby’s Londra, într-un comunicat.

Informația a apărut prima dată pe TMZ.

Prințesa Diana a purtat emblematica cruce de ametist în 1987, la o gală caritabilă de la Londra.

Atunci soția actualului Rege Charles a avut o apariție impresionantă, într-o rochie din catifea violet, cu foarte mult volum, părând o crăiasă a evenimentului.

Faptul că a purtat acest colier foarte mare, cu o cruce impresionantă, a fost o mișcare îndrăzneață a diafanei Prințese Diana.

Potrivit experților Sotheby’s, crucea are diamante de 5.25 carate și o dimensiune de 136x95mm.

Bijuteria a fost creată de Garrard, același bijutier care a creat în 1920 și faimosul inel de logodnă cu safir al Prințesei Diana, inel purtat în prezent de următoarea Prințesă de Wales, soția fiului său cel mare, Kate Middleton.

Safirul remarcabil de 12 carate este înconjurat de 14 diamante, iar inelul a primit acceptul lui Charles ca să facă parte din modelele din care avea să-și aleagă inelul preferat Diana, întrucât i s-a părut că semăna cu broșa Reginei Victoria. Lady Di a purtat inelul până în ziua în care s-a despărțit de Charles. Poți citi AICI povestea super inelului Prințeselor de Wales.

Moldova va beneficia de un împrumut de 25 milioane de euro din partea BERD pentru gestionarea deșeurilor solide

Republica Moldova va beneficia de un împrumut din partea Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) în valoare de 25 milioane de euro pentru realizarea proiectului ,,Deșeuri solide în Republica Moldova”. Parlamentul a votat, în ambele lecturi, proiectul de lege pentru ratificarea Acordului de împrumut dintre Guvern și BERD.

Un mediu sănătos începe de acasă. Precolectează selectiv deșeurile, ai  grijă de planetă!

Beneficiarii proiectului vor fi autoritățile publice locale și populația din raioanele Ungheni, Nisporeni, Călărași, Edineț, Dondușeni, Ocnița, Briceni, Cahul, Cantemir, Taraclia, precum și cele din Găgăuzia. Populația din localitățile respective va beneficia de colectarea selectivă a deșeurilor solide, iar accentul va fi pus pe tranziția către economia circulară.

Proiectul va fi implementat pe parcursul anilor 2023-2027.

Ursula von der Leyen anunță că va fi înființat la Haga un centru internațional pentru urmărirea penală a crimelor din Ucraina

Președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, a anunțat că la Haga va fi înființat un centru internațional pentru urmărirea penală a crimelor din Ucraina, relatează The Guardian, scrie G4Media.ro.

Von der Leyen Says Ukraine's EU Bid Advancing During Kyiv Visit - Bloomberg

Von der Leyen se află la Kiev, unde, împreună cu alți oficiali UE, se află în vizită pentru a-și arăta sprijinul și a promite ajutor militar, financiar și politic pentru Ucraina înainte de aniversarea unui an de la începerea războiului.

„Ea va coordona colectarea de probe, va fi integrată în echipa comună de anchetă, care este sprijinită de agenția noastră Eurojust”, a afirmat ea.

Cel mai lung tunel feroviar și rutier subacvatic din lume va lega Germania și Danemarca: Proiectul, gata până în 2029

Danemarca și Germania vor fi legate în curând printr-un tunel subacvatic lung de 18 kilometri. Tunelul Fehmarnbelt va fi cel mai lung tunel feroviar și rutier combinat din lume când va fi finalizat în 2029, scrie Euronews.ro.

Acest proiect de 10 miliarde de euro – care traversează o porțiune a Mării Baltice cunoscută sub numele de „Centura Fehmarn” – va conecta Rødbyhavn din insula daneză Lolland și Puttgarden din nordul Germaniei.

Tunelul va reduce timpul de călătorie din Germania către Danemarca

Tunelul, denumit oficial Fehmarnbelt Fixed Link, va avea două autostrăzi cu două benzi și două șine electrificate.

Călătoria prin ea va dura șapte minute cu trenul și 10 minute cu mașina, evitând o ocolire de 160 de kilometri pe continentul danez. Timpul de călătorie cu trenul de la Hamburg în Germania la Copenhaga în Demarca va fi redus de la aproximativ cinci ore la mai puțin de trei.

O legătură rutieră va înlocui un serviciu de feribot incredibil de aglomerat care transportă milioane de pasageri pe an, reducând timpul de călătorie cu aproape o oră.

Danemarca intenționează, de asemenea, să construiască linii electrice de mare viteză către și din tunel. Și serviciile de tren vor continua pe lângă granița daneză către Suedia, Norvegia și Finlanda.

Cum va fi construit tunelul Fehmarnbelt?

Ideea de a lega Germania de Danemarca printr-un tunel nu este nouă. După 10 ani de planificare, construcția a început în 2020 pe partea daneză și apoi în 2021 pe partea germană.

Tunelul va costa în total 10 miliarde de euro, Uniunea Europeană contribuind cu 1,1 miliarde de euro la proiect.

Acesta va fi asamblat la 40 de metri sub Marea Baltică folosind 89 de secțiuni masive de beton. Acestea vor fi pre-construite pe uscat și apoi coborâte în apă cu ajutorul unei macarale. Femern A/S, compania daneză de stat responsabilă de proiect, speră că va fi gata să cufunde prima dintre aceste secțiuni până în 2024.

Odată ce acestea sunt la locul lor, secțiunile de beton vor fi montate împreună și vor fi instalate alte elemente precum șinele de cale ferată, ventilația și camerele de luat vederi.

Unele grupuri de mediu au pus sub semnul întrebării impactul tunelului asupra vieții sălbatice din Centura Fehmarn – o zonă protejată a UE.

11 ţări membre ale NATO au hotărât să acorde Ucrainei un nou ajutor
Articolul anterior
Un accident cumplit i-a schimbat viața lui Vladimir, un băiat de 15 ani, care acum nu mai poate face nimic singur
Articolul următor